1,818 posts, 91 pages, 979,537 views
UnityF, 18.8.2005 15:37:
kielikoru
Jutu, 18.8.2005 18:09:
---
UnityF, 18.8.2005 15:37:
kielikoru
---
Onko sulla kielikoru? Mä en oo edes huomannut sulla sellaista. Vahvemmat lasit olis varmaan aika jees
Hasse L.Hoff, 18.8.2005 14:25:
---
rbc, 18.8.2005 14:13:
no nyt mennään jossain ihan muualla.. mitä, siis mikä..? kaiken moisesta olen kuullut mut tää on nyt uutta. voisko joku kertoa mistä tässä puhutaan..
*iihhih*
---
Lävistyksestä joka on niskassa...ei varmaan sen ihmeellisempi kuin vaikka lävistys kyjessä tai selässä esim:uutta muotia
Mundus Lassi, 27.9.2005 12:43:
*snip*
Pakko kommentoida aika vanhaan viestiin. Niskassa oleva lävistys on jo aika perus homma ja käsintehdyillä surfacebar koruilla helposti tehtävissä niin että paraneminen on mahdollista. Nuo korsetti ja kylkilävistykset taasen ovat vain kuvauksia taikka "playpiercing" sessioita varten tehtyjä juttuja joita ei pysty parantamaan pysyviksi lävistyksiksi eli lähinnä väliaikaisia hommia.
boy-cut, 27.9.2005 13:08:
---
Mundus Lassi, 27.9.2005 12:43:
*snip*
Pakko kommentoida aika vanhaan viestiin. Niskassa oleva lävistys on jo aika perus homma ja käsintehdyillä surfacebar koruilla helposti tehtävissä niin että paraneminen on mahdollista. Nuo korsetti ja kylkilävistykset taasen ovat vain kuvauksia taikka "playpiercing" sessioita varten tehtyjä juttuja joita ei pysty parantamaan pysyviksi lävistyksiksi eli lähinnä väliaikaisia hommia.
---
hear, hear!
kaikissa lävistyksiin ja tatuointeihin liittyvissä asoissa kannattaa konsultoida ammattilaisia ja/tai mennä liikkeeseen kysymään (lonkalta heitettynä helsingissä Harness ja Mosso esim esim)
kavereilta tuleva info saakoon jäädä tasolle *joo, toi on tosi kivan tuntunen* sillä jokaisen anatomia on erilainen ja siksi vain ammattilainen voi kertoa voiko tiettyjä juttuja tehdä
menkää rohkeasti vaan kysymään, ei ne pure, ne maistelee ennen syömistä
Ana-5000, 27.9.2005 13:13:
*snip*
Olettais kyllä et Lassi tietää mistä puhuu.
boy-cut, 27.9.2005 13:16:
sitä just, eli hear hear!
kuuntele ammattilaista
ja jos vielä kysymyksiä niin mene kysymään lisää ihan rohkeasti vaan
edit: oletin että kaikki tuntisi lassin...
Ana-5000, 27.9.2005 13:23:
*snip*
Ei toi Circus Mundus Absurduskaan sano välttämättä kaikille mitään.
bubbelgum, 16.12.2003 11:29:
Tällä tytöllä on lävistyksii tällä hetkellä kaks..
Napakorun otin josku vuosia sitten ku sitä ei vielä joka toisella tyypillä ollut.. Mutta nuorena ja tietämättömänä kävin ottaa sen Shock hiusliikkeestä, jossa kävi vakituinen lävistäjä.. Nykyään en moiseen paikkaan menis lävistää itteeni ikinä! Mutta onneks ei käyny mitään
Toinen läväri minkä sit oon ottanu on clithoodi, ja sen kävin hakee vasta tossa loppukesällä, että aika uus lelu se on vasta, mutta täysin tyytyväinen oon siihen että sen otin!
Sen kävin teettä yazkalla, ja se ei oikeestaan sattunu ollenkaan, hetken aikaa nipisti ja sit se oli ohi Seuraavaks olis sit tarkotus käydä ottaa ne nännilävärit. Oon himoinnu niitä jo vaikka kuinka kauan, mutta se pitkä paranemisaika on jotenki niin turn off et oon jättäny väliin..
Mut kyllä mä vielä ne otan! Muutenki niin kaikista läväreistä niin just nännilävärit on ne jotka on mun mielestä kaikkein ihanimmat.. Jos huomaan että jollain on sellaset, en vaan kertakaikkiaan malta olla koskematta
Muita läväreitä en sit itelle ainakaan ottais, koska haluun et se läväri on sellanen minkä saa piiloon jos haluaa, eli mun naamaan ei mitään tuu ikinä.. Ja toi sama periaate pätee tatskoihin, jos joskus keksin sellasen joka on tarpeeks hyvä/hieno/merkityksellinen että sen kävisin ottaa, niin sen pitäs kans olla paikassa jonka saa piiloon.. Koska mä ainakin koen lävärit ja tatuoinnit asioina jotka teen/otan itteni takii, enkä muiden..
Mutta joo... Se siitä, tällä erää..