UNITY THE ISLAND 2007 14.7.2007 @ Helsinki

380 posts, 19 pages, 83,174 views

Avatar
#41 • • cjet Guest
Kesän ainoot bileet missä tulen olemaan takuuvarmasti. *hihu*
Timce

Posts: 5,381

#42 • • Timce
Kesän toiset bileet missä on pakko käydä kääntymässä. *sydän*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Kon-tiki

Posts: 1,936

#43 • • Kon-tiki The Unsinkable

ville, 5.6.2007 10:27:
... vähän priorisointia, joka meillä tänä kesänä:

1) Unity

--piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä väli--

2) Omat häät



Tossa on oikeeta asennetta *nauru* Itsekään kun ei ole mikään silmitön häähullu, sitä ilahtuu aina huomatessaan, että jotkut muutkin osaa ottaa hääasiat rennosti. Mulle ainakin mun "elämän tärkein päivä" oli se huhtikuinen ilta, kun äiti mut ulos pukkasi...

ja kakkosena ehkä justjajust Unity (jolle meidän porukka lupaa kohottaa tuopit jossain minimalia soittavassa Bierstubessa Berliinissä) *känni*
Lyylikki

Posts: 2,975

#44 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ja kun vahvasti näyttää siltä, että olen 25 pvä edelleen "lomalla", niin kai sitä sitten voisi mennä lippuja jonottelemaan. Pakollinen kysymys on tietenkin, että montakos lippua saa taas yksi ihminen ostaa kerralla? Kaksi vai neljä?
Jago

Posts: 4,039

#45 • • Jago un-trained monkee

Jone, 5.6.2007 12:30:
---
Jago, 5.6.2007 11:50:
vois kyl tänä vuonna kyl kokeilla näitäkin*joo*

---


Venaa nyt kuitenkin yks 3 vuotta, niin säästyt pettymyksiltä.


ainii.. no mutta ihanaa että oon viellä liian nuori johonkin*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

m1kk3

Posts: 5,560

#46 • • Edited m1kk3 no-life
kesä on vihdoinkin täällä, puolentoista kuukauden unity-hehkutus alkaa *sydän* tai on alkanu jo

edt: toki tuleehan tästä väkisin lyhyempi ku viime vuonna, eiks sillon nää infot tullu jo aikasemmin *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Freja

Posts: 8,774

#47 • • Freja Sihteeri

ville, 5.6.2007 10:27:
... vähän priorisointia, joka meillä tänä kesänä:

1) Unity

--piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä väli--

2) Omat häät



Mä täs jäin vaa miettii, et mihin häihin te si ens vuodelle haitte työntekijäapua? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ville

Posts: 3,780

#48 • • ville olen oikeasti ujo

Freja, 5.6.2007 14:18:
---
ville, 5.6.2007 10:27:
... vähän priorisointia, joka meillä tänä kesänä:

1) Unity

--piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä väli--

2) Omat häät

---


Mä täs jäin vaa miettii, et mihin häihin te si ens vuodelle haitte työntekijäapua? *ding*



ne häät on kyllä ihan tänä vuonna

kyse on siitä, että ennenkuin me lähdettiin suunnittelemaan mitään tälle kesälle, niin ensimmäisenä me selvitettiin milloin on unity. Kun unityn päivä oli tiedossa, saattoi alkaa buukailla muita tapahtumia, kuten esim niitä omia häitä :)

jos tarkkoja ollaan niin meidän kesät on vuodesta 2004 mennyt tällä tavalla ts ensin ollaan selvitty milloin on unity ja sen mukaan buukattu omat kesälomat, lomamatka, mökkiviikonloput sun muut aktiviteetit. Ei sinällään, että myös muualla ei olisi kivaa, mutta kun unityt vaan tuppaa olemaan parhaat bileet tällä pallolla niin ei niitä kannata missata *sydän*
Freja

Posts: 8,774

#49 • • Freja Sihteeri

ville, 5.6.2007 14:44:
ne häät on kyllä ihan tänä vuonna

kyse on siitä, että ennenkuin me lähdettiin suunnittelemaan mitään tälle kesälle, niin ensimmäisenä me selvitettiin milloin on unity. Kun unityn päivä oli tiedossa, saattoi alkaa buukailla muita tapahtumia, kuten esim niitä omia häitä :)

jos tarkkoja ollaan niin meidän kesät on vuodesta 2004 mennyt tällä tavalla ts ensin ollaan selvitty milloin on unity ja sen mukaan buukattu omat kesälomat, lomamatka, mökkiviikonloput sun muut aktiviteetit. Ei sinällään, että myös muualla ei olisi kivaa, mutta kun unityt vaan tuppaa olemaan parhaat bileet tällä pallolla niin ei niitä kannata missata *sydän*



Okei siinä oli si joku virhe ku katoin sillon sitä sun tekemää topikkia ni siin oli vuosi 2008 *nauru*

