UNITY THE ISLAND 2007 14.7.2007 @ Helsinki

380 posts, 19 pages, 89,219 views

sts

#81 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

keisha, 11.6.2007 11:25:
Toivottavasti porukka kunnioittaa tota ikärajaa sillä se on Unityn pyynnöstä 24.

Sanoo nainen joka itkee samassa viestissä sitä kuinka kipeyden takia missasi viimevuonna ja oli silloin 23. Propsit *piis* (ikäraja oli tuolloinkin jo 24)
hallucinogen

#82 • • hallucinogen Edain

sts, 11.6.2007 11:28:
Sanoo nainen joka itkee samassa viestissä sitä kuinka kipeyden takia missasi viimevuonna ja oli silloin 23. Propsit *piis* (ikäraja oli tuolloinkin jo 24)

Kato nyt on varaa vaatia kun ei voida sorsia ainakaan iän puolesta :D.

--
pikku-*possu*

keisha

#83 • • keisha bullet with butterfly wings

sts, 11.6.2007 11:28:

Ai onko nyt maanantai *lmao* Täytin kuitenkin 24 jo viime syksynä, joten oletan että olisin ollut tarpeeksi vanha bileisiin. En tiedä kuinka tarkka tuo politiikka ovella on, mutta voisin kuvitella että muutaman kuukauden joustamisen olevan mahdollista. Mutta no, enpä siellä bileissä ollut. Lähinnä tarkoitin et aiempien vuosien tapaan täällä ei joku 20v arvuuttele et miten pääsis bileisiin sisään.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Miss Annie

#84 • • Miss Annie

UzU, 5.6.2007 17:18:
---
Beliar, 5.6.2007 09:32:
T-Festejen kanssa päällekkäin... *eiei* *nyyh*

---

Paskat siitä mut Ilosaarirock vie kyl voiton!

Samoin, valitettavasti Ilosaari on samana viikonloppuna ja me ollaan hankittu liput jo sinne. Joku toinen kerta sitten...
Kit^

#85 • • Kit^ ihme höpöttäjä
hmph. ois kyl kivat kekkerit tiedossa, mut ei taida olla tänne asiaa viel kolmeen vuotee.. *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

jansqu

#86 • • jansqu
Tänne pitää tulla ehdottomasti! *jiihaa**jiihaa* Hyvät fiilikset aina jäänyt! *plur*

Ja vielä pitäis hetki malttaa odottaakin.. *whaat*

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

patis

#87 • • patis 10
Vois ottaa taas omat kuoharit mukaan. Ei oo oikeen onni suosinu noissa aarteen etsimisissä...
sapeli

#88 • • sapeli jokukukamikä?

patis, 15.6.2007 22:16:
Vois ottaa taas omat kuoharit mukaan. Ei oo oikeen onni suosinu noissa aarteen etsimisissä...

Eikä se välttis ois maailmanloppu jos sulle päätyis kaks kuoharipulloa loppujen lopuks *vink* Meidän tiimi tais löytää kolme aarretta viimeks ku olin *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

#89 • • sapeli jokukukamikä?

Super-Kerttu, 7.6.2007 11:00:
---
ville, 7.6.2007 10:58:
Sai 4kpl klo 16 päivällä, kun aamuruuhka oli ohi ja kaikki jo olettivat, että liput oli myyty aamulla. Niin kauan kun jonoa riitti, lippuja sai vain 2kpl
---
Ok.. Harmin paikka..*igor*

Unityn nettisivujen mukaan saa ostaa neljä lippua per henkilö *joo*

(Eikun kappas tää onkin http://www.djorkidea.com/)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aziz Combat Fighter

#90 • • Aziz Combat Fighter
Ai perkele :D TÄNNE! Ja kaks korttelia kotiin sit illan päätteeks, ei tartte nukkuu autos niinku pari vuotta sit :P
Shapeworks

#92 • • Shapeworks
Loistojuttu, helpottaa monen kohdalla kummasti lipunsaatia :)
[/quote]

Ja vaikeuttaa monen*nauru*
Birgie

#93 • • Birgie Kikati

Occu, 5.6.2007 09:10:
tänä vuonna mulla olisi ikää tulla mestoilla.
joten menee vakavasti harkintaan! :)

Bastard *dissaa*
Mä kattelen sit varmaan kahen vuoden päästä joko oon tarpeeksi kypsä tämmöseen Unity-meininkiin... *igor*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Late

#94 • • Late team Lasse
Mä oon kyllä niin saletisti naamantai aamun kunniaksi, jonottelemassa lippuja. Pakko päästä kun pomokin oli sopivasti merkannut sunnuntain vapaaksi. :)
anskuli

#95 • • anskuli herself
Jos joku tuttu näkee tämän ja on menossa jonottaa lippuja maanantaina niin kerro! *silmiäräpistel* Tahtoo bileisiin mutta ei pääse kyllä jonottelee kun on tiimipalaveri duunissa just silloin...

--
There is no point of living if you cant feel alive...

#96 • • Norb Guest
No ens vuonna sit, kun ikäkriteerit täyttyy. *pepsodent*
Tarsu

#97 • • Tarsu
hitto, tuli työeste
:(

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Trancentral

#98 • • Trancentral
Olisko kellään tota biisilistaa tolle levylle???

ku sellanen mulle tyrkättii käteen tuol viime Halluis...
Laura

#99 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
Ehdottomasti*sydän**sydän*
KLUVITUS

#100 • • KLUVITUS team !F.U.C
Tulikin jo kysyttyä muualla kun en heti tänne löytänyt.. *plur*

Elikkä onkos kenelläkään tietoa millainen ilmainen buffetti saarella on tarjolla?

..ajattelin olla nälkäinen.. *possu*

--
kerran jos toisenkin