123 posts, 7 pages, 36,227 views
_Dj_Street_, 8.7.2007 21:19:
niin no väitinks mä niin? mä vaan sanoin et on monia Dj:tä kotkassa enkä missään vaiheessa väittän mitään muuta... vai väitinkö?
Daniel Braun, 8.7.2007 21:23:
---
_Dj_Street_, 8.7.2007 21:19:
niin no väitinks mä niin? mä vaan sanoin et on monia Dj:tä kotkassa enkä missään vaiheessa väittän mitään muuta... vai väitinkö?
---
Siis mitä hittoa?
Mä en rehellisesti ymmärrä yhtään mitään mitä sä nyt yrität sanoa?
Jos sä keskenkaiken päätit todeta että Kotkassa on useampi soittaja niin se tuli selväksi, mut miten se liittyy mihinkään?
Noissa bileissä ei välttämättä tarvitse olla yhtään paikallista soittajaa...
ReiNe, 8.7.2007 21:35:
word.
ja jos nyt ihan rehellisesti sanon, ni todella toivoisin ettei olis.. vaikka tykkään noitakin osaltani sponsoroida ni onhan ne jo niin nähty.. vaihteeks "jotain ihan muuta"
ReiNe, 8.7.2007 21:01:
(joudun ehkä repii hiukset päästä jos on joku noista, ja nyt ei siis kyseisiä deejiitä o tarkotus dissaa vaan camoon, eihän kukaan vois noista tosissaan arvuutella ja viel ihan lipujen kans, eihän?)
Dementation:
Vähän selailin noita artisteja tuolta foorumin keltaisilta sivuilta ja kattelin tulevia keikkoja niiltä, jotka olis musta ollut todennäköisiä naamoja kotkassa, mutta ei ainakaan kukaan ollut merkannut tolle 29.9 päivälle keikkoja tulossa... Muuten kyllä löyty jonkun verrankin TBA merkintöjä eri päiville, mutta tolle päivälle en löytänyt yhtään....
Dementation, 9.7.2007 20:26:
Mä ymmärsin ettei Kairossa saa enää järjestää, kun viimeeksi oli mennyt vähän överiksi...
ReiNe, 9.7.2007 22:28:
onhan mullakin veikkaukseni: Jnks, Orion, Heikki L
(Inspirationin kaveri lista )
ReiNe
EDIT: Haha, ja onhan mullakin veikkaukseni: Jnks, Orion, Heikki L
ReiNe, 9.7.2007 22:28: Haha, ja onhan mullakin veikkaukseni: Jnks, Orion, Heikki L
Dementation, 10.7.2007 01:02:
Kulttuuriteko tuoda huippuhyvää vokaalista happy hc:tä Kotkaan.
Inspiration, 10.7.2007 00:34:
Onneksi olkoon ReiNelle! Soittajalista osui kuin osuikin nappiin ja näin ollen voitit ilmaisen sisäänpääsyn itsellesi ja kahdelle kaverillesi.
Ilmoita yksityisviestillä itsesi ja kahden kaverisi kokonimet 27.9.2007 mennessä ja teidät lisätään listaan!
TAPAHTUMATIETOJA ON PÄIVITETTY!
ReiNe, 10.7.2007 10:46:
---
Inspiration, 10.7.2007 00:34:
Onneksi olkoon ReiNelle! Soittajalista osui kuin osuikin nappiin ja näin ollen voitit ilmaisen sisäänpääsyn itsellesi ja kahdelle kaverillesi.
Ilmoita yksityisviestillä itsesi ja kahden kaverisi kokonimet 27.9.2007 mennessä ja teidät lisätään listaan!
TAPAHTUMATIETOJA ON PÄIVITETTY!
---
Wipiii..