lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 944,551 views

Metz^^

Posts: 264

#1801 • • Metz^^

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Onhan apteekissa (esim. Yliopiston Apteekki) saatavana EMLA-nimistä ainetta sekä voiteena, että laastarimallina. Myydään reseptittä muistaakseni 14 euron hintaan. Toimii pintapuoliseen puudutukseen kait ihan hyvin..




Emla on ihan erilaista, esim vaikutusaika pidempi ja ei muistaakseni saa laittaa rikkoutuneelle iholle. Toisilla myös turvottaa ihoa, joten tatskaamiseen jos meinaa niin kannattaa testata jokunen päivä ennen..

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Kolera

Posts: 4,256

#1802 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
elinluovutuskortin vois leimata johonki kohtaa torsossa ei venyvään kohtaan esim. ei maksan kohille *nauru* Lainvoimaisuudesta tiedä sitten ja eipä tuolla kortilla taida enää niin hirveästi merkitystä olla. Saatika ku sit tulee uus malli.
Eikä taida oikeen olla mitää kansainvälisiäkään läpysköitä olemassa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Optik

Posts: 1,691

#1803 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Replying to lävistykset & tatuoinnit:


---
Onhan apteekissa (esim. Yliopiston Apteekki) saatavana EMLA-nimistä ainetta sekä voiteena, että laastarimallina. Myydään reseptittä muistaakseni 14 euron hintaan. Toimii pintapuoliseen puudutukseen kait ihan hyvin..
---



Emla on ihan erilaista, esim vaikutusaika pidempi ja ei muistaakseni saa laittaa rikkoutuneelle iholle. Toisilla myös turvottaa ihoa, joten tatskaamiseen jos meinaa niin kannattaa testata jokunen päivä ennen..



Ajatukseni oli, että jos kipukynnys on joillain ihmisillä alhainen, niin tekee tuon emla-käsittelyn tietysti tunnin, ehkä pari ennen "operaation aloittamista" ja pyyhkii sen pois sitä ennen. Ei siis jälkijättöisesti rikki hakatulle iholle..

Itse ajattelin kokeilla miten tuo toimii otettaessa nännilävistyksiä..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Metz^^

Posts: 264

#1804 • • Metz^^

Replying to lävistykset & tatuoinnit:


---

---
Onhan apteekissa (esim. Yliopiston Apteekki) saatavana EMLA-nimistä ainetta sekä voiteena, että laastarimallina. Myydään reseptittä muistaakseni 14 euron hintaan. Toimii pintapuoliseen puudutukseen kait ihan hyvin..
---



Emla on ihan erilaista, esim vaikutusaika pidempi ja ei muistaakseni saa laittaa rikkoutuneelle iholle. Toisilla myös turvottaa ihoa, joten tatskaamiseen jos meinaa niin kannattaa testata jokunen päivä ennen..
---


Ajatukseni oli, että jos kipukynnys on joillain ihmisillä alhainen, niin tekee tuon emla-käsittelyn tietysti tunnin, ehkä pari ennen "operaation aloittamista" ja pyyhkii sen pois sitä ennen. Ei siis jälkijättöisesti rikki hakatulle iholle..

Itse ajattelin kokeilla miten tuo toimii otettaessa nännilävistyksiä..



Juu läväreihin toimii paremmin, vaikka onkin enemmän pintapuudutus, mutta tatskaa ei halua turvonneelle iholle :/

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Patrick

Posts: 34

#1805 • • Patrick

--
no miltäs nyt tuntuu

sapeli

Posts: 11,768

#1807 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

elinluovutuskortin vois leimata johonki kohtaa torsossa ei venyvään kohtaan esim. ei maksan kohille *nauru* Lainvoimaisuudesta tiedä sitten ja eipä tuolla kortilla taida enää niin hirveästi merkitystä olla. Saatika ku sit tulee uus malli.
Eikä taida oikeen olla mitää kansainvälisiäkään läpysköitä olemassa.