Mut joo. Mäkin aattelin olla missaamatta näitä tänä vuonna :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Trixie

Posts: 1,342

#50 • • Trixie
*jiihaa* Unityt on täällä taas *iloinen* pitänee koittaa taas järkkää ittensä venailee flaboi, tänne on päästävä ehdottomasti *joo*
UNITY *plur*

--
face your fears and live your dreams

ville

Posts: 3,780

#51 • • ville olen oikeasti ujo

Freja,
Okei siinä oli si joku virhe ku katoin sillon sitä sun tekemää topikkia ni siin oli vuosi 2008 *nauru*



Sit se on varmaan siinä vieläkin :D

Toihan olisi jo sairasta... ajatella ensi vuoden häitä tänä vuonna noin pitkälle :D
Individual

Posts: 10,942

#52 • • Individual HYPNO!
Hmm...mitenköhän noi lippuset sais kouraansa kätevimmin ts. kenet nakittaisi jonottamaan, kun työt ja etäisyys asettaa jo aikamoisia esteitä lippujen saannille.
m1kk3

Posts: 5,560

#53 • • m1kk3 no-life

Individual, 5.6.2007 14:56:
Hmm...mitenköhän noi lippuset sais kouraansa kätevimmin ts. kenet nakittaisi jonottamaan, kun työt ja etäisyys asettaa jo aikamoisia esteitä lippujen saannille.


hei, mitä välii jollain töillä ja etäisyyksillä, nää on sentään U N I T Y:t *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Individual

Posts: 10,942

#54 • • Individual HYPNO!

mikke, 5.6.2007 15:00:
---
Individual, 5.6.2007 14:56:
Hmm...mitenköhän noi lippuset sais kouraansa kätevimmin ts. kenet nakittaisi jonottamaan, kun työt ja etäisyys asettaa jo aikamoisia esteitä lippujen saannille.

---

hei, mitä välii jollain töillä ja etäisyyksillä, nää on sentään U N I T Y:t *nauru*



Noh, jos menee hankalaksi, niin ei tämä nyt mulle mikään elämän ja kuoleman kysymys ole..
m1kk3

Posts: 5,560

#55 • • m1kk3 no-life

Individual, 5.6.2007 15:04:
---
mikke, 5.6.2007 15:00:
---
Individual, 5.6.2007 14:56:
Hmm...mitenköhän noi lippuset sais kouraansa kätevimmin ts. kenet nakittaisi jonottamaan, kun työt ja etäisyys asettaa jo aikamoisia esteitä lippujen saannille.

---

hei, mitä välii jollain töillä ja etäisyyksillä, nää on sentään U N I T Y:t *nauru*

---


Noh, jos menee hankalaksi, niin ei tämä nyt mulle mikään elämän ja kuoleman kysymys ole..


tais mennä mun sarkasmi vähän ohi... :/ no, ei ois eka kerta, se on niin paskaa sarkasmia aina :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Individual

Posts: 10,942

#56 • • Individual HYPNO!

mikke, 5.6.2007 15:05:
---
Individual, 5.6.2007 15:04:
---
mikke, 5.6.2007 15:00:
---
Individual, 5.6.2007 14:56:
Hmm...mitenköhän noi lippuset sais kouraansa kätevimmin ts. kenet nakittaisi jonottamaan, kun työt ja etäisyys asettaa jo aikamoisia esteitä lippujen saannille.

---

hei, mitä välii jollain töillä ja etäisyyksillä, nää on sentään U N I T Y:t *nauru*

---


Noh, jos menee hankalaksi, niin ei tämä nyt mulle mikään elämän ja kuoleman kysymys ole..

---

tais mennä mun sarkasmi vähän ohi... :/ no, ei ois eka kerta, se on niin paskaa sarkasmia aina :D



Ei, kyl mä sen ymmärsin...
m1kk3

Posts: 5,560

#57 • • m1kk3 no-life

Individual, 5.6.2007 15:10:
Ei, kyl mä sen ymmärsin...


joo... :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Riku

Posts: 3,187

#58 • • Riku The Little Prince
Toivottavasti nää bileet jatkuu vielä seuraavat 10v ainakin <3

--
Kyseenalaista aina kaikki.

UzU

Posts: 2,361

#59 • • UzU [33100]

Beliar, 5.6.2007 09:32:
T-Festejen kanssa päällekkäin... *eiei* *nyyh*



Paskat siitä mut Ilosaarirock vie kyl voiton!
daffy

Posts: 737

#60 • • daffy duck and cover

Kon-tiki, 5.6.2007 13:40:
ja kakkosena ehkä justjajust Unity (jolle meidän porukka lupaa kohottaa tuopit jossain minimalia soittavassa Bierstubessa Berliinissä) *känni*


Samat sanat! Tai itseasiassa Melt festareilla, jossain siinä Autechren, Trentemøllerin ja Richie Hawtinin välissä *känni*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn