lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 947,831 views

ReiNe

Posts: 146

#861 • • ReiNe
kiitos. en taida olla..

--
femalejunglist

UnityF

Posts: 15,721

#862 • • UnityF joo just se
mun haaveena on saada kolme viivaa kätöseeni... *hymy*
läväreistä niin mulla on 8mm venytykset korvissa.. itte ne oon tehny..
sit huuli ja kielikoru *hymy*
Jutu

Posts: 3,054

#863 • • Jutu Blondi

UnityF, 18.8.2005 15:37:
kielikoru *hymy*


Onko sulla kielikoru? Mä en oo edes huomannut sulla sellaista. Vahvemmat lasit olis varmaan aika jees *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

UnityF

Posts: 15,721

#864 • • UnityF joo just se

Jutu, 18.8.2005 18:09:
---
UnityF, 18.8.2005 15:37:
kielikoru *hymy*

---

Onko sulla kielikoru? Mä en oo edes huomannut sulla sellaista. Vahvemmat lasit olis varmaan aika jees *nauru*



eihä se oo ollu kun vasta 5 vuotta... *nauru*
muutama kk sen jälkeen otin ton huulilävärin *hih*
kilobitti

Posts: 2,419

#865 • • kilobitti 1-2-3 techno

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Psychogenic

Posts: 182

#866 • • Psychogenic
Noh.. Löytyy tällä hetkellä vaan 1 korvis ja kulmakoru. Pitkään jo pitänyt hankkia muutama korvis lisää ja sit ainakin vielä kielikoru. Tatskoja on vast yks, melkeinpä kokeilumielessä otettu, käsivarren taakse kyynärpään alapuolelle yksinkertainen tribali. LIsää tulossa tässä jossain kohtaa. *hymy*

--
::Over time it may be possible to relate an increase or decrease in psychogenic factors with an increase or decrease in pain::

TiiTu

Posts: 240

#867 • • TiiTu
uusi tatuointi tulossa lähiaikoina *sydän*
*Jonne*

Posts: 220

#868 • • *Jonne* rataprinssi
Joo tos noin kuukaus sitte otin toisen tohon alahuuleen... Ihan perustappi...*joo* Kauheet olis suunnitelmat et mits seuraavaks... *koukussa**hymy*

--
se mikä ei tapa vahvistaa......

Linella

Posts: 12

#869 • • Edited Linella
mulla on tatuointi nilkassa, sellanen ruusu tribaali juttu ja joskus kun on rahaa niin käyn ottamassa selkään toisen*joo* navassa on lävistys ja jo toista kertaa... Ekan jouduin ottamaanan pois mut menin laitattaan heti uuden ku pystyin, oli jotenkin sellanen olo että jotain puuttuu ku ei ollu korua..

--
onks pakko jos ei taho!?*hmph*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#870 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hahaa, nyt on toinenkin korva (yläosa) rei'itetty ja molempiin hankittu uudet korut *jiihaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

nicii

Posts: 151

#871 • • nicii team tiku ja taku
nyt kasi menee navan lapi...heh
Jago

Posts: 4,039

#872 • • Jago un-trained monkee
tykkään läväreistä ja tatskoista mutta oon niin kipuarka etten uskalla ottaa mitään. kieleen haluisin ekana. oon suunnitellut sen lävistämistä jostain 11vuotiaasta ja oon nyt 19 että on kyllä hieman aikaa kulutettu sen miettimiseen(LOL)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Mundus Lassi

Posts: 46

#873 • • Mundus Lassi

Hasse L.Hoff, 18.8.2005 14:25:
---
rbc, 18.8.2005 14:13:

no nyt mennään jossain ihan muualla.. mitä, siis mikä..? kaiken moisesta olen kuullut mut tää on nyt uutta. voisko joku kertoa mistä tässä puhutaan..
*blush**iihhih**vink*

---


Lävistyksestä joka on niskassa...ei varmaan sen ihmeellisempi kuin vaikka lävistys kyjessä tai selässä esim:uutta muotia




Pakko kommentoida aika vanhaan viestiin. Niskassa oleva lävistys on jo aika perus homma ja käsintehdyillä surfacebar koruilla helposti tehtävissä niin että paraneminen on mahdollista. Nuo korsetti ja kylkilävistykset taasen ovat vain kuvauksia taikka "playpiercing" sessioita varten tehtyjä juttuja joita ei pysty parantamaan pysyviksi lävistyksiksi eli lähinnä väliaikaisia hommia.
littlebig

Posts: 753

#874 • • littlebig aaat-chi kung

Mundus Lassi, 27.9.2005 12:43:
*snip*
Pakko kommentoida aika vanhaan viestiin. Niskassa oleva lävistys on jo aika perus homma ja käsintehdyillä surfacebar koruilla helposti tehtävissä niin että paraneminen on mahdollista. Nuo korsetti ja kylkilävistykset taasen ovat vain kuvauksia taikka "playpiercing" sessioita varten tehtyjä juttuja joita ei pysty parantamaan pysyviksi lävistyksiksi eli lähinnä väliaikaisia hommia.



hear, hear!
kaikissa lävistyksiin ja tatuointeihin liittyvissä asoissa kannattaa konsultoida ammattilaisia ja/tai mennä liikkeeseen kysymään (lonkalta heitettynä helsingissä Harness ja Mosso esim esim)
kavereilta tuleva info saakoon jäädä tasolle *joo, toi on tosi kivan tuntunen* sillä jokaisen anatomia on erilainen ja siksi vain ammattilainen voi kertoa voiko tiettyjä juttuja tehdä

menkää rohkeasti vaan kysymään, ei ne pure, ne maistelee ennen syömistä *kuolaa*

--
straight ______

gay ^______^

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#875 • • Aziz Combat Fighter

boy-cut, 27.9.2005 13:08:
---
Mundus Lassi, 27.9.2005 12:43:
*snip*
Pakko kommentoida aika vanhaan viestiin. Niskassa oleva lävistys on jo aika perus homma ja käsintehdyillä surfacebar koruilla helposti tehtävissä niin että paraneminen on mahdollista. Nuo korsetti ja kylkilävistykset taasen ovat vain kuvauksia taikka "playpiercing" sessioita varten tehtyjä juttuja joita ei pysty parantamaan pysyviksi lävistyksiksi eli lähinnä väliaikaisia hommia.

---


hear, hear!
kaikissa lävistyksiin ja tatuointeihin liittyvissä asoissa kannattaa konsultoida ammattilaisia ja/tai mennä liikkeeseen kysymään (lonkalta heitettynä helsingissä Harness ja Mosso esim esim)
kavereilta tuleva info saakoon jäädä tasolle *joo, toi on tosi kivan tuntunen* sillä jokaisen anatomia on erilainen ja siksi vain ammattilainen voi kertoa voiko tiettyjä juttuja tehdä

menkää rohkeasti vaan kysymään, ei ne pure, ne maistelee ennen syömistä *kuolaa*



Olettais kyllä et Lassi tietää mistä puhuu.
littlebig

Posts: 753

#876 • • Edited littlebig aaat-chi kung

Ana-5000, 27.9.2005 13:13:

*snip*

Olettais kyllä et Lassi tietää mistä puhuu.



sitä just, eli hear hear!
kuuntele ammattilaista
ja jos vielä kysymyksiä niin mene kysymään lisää ihan rohkeasti vaan

edit: oletin että kaikki tuntisi lassin...

--
straight ______

gay ^______^

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#877 • • Aziz Combat Fighter

boy-cut, 27.9.2005 13:16:
sitä just, eli hear hear!
kuuntele ammattilaista
ja jos vielä kysymyksiä niin mene kysymään lisää ihan rohkeasti vaan



Luulin että yrität oikoa et "Hei ei tätä jäbää kantsi kuunnella kysykää ammattilaiselta k thx lol".


edit: oletin että kaikki tuntisi lassin...



Meh, tuskin.

Ei toi Circus Mundus Absurduskaan sano välttämättä kaikille mitään.
littlebig

Posts: 753

#878 • • Edited littlebig aaat-chi kung

Ana-5000, 27.9.2005 13:23:
*snip*
Ei toi Circus Mundus Absurduskaan sano välttämättä kaikille mitään.



Jotenkin oletaisin että ihmiset tuollaisen "friikin" alias erikoisen näköisen ihmisen näkiessään saisivat mieleensä ne muistot missä ja missä yhteyksissä ovat hänet nähneet (tatskamessuspotit, lehtiartikkelit yms)
suurin osa tuntemistani lävistäjistä ja tatuoijista ovat oman työnsä/alansa esittelijöitä eli näyttävät "skeneään" omassa kehossaan
mieluummin menen lassilta kysymään lävistyksistä kuin joltain puku äijältä vaikka en tiedä missä se on töissä mutta oletan sen tietävän minne kannatta mennä jos se itse ei osaa neuvoa
toi en vastaus aikasemmin oli ammattilaisen tekstiä, nyt siis tiedän että se tietää ja siltä voi kysyä

oon aika monesti nähny vinoja reikiä jotka on väännetty jollain hakaneuloilla kotona tai reikiä jotka on ammuttu läpi, ei kauheen kaunista katseltavaa...

(???mun preview näyttää kaiken boldilla, outoa...)

--
straight ______

gay ^______^

Mundus Lassi

Posts: 46

#879 • • Mundus Lassi
Juu aina saa kysyä kaikkea ja vastauksiakin löytyy aika lailla kaikkeen *hymy*
bubbelgum

Posts: 2,477

#880 • • bubbelgum ~sylikissa~

bubbelgum, 16.12.2003 11:29:
Tällä tytöllä on lävistyksii tällä hetkellä kaks..
Napakorun otin josku vuosia sitten ku sitä ei vielä joka toisella tyypillä ollut.. Mutta nuorena ja tietämättömänä kävin ottaa sen Shock hiusliikkeestä, jossa kävi vakituinen lävistäjä.. Nykyään en moiseen paikkaan menis lävistää itteeni ikinä! Mutta onneks ei käyny mitään *hymy*
Toinen läväri minkä sit oon ottanu on clithoodi, ja sen kävin hakee vasta tossa loppukesällä, että aika uus lelu se on vasta, mutta täysin tyytyväinen oon siihen että sen otin! *pihkassa*
Sen kävin teettä yazkalla, ja se ei oikeestaan sattunu ollenkaan, hetken aikaa nipisti ja sit se oli ohi *hymy* Seuraavaks olis sit tarkotus käydä ottaa ne nännilävärit. Oon himoinnu niitä jo vaikka kuinka kauan, mutta se pitkä paranemisaika on jotenki niin turn off et oon jättäny väliin..
Mut kyllä mä vielä ne otan! Muutenki niin kaikista läväreistä niin just nännilävärit on ne jotka on mun mielestä kaikkein ihanimmat.. Jos huomaan että jollain on sellaset, en vaan kertakaikkiaan malta olla koskematta *hih*
Muita läväreitä en sit itelle ainakaan ottais, koska haluun et se läväri on sellanen minkä saa piiloon jos haluaa, eli mun naamaan ei mitään tuu ikinä.. Ja toi sama periaate pätee tatskoihin, jos joskus keksin sellasen joka on tarpeeks hyvä/hieno/merkityksellinen että sen kävisin ottaa, niin sen pitäs kans olla paikassa jonka saa piiloon.. Koska mä ainakin koen lävärit ja tatuoinnit asioina jotka teen/otan itteni takii, enkä muiden..
Mutta joo... Se siitä, tällä erää.. *hih*



Oho, huomaa etten oo vähään aikaan päivittäny näitäkään tietoja... *ding*

Tällä hetkellä siis läväreitä löytyy:

- 4mm. venytykset kummassaki korvassa. + vasemmassa yks tavallinen lävistys.
- Napakoru on edelleenkin, samoin clithood.
- Toinen nänni, siinä tappi.

Toi nännilävistys on sinänsä aika oma stoorinsa. Sitähän tuli tosiaan mietittyy ja pohdittuu aika pitkään ennenku päätti että kyllä mä sen otan. Tai itseasiassa tarkotus oli ottaa _ne_.

Enpä tiiä onko Baawolle ennen käynyt niin, mutta luulen että se varmaan muistaa mut asiakkaana aika hyvin tän tapauksen jälkeen. Nimittäin kummatkin nännit oli siis jo merkattu ja kaikki ok, siihen asti että ensimmäinen lävistys oli tehty. Siinä vaiheessa mä nimittäin totesin että ei kyllä helvetti mun toiseen nänniin kosketa! Sattuu meinaan niiiin perkeleesti. *nauru*

No, ehkä vielä joku kaunis päivä.... *juonittel*

Tatskoista sen verran että eka oma tatska on jo suunniteltu, ja paikka varattuna. Tällä hetkellä se odottaa lähinnä sitä rahotuspuolta kuntoon ennenku sen käyn hakee.

Niin joo, ja sit on kerätty niitä "leimoja" sen verran ahkerasti sieltä Harnessista, että saisin ilmasen lävistyksen peruskorulla. Mutta ku en vaan osaa päättää et minkä ottaisin. On se sit niin vaikeeta tää touhu. *vink*

--
Hullu ku pullosta tullu.