lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,227 views

kuu

#103 • • kuu tyttttö
minä suosittelen ehdottomasti igor´ssia.siellä on edullisempaa kuin harnesissa ja on silti hyvin korkealuokkainen ja mukava paikka, täynnä kivoja ihmisiä.

osoite on www.siperianhurtta.fi

mene vaikka lukemaan sieltä niitä keskusteluja, niin sun prosentit hyppää pariin sataan!

[muokattu 23.4.2003 13:45]

--
köh köh

Lost-Soul

#104 • • Lost-Soul los pallos
kuusi:

minä suosittelen ehdottomasti igor´ssia.siellä on edullisempaa kuin harnesissa ja on silti hyvin korkealuokkainen ja mukava paikka, täynnä kivoja ihmisiä.

osoite on www.siperianhurtta.com
mene vaikka lukemaan sieltä niitä keskusteluja, niin sun prosentit hyppää pariin sataan!

eikös se oo http://www.siperianhurtta.fi

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

kuu

#105 • • kuu tyttttö
ööö joooo!!sori ajattelemattomuuteni *blush*

--
köh köh

virtual-

#106 • • virtual- sininen
3 kielessä ja napa.
Lävistykset tavallisia, kyllä...olenko ”massaa”, ehkä mutta en tunnusta. omat lävistykset harkittu jo niin monia vuosia sitten

[muokattu 16.11.2003 23:09]
Lost-Soul

#107 • • Lost-Soul los pallos
Onks jossain näkyvillä noita tatuointei.. Olis kiva nähdä, kun ite en ainakaan osaa suunnitella mitään.

--

Anne

#108 • • Anne The Apina.
PoisoN:

Oon ny sitten päättänyt (97.5%) otta lävärin kieleen.*hih*
Muutama juttu kuitenkin mietityttä.

1. Miten syöminen sujuu sen kanssa
2. Miten duuninantajat suhtautuu siihen (lähinnä ravintola-alalla)

???

1. eivoitietää
2. se riippuu ravintolasta. jossain paikoissa saa olla ja joissain paikoissa katotaan tosi pahasti, jos naamassa on pienikin raudanpalanen tai puhuessa koru kolahtaa hampaaseen.. eikä muutenkaan katsota hyvällä, jos kieli on solmussa, eikä puhe luista, kun yrität asiakkaalle selventää jotain (siis jos sen kielilävärin kanssa tulee ongelmia)..

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Youzo

#109 • • Youzo viidakkovekara
Lost-Soul:

Onks jossain näkyvillä noita tatuointei.. Olis kiva nähdä, kun ite en ainakaan osaa suunnitella mitään.

Pyydä joltain kaverilta tai sen kaverilta, että suunittelis sulle uniikki tatskan*joo*
Eli kysy semmoselta kaverilta, jolla pyssyy hyvin kynä kädessä.
En itse ottais mistään lehdestä tatuointii.
Wintermute

#110 • • Wintermute peacemaker
diezel:

KLITORISläväreitä taitaa Suomessa olla yhden käden sormilla laskettava määrä.. en ole kuullut kenelläkään sellaista olevan, tai sellaista kuullut oikein tehtävänkään..

klitoriksen huppua varmaan tarkotit.. hieman eri asia, ja sehän on vaan nahan pala, ettei siitä mitään tuntoa voi pois lähteä kun taas klitorisläväristä vois..

Ahaa. Klitoriksen lävistyksestä tuolla toisaalla tosiaan oli puhetta, mutta tätä ilmeisesti tarkoitettiin. Kiitoksia valaisusta. *hymy*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

#111 • • nightburnt Guest
lävärit on ihan jees*hymy*mutta en mä diggaa että on koko naama yhtä läväriä.*mur* toiseksi ei se ole musta kaunista että muija laittaa klitorikseen mitään ylimääräistä! kai teille äijille käy ihan koskematonkin*hih* ei sitä tarvii rupee millään läväreillä kaunistelemaan*pihkassa*
trance moon

#112 • • trance moon ZamZa...
jiihaaaa... meen koht ottaa tatskan selkään... *nauru*
#113 • • nightburnt Guest
se muuten sattuu ihan saatanasti*poks* enkä mä mene minnekkään pöydälle kenenkään eteen haaroja revittelemään sörkittäväksi,klitoris lävärin takia*voiei*
Lost-Soul

#114 • • Lost-Soul los pallos
Traditio:

Pyydä joltain kaverilta tai sen kaverilta, että suunittelis sulle uniikki tatskan*joo*
Eli kysy semmoselta kaverilta, jolla pyssyy hyvin kynä kädessä.
En itse ottais mistään lehdestä tatuointii.

Ajattelinkin jotain muunnelmaa jostain kivasta, siis ei mitään suoraa kopiointia..