Mun käsittääkseni Suomessa on nykyään oletusarvoisesti kaikilla elinluovutuslupa voimassa, jollei sitä erikseen kiellä. Muissa maissa tosin voi olla eri lailla.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tommib

Posts: 3,204

#1809 • • tommib

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Yksi on nyt lisää, MOH-mörkönen rinnassa *sydän*
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/417424_10150995633977086_1324412114_n.jpg



Prkl kerkesit ennen:D Meinaan olkapäähän ottaa MOH tekstin ja toi kallo On sisään. Missä sais halvalla tehtyä? Mietin myös Mayday logon ottamista motolla forward forever backward never, kun se on elämänohjeeksi muodostunut viime vuosien aikana
Kolera

Posts: 4,256

#1810 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to lävistykset & tatuoinnit:


---
elinluovutuskortin vois leimata johonki kohtaa torsossa ei venyvään kohtaan esim. ei maksan kohille *nauru* Lainvoimaisuudesta tiedä sitten ja eipä tuolla kortilla taida enää niin hirveästi merkitystä olla. Saatika ku sit tulee uus malli.
Eikä taida oikeen olla mitää kansainvälisiäkään läpysköitä olemassa.
---


Mun käsittääkseni Suomessa on nykyään oletusarvoisesti kaikilla elinluovutuslupa voimassa, jollei sitä erikseen kiellä. Muissa maissa tosin voi olla eri lailla.



oli taas pienimuotoista päihtynyttä hajatuksenvirtaa tuo teksti. Tiesin kirjoittaessani ettei enää tarvitse sinänsä elinluovutuskorttia mutta kyllä mä lompakkooni sen laittanut. Lähinnä siksi että jos jossain pöpelikössä ei saada yhteyttä tietokantaan missä kerrotaan onko kielletty vai ei. ja tällaisessa tapauksessa olisikin ihan kustannuskysymys voidaanko ottaa niinkään pientä riskiä ettei sitten elinsiirtoa voi tehdä. no tääki skenaario on sellainen(älytön, vieraannuttava), että jos noin paljon on rahasta kiinni niin en kyllä antais roppaani käytettäväksi.
Yritin myös etsiä onko jotain kansainvälistä korttia löytämättä ja EU:n suunnittelemasta kortistakin löysin tietoa lähinnä suunnitteilla olosta ja sekin muutaman vuoden takaa. Toisaalta jos tuollainen löytyis ropasta ja se olis lainvoimainen niin vähän pelottais itäeuroopan maissa mennä rannalle ilman vaatteita missä mustan pörssin elinkaupan ihmiset näkis sen =P

ps. ei olis pitäny ees alottaa tän kirjottamista ku piti vastata vaan kahel rivil

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kinderi

Posts: 1,783

#1811 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to lävistykset & tatuoinnit:


---
Yksi on nyt lisää, MOH-mörkönen rinnassa *sydän*
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/417424_10150995633977086_1324412114_n.jpg

---


Prkl kerkesit ennen:D Meinaan olkapäähän ottaa MOH tekstin ja toi kallo On sisään. Missä sais halvalla tehtyä? Mietin myös Mayday logon ottamista motolla forward forever backward never, kun se on elämänohjeeksi muodostunut viime vuosien aikana



Mä en lähteny hakemaan halpaa, vaan hyvää. Tiesin kokemuksesta et Leppävaaran Sacred on Todella hyvä. Otin siellä edellisenkin 4v sitten :)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tommib

Posts: 3,204

#1812 • • tommib

Replying to lävistykset & tatuoinnit:


---

---
Yksi on nyt lisää, MOH-mörkönen rinnassa *sydän*
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/417424_10150995633977086_1324412114_n.jpg

---


Prkl kerkesit ennen:D Meinaan olkapäähän ottaa MOH tekstin ja toi kallo On sisään. Missä sais halvalla tehtyä? Mietin myös Mayday logon ottamista motolla forward forever backward never, kun se on elämänohjeeksi muodostunut viime vuosien aikana
---


Mä en lähteny hakemaan halpaa, vaan hyvää. Tiesin kokemuksesta et Leppävaaran Sacred on Todella hyvä. Otin siellä edellisenkin 4v sitten :)



Hyvä sen kyllä pitää ehdottomasti olla, ei viitsi huonoa hankkia. Mitä hintaa kunnolliset paikat huutaa ja missä kannattaa teettää? Nimim. eka kuva kyseessä
kinderi

Posts: 1,783

#1813 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to lävistykset & tatuoinnit:


---

---

---
Yksi on nyt lisää, MOH-mörkönen rinnassa *sydän*
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/417424_10150995633977086_1324412114_n.jpg

---


Prkl kerkesit ennen:D Meinaan olkapäähän ottaa MOH tekstin ja toi kallo On sisään. Missä sais halvalla tehtyä? Mietin myös Mayday logon ottamista motolla forward forever backward never, kun se on elämänohjeeksi muodostunut viime vuosien aikana
---


Mä en lähteny hakemaan halpaa, vaan hyvää. Tiesin kokemuksesta et Leppävaaran Sacred on Todella hyvä. Otin siellä edellisenkin 4v sitten :)
---


Hyvä sen kyllä pitää ehdottomasti olla, ei viitsi huonoa hankkia. Mitä hintaa kunnolliset paikat huutaa ja missä kannattaa teettää? Nimim. eka kuva kyseessä



Vaikeehan se on mitään hintaa veikkailla, kun riippuu kuvan koosta, yksityiskohtasuudesta, väreistä... Mun kuva makso 3rahaa, aikaa meni 3h ja hintaan kuuluu tietty mahdolliset korjaukset kun nähdään miltä näyttää kuvan parannuttua :)

Kivasti nahka kuoriutuu just nyt, saa rasvata ihan hulluna :D Mulla on kaikki kuvat parantunu aina tosi iisisti, yhteenkään ei ole muodostunu rupea tms, tää kutina ja nahan kuoriutuminen vaan :)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tommib

Posts: 3,204

#1814 • • tommib
Kiitos Kinderi, noista saa jo hieman osviittaa:) Missä kuva kannattaisi käydä ottamassa? Otan olkapäähän neulakammoisena ja matalan kipukynnyksen omaavana:)
kinderi

Posts: 1,783

#1815 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Kiitos Kinderi, noista saa jo hieman osviittaa:) Missä kuva kannattaisi käydä ottamassa? Otan olkapäähän neulakammoisena ja matalan kipukynnyksen omaavana:)



Mä suosittelen edelleen Leppävaaran Sacredia *vink*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tommib

Posts: 3,204

#1816 • • tommib

Replying to lävistykset & tatuoinnit:


---
Kiitos Kinderi, noista saa jo hieman osviittaa:) Missä kuva kannattaisi käydä ottamassa? Otan olkapäähän neulakammoisena ja matalan kipukynnyksen omaavana:)
---


Mä suosittelen edelleen Leppävaaran Sacredia *vink*



No sinne kyllä pääsis Myyrmäestä helposti. Kiitos vinkistä, pitää netistä katsoa hinnastoa:) Todella ihanaa, että täällä porukka viitsii auttaa ummikkoa!
tommib

Posts: 3,204

#1817 • • Edited tommib
Onko kellään kokemuksia Käpylän 69 Tattoosta? Ainakin netissä saanut hyvät arviot ja hinta vaikuttais aika kukkaroystävälliselle

Vaihtoehtoina myös Sacred, joka on tuntuvasti kalliimpi. Parista paikasta odotan vielä hinta-arviota. Mielelläni en maksais itseäni tuosta kipeäksi (Sacredissa arvio 250-350€, 69:ssä about 200€)