lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,637 views

#241 • • Enkeli Guest
kiinalainen lohikäärmettä tarkoittava merrki olkapäässä, napakoru, kielikoru ja kohta huulikoru...
täytyyhän sitä jotenkin tuntua elävänsä....*vink*
kuu

#242 • • kuu tyttttö

fallen angel:
Just laitoin mun korviin sellaset pinkit käyrät korut, jotai 4mm paksut. *iloinen* Ne on tooooosi kivan näköiset=) Ja ainakaan en ihan niin kovin monella ole laajennuksia nähnyt. Tyttösillä vielä vähemmän.

Kuule, siihen venyttämiseen jää sitten pahasti koukkuun. Minulla nyt toisessa 8mm ja toisessa 11mm venytykset. Ja ainakin siihen 15 milliin pyrin. Se on kivaa. *iihhih*

[muokattu 1.12.2003 10:59]

--
köh köh

Jone

#243 • • Jone Archibald Haddock

Enkeli:
kiinalainen lohikäärmettä tarkoittava merrki olkapäässä, napakoru, kielikoru ja kohta huulikoru...
täytyyhän sitä jotenkin tuntua elävänsä....*vink*

Ihan mielenkiinnosta, miten noi auttaa sua siinä että ”tunnet eläväsi?”

Mielenkiinnosta myöskin toinen kysymys, mitä tatuointisi symboloi sinulle ja miten päädyit ottamaan juuri sen?
diezel

#244 • • diezel -

Jone:
Ihan mielenkiinnosta, miten noi auttaa sua siinä että ”tunnet eläväsi?”

Mielenkiinnosta myöskin toinen kysymys, mitä tatuointisi symboloi sinulle ja miten päädyit ottamaan juuri sen?

Ihan mielenkiinnosta sama kiinnostaisi minuakin.. kiinalaiset merkit yleensä kuuluu ryhmään trenditatskat jotka nyt on mulla sen tkaia että halusin vaan tatskan.. sallittakoon jollekin joka oikeasti on kiinalainen tai muuten ymmärtää kulttuurista jotain..

no joo .. tai sitten toisaalta tatskoihin voi suhtautua vain kuvina ilman sen kummempaa symbolista arvoa mikä tekeekin sitten aiheen valinnasta huomattavasti vaikeamman että jaksaa sitä kestää vielä 10 vuoden kuluttua..

no joo itelläkin eka aihevalintani oli vähän siinä rajamailla että oliko fiksu mutta pistetään ens kerralla vähän uniikimpaa kun tässä ajatusta kypsytellään konkretiaksi..
#245 • • pipa Guest

meow:
---
fallen angel:
Just laitoin mun korviin sellaset pinkit käyrät korut, jotai 4mm paksut. *iloinen* Ne on tooooosi kivan näköiset=) Ja ainakaan en ihan niin kovin monella ole laajennuksia nähnyt. Tyttösillä vielä vähemmän.

---

.kyllä niitä aikas paljon on kun jää katsomaan..
.ja ihan hyvä että on, ne on niin pirun jees.

nii mullakin on.... mut vaan toisessa korvassa..
äm

#246 • • äm
Voisin tatuoida kyrvän otsaani *pelle*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Roger Roger

#247 • • Roger Roger Kentti

äm:

Mulla olis sellanen dildo, jonka voi kiinnittää otsaan *iihhih* haluux lainaan?

[muokattu 4.12.2003 12:30]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Blues

#248 • • Blues Koning van Afrika

äm:

Olisi ainakin uniikki *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Dragonfly

#249 • • Dragonfly Mariarawr
yritän kovasti ennen joulua saada sen kielilävärin *sydän* *plur* *hih*

--
Uguu~

#250 • • GoA Guest

Dragonfly:

Ei mitään yrittämistä. Meet vaan hakee sen huomenna. *joo*
Texx

#251 • • Texx ^_^
Mä oon sitä mieltä etten varmaan koska ota tatuointia, enmä usko että pystyisin pitämään siitä aina. *justjoo*
Lävistyksiä toki haluan, vaikka kuinka monta. Mutta kattoo nyt... *hymy*

--
*piis*

breakaholic

#252 • • breakaholic kapa :: djshop
Läväreitä löytyy 5, eli kaks kummassakin korvassa + kulmaläväri. Lisää en oo näillä näkymissä ottamassa. Tatskan ottoa tulee silloin tällöin mietittyä, mut pitäs keksiä sellainen johon ei kyllästyisi..

[muokattu 18.7.2004 18:44]
äm

#253 • • äm

breakaholic:
... mut pitäs keksiä sellainen johon ei kyllästyisi..

Eikös pinppi voisi olla miehille hyvä tatuoinnin aihe, siihen te kun ette koskaan kyllästy *hahjust*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Roger Roger

#254 • • Roger Roger Kentti

äm:
Eikös pinppi voisi olla miehille hyvä tatuoinnin aihe, siihen te kun ette koskaan kyllästy *hahjust*

tämä tatuoidaan päähän ja hiukset ajellaan häpykarvoiksi?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

T-rex

#255 • • T-rex ku(i)va tomaatti
Minä olen saanut korvani lävistettyä neljä kertaa, yhteensä korvissa roikkuu koruja yhdeksän ja tatuointi koristaa toista pakaraa. Itse valitsin tatuointini sen takia, että se oli kaunis. Sillä ei ole minulle henkilökohtaista salaista merkitystä vaan se on vain esteettisen näköinen *toivottavasti* Tein päätöksen kuvasta puolessa tunnissa, enkä ole vielä katunut. Kaksi vuotta se on ollut. *slurps*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Dragonfly

#256 • • Dragonfly Mariarawr

Kooaliini:
---
Dragonfly:

---

Ei mitään yrittämistä. Meet vaan hakee sen huomenna. *joo*

*hih* mulla on hirvee yrittäminen sen kanssa.. eilen kyl yks kaveri sano etten vaan feidaa siel sitten *nauru* ku sillä oli se koko operaatio ohi niin se oli vähän pyörtyny *nauru* noooh.. mä oon tosi rohkee.. en mä semmosii.. enhän.. *joo* *hih*

--
Uguu~

Tiikerriii

#257 • • Tiikerriii Tj
mulla on noita läväreitä tullu ja menny...nyt tällähetkellä huuli+septum *hymy* katotaan jos tulis lisää ja jos jotain lähtee pois...kulma,kieli,nänni ja napa korut koettu jo..jotain uutta vois *vink*

-septum *nauru*

[muokattu 5.12.2003 22:53]

--
RÄYH!!!!

#258 • • tepsutin Guest
oi, just eilen käväsin veronpalautusrahoilla nappaamassa toiseenkin tragukseen ja kulmaan, nyt on mun lävistyskiintiö täynnä *plur*
Progress

#259 • • Progress
Breakaholic: Ota tatska, jossa oomme me; eli minä, Jani ja Eugen.
Meihin et kato kyllästy ikinä..... *nauru*
*hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

nina¤

#260 • • nina¤ -eläinlaps
mä otin mun ekan (ja vikan) lävistykseni pois jo kauan sitten. en enää tykkää...*eiei* aino mitä oon ikinä halunnu on kielilävistys, mutta sitä en kuulemma saa ottaa eikä se kaiken lisäksi kuulu työnkuvaan *dissaa*

--
..for me to POOP ON..