1,818 posts, 91 pages, 978,213 views
minä suosittelen ehdottomasti igor´ssia.siellä on edullisempaa kuin harnesissa ja on silti hyvin korkealuokkainen ja mukava paikka, täynnä kivoja ihmisiä.
osoite on www.siperianhurtta.com
mene vaikka lukemaan sieltä niitä keskusteluja, niin sun prosentit hyppää pariin sataan!
Oon ny sitten päättänyt (97.5%) otta lävärin kieleen.
Muutama juttu kuitenkin mietityttä.
1. Miten syöminen sujuu sen kanssa
2. Miten duuninantajat suhtautuu siihen (lähinnä ravintola-alalla)
???
Onks jossain näkyvillä noita tatuointei.. Olis kiva nähdä, kun ite en ainakaan osaa suunnitella mitään.
KLITORISläväreitä taitaa Suomessa olla yhden käden sormilla laskettava määrä.. en ole kuullut kenelläkään sellaista olevan, tai sellaista kuullut oikein tehtävänkään..
klitoriksen huppua varmaan tarkotit.. hieman eri asia, ja sehän on vaan nahan pala, ettei siitä mitään tuntoa voi pois lähteä kun taas klitorisläväristä vois..
Pyydä joltain kaverilta tai sen kaverilta, että suunittelis sulle uniikki tatskan*joo*
Eli kysy semmoselta kaverilta, jolla pyssyy hyvin kynä kädessä.
En itse ottais mistään lehdestä tatuointii.
diezel:
Ahaa. Klitoriksen lävistyksestä tuolla toisaalla tosiaan oli puhetta, mutta tätä ilmeisesti tarkoitettiin. Kiitoksia valaisusta.
Anne:jos naamassa on pienikin raudanpalanen tai puhuessa koru kolahtaa hampaaseen.. eikä muutenkaan katsota hyvällä, jos kieli on solmussa, eikä puhe luista, kun yrität asiakkaalle selventää jotain (siis jos sen kielilävärin kanssa tulee ongelmia)..
lävärit on ihan jees*hymy*mutta en mä diggaa että on koko naama yhtä läväriä.*mur* toiseksi ei se ole musta kaunista että muija laittaa klitorikseen mitään ylimääräistä! kai teille äijille käy ihan koskematonkin*hih* ei sitä tarvii rupee millään läväreillä kaunistelemaan*pihkassa*