UNITY THE ISLAND 2007 14.7.2007 @ Helsinki

380 posts, 19 pages, 86,079 views

Apo

#61 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

daffy, 5.6.2007 17:32:
Samat sanat! Tai itseasiassa Melt festareilla, jossain siinä Autechren, Trentemøllerin ja Richie Hawtinin välissä *känni*

*grr*
tomii

#62 • • tomii kallion herttua
K24 asiaa! *joo* Kävisköhän frendi taas jonottaa mullekin lipun *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

Charlotte

#63 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Tulihan se sieltä! Täta on odotettu *jiihaa* UNITY *sydän*
Armadance

#64 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer
"Dress up, freak out and let yourself go!"

Kuulostaa ihan minunlaisilta bileiltä joten tänne. Mitä nyt pitäisi olla lipunmyyntipäivänä klo 09 aloittemassa työpäivää Naantalissa *toktok*
hallucinogen

#65 • • hallucinogen Edain
Onneksi on iltavuoro duunissa niin voi tulla jonottaa lippuja <3. Vois melkein ennakkoon sanoa, että nää on bileet joissa saa euroileen vastinetta :).

--
pikku-*possu*

vaavu

#66 • • vaavu vara-vana
Monia muita kompaten: tätä ei voi missata...

Nuotiochillout Indigon tahdittamana kuulostaa ihan parhaalta *sydän*
*hymy*

#67 • • *hymy*
Sopivasti lomalla tällön *hihu* Kunhan vaan lipun saa niin ehdottomasti paikalla *sydän* *sydän*
lohikarme

#68 • • lohikarme RitariVittupää
Täällä :)

--
Qualis artifex pereo

Burncycle

#70 • • Burncycle Konttorirotta
Ärsyttää toi lippujen myyntijuttu. Kun duunista ei voi niin vaan olla poissa. Mä olisin valmis maksaa vaikka vähän lisähintaa niistä lipuista jos vaan vois varmistaa että ne kans saa sitten, mutta heti jos joku yrittää myydä eniten tarjoavalle, niin alkaa valitus että taas joku tekee businesta näillä lipuilla.

Pitäis vaan saada se lippujen myynti alkamaan esim yksi erä la aamulla ja toinen erä joku toinen aamu, tai vaikka ilta, niin vois varmistaa että kaikki jotka todella haluaa sen lipun voi järkätä että pääsee ainakin toisena ajankohtana paikalle jonottamaan.

Tai sitten tässä tehdään vaan kärpäsestä härkänen ja niitä lippuja saa vielä ihan hyvin maanatai iltapäivälläkin! Mene ja tiedä. Viieme vuonna olin jonottamassa pari tuntii etukäteen, ja sain haluamani liput, mutta kyllä sitä jonoakin oli sen verran että...

Ja kaikille muistutus että streat beat ei hyväksy pankki- tai luottokortteja eikä etenkään visa electronia maksuna lipuista.
Late

#71 • • Late team Lasse
Kiinnostaisi tosiaan tietää että kuinka monta lippua tuonne saa kerralla ostaa? Näyttää pahasti siltä että en itse pääse jonottamaan kys. naamantai aamuna...

Jos liput järjestyy niin ehdottomasti paikalla. *hihu*

#72 • • ville olen oikeasti ujo
Puhdas veikkaus olisi että 2 lippua, niin taisi olla viimevuonna ja sitä edellisenä.
-Kerttu-

#73 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ville, 7.6.2007 09:59:
Puhdas veikkaus olisi että 2 lippua, niin taisi olla viimevuonna ja sitä edellisenä.

Eikös se ollut 4 lippua? Ainakin jonakin vuonna oli..*ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

#74 • • Edited ville olen oikeasti ujo

Super-Kerttu, 7.6.2007 10:01:
---

---

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=49943;pid=782107#782107

Vuotta 2005 en muista, bileitä oli 3kpl, joten todennäköisesti muistan väärin ja silloin sai ostaa neljä.

Mutta siis: tuo 2kpl per naama on puhdas veikkus, ei mikään fakta. Voihan olla, että lippuja saakin ostaa 4 kpl :)
-Kerttu-

#75 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ville, 7.6.2007 10:19:
---
Super-Kerttu, 7.6.2007 10:01:
---

---

---

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=49943;pid=782107#782107

Vuotta 2005 en muista, bileitä oli 3kpl, joten todennäköisesti muistan väärin ja silloin sai ostaa neljä.

Mutta siis: tuo 2kpl per naama on puhdas veikkus, ei mikään fakta. Voihan olla, että lippuja saakin ostaa 4 kpl :)

Tuolla sivulla, joku ainakin sanoi saaneensa 4 lippua..No mut tiedä häntä. Tietäähän sen sit lippuja haettaessa. Tosin pitäis kyl saada parille ameriikan vieraallekin hommattua liput omien lisäksi..*hmph*

--

Hyzenthlay

#76 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no voi hitto.. olisin varmaan niin täällä, mutta jos jatkan työpaikassani, niin eiköhn mun kesäviikonloput pilata töillä. Kuulostis kyllä erinomaisen hyvältä *hihu**sydän*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

#77 • • ville olen oikeasti ujo

Super-Kerttu, 7.6.2007 10:35:
Tuolla sivulla, joku ainakin sanoi saaneensa 4 lippua..No mut tiedä häntä. Tietäähän sen sit lippuja haettaessa. Tosin pitäis kyl saada parille ameriikan vieraallekin hommattua liput omien lisäksi..*hmph*

Sai 4kpl klo 16 päivällä, kun aamuruuhka oli ohi ja kaikki jo olettivat, että liput oli myyty aamulla. Niin kauan kun jonoa riitti, lippuja sai vain 2kpl
-Kerttu-

#78 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ville, 7.6.2007 10:58:

Sai 4kpl klo 16 päivällä, kun aamuruuhka oli ohi ja kaikki jo olettivat, että liput oli myyty aamulla. Niin kauan kun jonoa riitti, lippuja sai vain 2kpl

Ok.. Harmin paikka..*igor*

--

krispis

#79 • • krispis Huhuu
*nauru* 25.6 on juhannuksen jälkeinen maanantai *pökr* toivottavasti oon edes takas juhannuksen vietosta sillon.. ja sitäpaitsi jos oon palannu niin duunipäivä tottakai. kylläpäs tää tehdään taas vaikeeks *igor*
keisha

#80 • • keisha bullet with butterfly wings
Mulla alkaa kätevästi kesäloma tänä viikonloppuna, se on ihan suunnitellusti. Viime kesänä joutui missaamaan sairastumisen vuoksi ainoat Unityt (perkule oli lippukin hommattuna!) mutta tänä kesänä en varmasti tee samaa mokaa uudelleen. Unity-fiilistä ei vaan voi kokea missään muualla, ja Uunisaari on paikkana niin huippu että sen arvaa että näistä bileistä tulee kesän kohokohta :) Onneks on vapaata tolloin 25. päivä niin pääsee jonottamaan lippuja. Toivottavasti porukka kunnioittaa tota ikärajaa sillä se on Unityn pyynnöstä 24.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)