--

sune

#115 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
2. Miten duuninantajat suhtautuu siihen (lähinnä ravintola-alalla)

2. se riippuu ravintolasta. jossain paikoissa saa olla ja joissain paikoissa katotaan tosi pahasti, jos naamassa on pienikin raudanpalanen tai puhuessa koru kolahtaa hampaaseen.. eikä muutenkaan katsota hyvällä, jos kieli on solmussa, eikä puhe luista, kun yrität asiakkaalle selventää jotain (siis jos sen kielilävärin kanssa tulee ongelmia).. [/quote]

On olemassa sellasia kielikoruja jotka on tavallaan "ihon värisiä" et niit ei siitä kielestä erota, koru ei kolahda hampaaseen jos on tarpeeks lyhyt tappi *nauru*, eikä kielikorun kanssa esiinny "puhehäiriöitä". Ongelmia ei pitäs olla, muunlaisia ainakaan kuin omista räpläyspakkomielteistä johtuvia. *joo**piis*

--
ei kovin ihku eikä plur

kikira

#116 • • kikira
Otin 2 vuotta sitten lävistyksen napaan, mutta se kasvoi ulos*suru*. Oli tosi alaston olo jonkin aikaa ilman sitä, nyt on vaan pieni arpi jäljellä. Kieleen otin puol vuotta navan rei'ityksen jälkeen ja siitä en aio luopua*sydän*
Onko muut huomannu tällasta ilmiötä, että aina kun kävelee alan liikkeen ohi tai joku kaveri ottaa lävistyksen/tatskan niin alkaa hirveesti tehdä mieli mennä itsekin piikitettäväks? Tatskan ottamista olen suunnitellut enemmän tai vähemmän vakavissani noin vuoden. Sitten kun keksin jonkun hienon kuvan joka merkitsee mulle jotain, niin sellaisenkin hommaan*sydän*

--
I can resist everything but temptation

diezel

#117 • • diezel -
Wintermute:

diezel:
Ahaa. Klitoriksen lävistyksestä tuolla toisaalla tosiaan oli puhetta, mutta tätä ilmeisesti tarkoitettiin. Kiitoksia valaisusta. *hymy*

jeps..
pikainen vertailu Bmezinella tuotti tulokseksi about 160 kuvaa klitorisläväreistä ja klitoriksen hupuista about 2'000..

klitorisläväri voi sopia enemminkin jos on suurentunut klitoris (/ja lähteny tunto siitä), normaalisti taitaa tytöillä olla sen verran pieni tavara, et eihän siitä klitoriksesta oo mitään jälkeä reiän jälkeen.. *vink*
virtual-

#118 • • virtual- sininen

Anne:jos naamassa on pienikin raudanpalanen tai puhuessa koru kolahtaa hampaaseen.. eikä muutenkaan katsota hyvällä, jos kieli on solmussa, eikä puhe luista, kun yrität asiakkaalle selventää jotain (siis jos sen kielilävärin kanssa tulee ongelmia)..

Koru voi kolahtaa hampaisiin, jos tappi on liian pitkä tai lävistys on lähellä kielen kärkeä/kärjessä.
Puhe varmasti luontuu normaalisti viimeistään parin vko päästä lävistyksen otosta, joillan jo päivässä parissa.
Muista, näkyvistä lävistyksistä, voi tulla ongelmia.

[muokattu 23.4.2003 20:31]
Uhuu

#119 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
oih ja voih..
olen aina haaveillut tavalla tai toisella itseni koristamisesta, mutta lävistykset ja tatuoinnit ovat jääneet vain unelmaksi.
en voi kestää terävää kipua (vrt. hammaslääkärit, pistokset, viillot) jotenka edes tavallisia korvakoruja ei koskaan ole tullut hankituksi.

nyt tuolla selkäpiissä kutittelee ajatus tatuoinnin hankkimisesta ja koko ajan halu vain kasvaa ja kasvaa. tiedän täsmälleen millaisen kuvan ottaisin, mutta sitten on se suuri MUTTA..
tiedän olevani pelkuri ja ystäväni vakuuttelevat ettei se niin paljon satu kuin kauhulla kuvittelen. vaan silti ei minusta siihen taida olla... kokovartalopuudutuksessa ehkä...
ja tuo havittelemani kuva ei sitä paitsi ole mikään kovinkaan pieni....

lisäksi olen ryhtynyt ajattelemaan, että mitäs sitten kun vanhenen... entä jos lihon kovasti ja varsinkin +30v (jos elän siihen asti... ruttuinen iho ei lohikäärmetatuointia kovastikaan kaunista =) tosin ei sitä varmaan kukaan enää sitten paljon katselekaan...*nauraa*

katsotaan jääkö vain haaveeksi... ehkä parhaat unelmat ovat juuri niitä jotka eivät koskaan toteudu...
-piikkikammouhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

kuu

#120 • • kuu tyttttö
nightburnt:

lävärit on ihan jees*hymy*mutta en mä diggaa että on koko naama yhtä läväriä.*mur* toiseksi ei se ole musta kaunista että muija laittaa klitorikseen mitään ylimääräistä! kai teille äijille käy ihan koskematonkin*hih* ei sitä tarvii rupee millään läväreillä kaunistelemaan*pihkassa*

eiköhän se ole jokaisen oma asia, mihin koruja haluaa.ihan varmaan miellyttääkseen itteensä se laitetaa, eikä kenenkään toisen mieliksi.ajattele hyvä ihminen!

--
köh köh