Mulla on kaks tatskaa,enkä oo katunu päivääkää,vaikka otinki "pahemmin ajattelematta" Kielessä on ollu läväri,mut jouduin ottaa pois Suunnitteilla on kyl laittaa uudesta,kunhan saa rahaa tarpeeks kokoon.Napakoruki kyllä houkuttais,mut saa nähä
kyllä mäkin silmien väliin haluisin..mutta en sitten tiiä.
onko sinulla tarpeeksi ihoa siinä kohdassa?jos on niin hyvä.joillekkin sitä ei voi laittaa, jos ei ole kuin vähän ohutta ihoa siinä.siitä kasvaa aika helposti se ulos ja jää aika ikävä jälki
mulla on kielessä ollu noin 4 vuotta ja navassa varmaan 6 vuotta.. tosin oon jo pidemmän aikaa miettinyt, että pitäisköhän tosta kielestä ottaa pois ku se ei oo oikeen ystävällinen mun hampaita kohtaan.. muutamasta on lohjennut pala.. ei kivaa..
Ihan pienen tatuoinnin haluaisin, se ois tosi kiva, niinku ihan semmonen pikkanen vaan :)
Kieli ja napa lävistys sekä itse suunniteltu tatuointi keskellä yläselässä. Sitä olisi ehkä pitänyt hieman suunnitella paremmin, mutta tehty mikä tehty. Noihin iskee oikein sellanen himo ottaa lisää..mutta liika on liikaa ja mä tykkään enemmän jos lävistykset tms. ei ole liian esillä.. Alaselkään tekisi kyllä kovasti mieli hommata tatuointi..
Toi kuva on hyvä esimerkki siitä, että mopo lähtee käsistä. Se nimittäin voi lähteä omille teilleen hyvinkin monilla elämän osa-alueilla, ei vaan bailaamisen suhteen. Niin ja meitä on moneen junaan, erilaisia perverssioita ym. voi löytyä monilta jos jonkinmoisia. Joskus ne/osa niistä ovat helposti ulkopuolisen huomattavissa ja joskus (useimmiten?) ei.. well..kaikki tyylillään*hih*
Nyt kesän aikana pitäis mennä ottaman pari uutta tatuointia ja korjaan paria vanhaa....
Tulee varmaan otettua toinen lävistys kieleen ja sitten johonkin muualle, en tiedä vielä mihin...