lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 980,363 views

kuu

#221 • • kuu tyttttö

Jone:
Tuntuu, että nykyään on huomattavasti omaperäisempää olla lävistämätön ja tatuoimaton kuin hankkia pari nahkeaa läväriä tai tribaalia. Taidanpa siis pitää ihoni tatuoimattomana toistaiseksi ja kehoni ilman ”ylimääräisiä” pliisuja reikiä.

Jokainen tekeköön mitä itse tykkää. *hymy*

--
köh köh

#222 • • tepsutin Guest
mulla on alahuulessa nappi, samoin kielessä ja renkaat traguksessa ja nännissä. ens kuussa tulee toiseenkin tragukseen ja kulmaan *iloinen*
sit mulla on lohikäärme niskassa ja leijona nilkassa *pahis*
kuu

#223 • • kuu tyttttö

tepsutin:
tragukseen

Minäkin tahdon kumpaankin. *joo*

--
köh köh

ella_

#224 • • ella_

Jone:
Tuntuu, että nykyään on huomattavasti omaperäisempää olla lävistämätön ja tatuoimaton kuin hankkia pari nahkeaa läväriä tai tribaalia. Taidanpa siis pitää ihoni tatuoimattomana toistaiseksi ja kehoni ilman ”ylimääräisiä” pliisuja reikiä.

aivan samaa mieltä *joo*

--
Elementary, my dear.

Amethyst

#225 • • Edited Amethyst A wonderful purple gemstone
Oikean käden kämmenselässä tatuointi, iItse suunniteltu ja täynnä merkityksiä.. *joo* Toisenkin haluaisin, mutta luulenpa et tää yksi kertoo musta ihan riittävästi *hymy*

-Amethyst-

Edit: Hii, hankin sit lopulta pitkän harkinnan jälkeen ekan lävärini... Piilossa kaikkien katseilta..ja niin kiva! *iihhih*

--
-Amethyst-

Jone

#226 • • Jone Archibald Haddock

kuu:
---
Jone:

---

Jokainen tekeköön mitä itse tykkää. *hymy*

Nimenomaan ja olisikin näin, mutta tuntuu että jengi ottaa nykyään läväreitä ja tatskoja lähinnä kun ne niin sooool, in ja kaikilla frendeilläkin on. IMO primäärinen motiivi kaikkeen omaan toimintaan tulisi olla oma tahto ja siitä johdettuna tapahtuva päätös. Asiaa ei kannata ymmärtää väärin, arvostan yksilöllisyyttä hyvinkin paljon ja pidän tatuointeja ja lävistyksiä ihan hauskoina tapoina ilmentää tätä silloin kun asia on toteutettu selkeästi harkiten ja hyvää makua käyttäen. Esim. napa-, kieli- tai kulmalävistyksissä tai peukalonpään kokoisissa tatuoinneissa / kansiosta valituissa tribaaleissa (tmv.) ei vaan mielestäni ole tietoakaan tästä tavoitteesta ja siksi ne lähinnä huvittavat mua ”omaperäisyydessään.”

Vaikea olla nauramatta ”katsokaa, mulla on kieliläväri”- tai ”eiks mulla ookin siisti tribaali alaselässä”-kuville, joita esim. IRC-galleria on pullollaan. Reaktioni asiaa on mielestäni ymmärrettävä siinä mielessä että kyseisen kaltaiset lävistykset ja tatuoinnit ovat yhtä originelleja persoonan ilmentämisen välineinä kuin H&M-vaatteiden käyttäminen vastaavassa tarkoituksessa.

*piis**uros**piis*

[muokattu 12.11.2003 12:28]
Chatte

#227 • • Chatte Team Teknolipat :)

Jone:

Ehkäpä näin, mutta mutta; Otetaanko läväreitä ja tatskoja (enää nykyään ainakaan) omaperäisyyden tai vain ja ainoastaan omaperäisyyden takia? Ehkäpä nämä pari nahkeaa läväriä ovat jollekin tarkeät jostain muusta syystä, ehkä ne tuntuvat hyvinkin omilta, vaikka jollain muullakin voi olla läväri samassa paikassa...

Itsehän en jätä läväriä tai tatskaa ottamatta sen takia, että se vähentäisi omaperäisyyttäni. *iloinen* Tosin en lähde apinoimaan ketään, joten esim. tatskoissa haluan kuvan olevan minua, tehty minulle, ja näin ollen olevan omalla tavallaan omaperäinen. Itse en näe omia bodmodsejani vain tatskoina ja läväreinä... *hymy*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

kuu

#228 • • kuu tyttttö
Jone, puhut kyllä kunnon asiaa. Näinhän se on. *piis*

--
köh köh

TwisteD

#229 • • TwisteD
Mä taas oon yks niit ihmisiä, jotka ei voi lopettaa lävistysten ottoo... Mä rakastan jokaista lävistystäni ja joistan on tullu erittäin rakkaita mulle ja joita ilman ei voi ees harkita elää.

Jäin heti koukkuun, ku kävin ottamassa mun ekan lävärin. *nauru* Nyt mul on kulmissa, korvissa, septum, huulessa ja kielessä... sit ku saan taas lisää rahaa ni tulee nänneihin, niebuhr (jos sitä saa mulle), ja korviin lisää... ja kaikkee kivaa *hih*
vaavu

#230 • • vaavu vara-vana
Hankin joskus 8(?) vuotta sitten napaan lävistyksen. Paranemisprosessi kesti hirmu kauan, reilun vuoden, ja monta kertaa tuli mietittyä pitäisikö se ottaa pois, mutta siihen se sitten jäi. Silloinen motiivi oli jossain määrin teinihaluinen erottautuminen, mutta kun koru tuossa navassa on nyt ollut pitempään, siitä on tullut aika olennainen osa itseä. En oikein osaa edes sanoa miltä tuo napa näyttäisi ilman korua. Toisaalta siinä vaiheessa kun tulee raskaaksi voi napakoru näyttää aika huvittavalta: rengas saattaa ruveta kummasti pingottamaan kun masu kasvaa.

Muita lävistyksiä olen harkinnut pitkään tänä aikana, mutta valtaosa mahdollisuuksista on sellaisia joita en välitä ottaa. Kasvoihin en halua mitään näkyviin, kielilävistykset tekevät huonoa hampaille, nännejä on ikävä lävistää koska niillä joutuu imettämään lasta myöhemmin. Loppupelissä olenkin alkanut pitkällisen harkinnan tuloksena kallistua genitaalialueen lävistyksiin. Näistä eniten clithood pystysuuntaisena saattaisi olla mieluinen. Olen kuitenkin arponut tuon ottamisessa todella kauan, koska mulla on asiasta joitakin pelkoja. Eniten pelottaa se että koru jatkuvalla stimulaatiolla aiheuttaa klitorisalueen turtumista, ts. kun kontaktia on koko ajan, tunto vähitellen heikkenee.

Luulen että ennen lävistyksen ottamista pitäisi hankkia tarkkaa tietoa ja asiantuntijan näkemyksiä. Muiden kokemuksia olisi myös kiva kuulla, tietenkin muistaen että joku 3kk sitten lävistyksensä ottanut ei aina ole ihan objektiivisin henkilö kertomaan lävistyksen haitoista ja hyödyistä.

Mikä olisi kaikkein paras paikka käydä kyselemässä ja teettämässä lävistys? Hinnalla ei todellakaan ole mitään väliä, maksan silmää räpäyttämättä vaikka tuplahinnan kunhan vain tiedän että lävistäjä on kokenut ja tietää mistä puhuu. Lisäksi olisi mukava jos homman pystyisi tekemään kohtalaisen diskreetisti, ilman turhia silmäpareja.
diezel

#231 • • diezel -

vaavu:
Hankin joskus 8(?) vuotta sitten napaan lävistyksen. Paranemisprosessi kesti hirmu kauan, Mikä olisi kaikkein paras paikka käydä kyselemässä ja teettämässä lävistys? Hinnalla ei todellakaan ole mitään väliä, maksan silmää räpäyttämättä vaikka tuplahinnan kunhan vain tiedän että lävistäjä on kokenut ja tietää mistä puhuu.

Helsingissä varmaan 3 vaihtoehtoa:
* Harness Bodypiercing
http://www.harness.as/
* Faboulous Paradise Tattoo & Piercing
http://www.fabulousparadise.com/
* Modified Bodypiercing
http://www.modifiedbodypiercing.com

Harnessissa ainakin lävärit pitää sopia ennen aukioloaikaa eli tuskinpa siellä ketään muuta on tuijottelemassa, sama varmaan käy muuallakin tai ainakin vastaavanlainen järjestely. Genitaaliläväreistä tytöillä kannattaisi ehkä mukaan harkintaan ottaa trianglelävistys jonka funktionaalisuus esim. seksissä on ihan eri luokkaa verrattuna vertikaaliseen huppuun eikä minun mielestä ottohetken ehkä pientä suurempaa kipua kannata pelätä. 1,5 vuodessa ei nyt kuulemma ole ainakaan turtunut *slurps* *nauru*
#232 • • Cynical_Bastard Guest
Ittellä 4 kuvaa ja viides suunnitteilla kuhan saa sen jotenki fiksusti koreografiaa mukaillen käteen.. kuvat taiteilen tietysti ite, ettei tuu vaaraa nähä samanlaista kuvaa kävelevän vastaan.. pitäis ruveta harkitsee oman koneen ostamisa jotta sais harrastuksesta työn.. oon kuitenki sen verran ihotaiteilua ihannoiva persoona että pakko täs on jonnekki edetä. Skarifikaatio on ollu projektina jo pidemän aikaa.. ehkä siihenki löytyy jossai vaiheessa sopiva rako.
BodyMods rock my world*iloinen*
#233 • • pipa Guest
LÄVITYKSIÄ 13

-vasemassa korvassa 2 (4vuotta, toinen niistä on 7mm venytys ollu vuoden)
-oikeessa korvassa 4 (tragus vuoden, joku rusto ½vuotta ja 2 tavallista 1,6mm 4vuotta)
-suussa 2 (kieli 3 vuotta ja smiley 3½ vuotta)
-naamassa2 (septum ½ vuotta ja ylähuuli 2päivää)
-kropassa muuten 3 (nännit 4vuotta ja napa 2 vuotta)

TATUOINTEJA 1
-musta seitti vasemmassa tississä ja hämis.... (ollu muutaman vuoden)
(tulossa lisää joskus)*igor*

[muokattu 15.1.2004 16:00]
meow

#234 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
*hykertel*
.mullonuusiiikooruu *iloinen*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

nu

#235 • • nu turquoise
Korvan ylärustossa ollut läväri jotain kuus kuukautta..paraneeko se ikinä?! *hmph* Raivostuttaa välillä kun tuntuu et ei enää ikinä voi nukkua toisella kyljellä (koru painaa tyynyyn).. Poiskaan en ota kun se on kerran hankittu!
Toinen harkinnassa..mun mielestä tatskojen/läväreiden välissä olis hyvä pitää n.0,5-1v \”mietintäaikaa\”, koska operaation jälkeenhän tulee sellainen tietty rush et hei haluun lisää heti. Tai siis näin olen ainakin itseäni ajatellut rajoittaa. *hymy*

Tatuointi siis ollut vajaan vuoden. Itsepiirretty; kaksi staraa alaselässä. Sellaiset suht geometriset kuviot on varmaan aika jees silloin jos pelkää kyllästyvänsä kuvaansa. Ne kun on aika neutraaleja. Ja kannattaa myös ottaa se sellaiseen paikkaan et sitä ei näe koko ajan niin ei pääse kyllästymään. Tosin mä en kyllä voisi kuvitella kyllästyväni omaani! *iloinen*
#236 • • hyperventilaatio Guest
Paranee, mut kestää varmaan ~vuoden. Sen verran ainakin omani kesti.
#237 • • GoA Guest

fallen angel:
Just laitoin mun korviin sellaset pinkit käyrät korut, jotai 4mm paksut. *iloinen* Ne on tooooosi kivan näköiset=) Ja ainakaan en ihan niin kovin monella ole laajennuksia nähnyt. Tyttösillä vielä vähemmän.

Kyllä nekin vielä yleistyy. *pahis*
Progress

#238 • • Progress
yx tatuointi mul on. Olkapäässä, intin leijona. Siis se joka on maavoimien baretissa. *hymy*
Se on sellanen rajapyykki...Tykkäsin intistä ja otin sen six. Mitään militaristia musta ei saa kyllä millään... *vink*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

bansq

#239 • • bansq leftfield winger.
täysin lävistyksetön ja tatuoimaton olen *hymy*
varmaankin jos joskus otan, niin tulee piikkitappi huulen läpi. oma nimi olis ihan ok tatuoida esim käsivarteen joidenkin aamujen varalle *hih*

--
plip goes on.

meow

#240 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

fallen angel:
Just laitoin mun korviin sellaset pinkit käyrät korut, jotai 4mm paksut. *iloinen* Ne on tooooosi kivan näköiset=) Ja ainakaan en ihan niin kovin monella ole laajennuksia nähnyt. Tyttösillä vielä vähemmän.

.kyllä niitä aikas paljon on kun jää katsomaan..
.ja ihan hyvä että on, ne on niin pirun jees.

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.