lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 947,835 views

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1761 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Onko kellään muuten ollut mitään ongelmia työ paikan saannin kanssa tatuointien takia?
Nyt en tarkoita mitään otsassa olevaa tatuointia vain ihan helposti peitettävä tatuointi esim.hihoilla



asiakaspalvelutyössä ei ainakaan yleisesti ottaen paljon tatuointeja näy, mutta eihän sillä sitten ole väliä jos ne ovat piilossa? Liikkeessä, jossa työskentelen, ei ainakaan saisi olla näkyvillä, mutta eräälläkin neidillä on molemmissa ranteissa ihan kivan kokoiset sydämet.... eli riippuu vähän kuvastakin. jotkut pääkallot tuskin menisivät läpi. :D

itsehän aion keväällä ottaa pohkeisiin taakse alas kuvat, joten meen sitte jotkut supersukat jalassa täällä seuraavat kesät hihhih. omapa on valintani... tai sitten luotan siihen, että ne on muidenkin mielestä tosi sympaattiset.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1762 • • peikkolapsi miisa the maskotti
nyt ois tappi tossa tissien välissä heaahahhaha.
80e... ja sit ihmettelen, et minne mun rahat menee. niin. nyt syyäänki sit taas pelkkiä äidin pihamaan kesäkurpitsoja ja punajuuria pari viikkoa.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Avatar
#1763 • • astaroth Guest

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Onko kellään muuten ollut mitään ongelmia työ paikan saannin kanssa tatuointien takia?


jos se on työntantajalle ylitsepääsemätön ongelma niin luultavasti kyseessä on sellainen mesta jossa et haluaisi olla töissä muutenkaan
Metz^^

Posts: 264

#1764 • • Edited Metz^^
Huulessa törröttää muikea tappi tänäpäivänä ja en kadu. Myöhemmin tulossa ribgace tattoota ranteissa majailevien korppien kompaajaksi. (Ja kyllä, koru on kaliiberia isompaa luokkaa, tarkoituksella :))

http://datakuutio.net/random/ball.jpg


Onko kellään muuten ollut mitään ongelmia työ paikan saannin kanssa tatuointien takia?
Nyt en tarkoita mitään otsassa olevaa tatuointia vain ihan helposti peitettävä tatuointi esim.hihoilla



Asiakaspalvelua teen, ei ole ollut kenelläkään työntekijällä ongelmaa lävistysten/tatskojen takia, vaikka osalla on mm. koko käsi täynnä mustetta. Kunhan ei mitään hc raakaa tatuoi, saati tee naamaansa turhan isoja reikiä niin hyvinpitkälti nyky-yhteiskunta ymmärtää.

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Druma

Posts: 416

#1765 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Mä otin joku kuukaus takaperin Tails-ketun värillisenä oikeeseen käteen.
Ergilion

Posts: 751

#1766 • • Ergilion
näin unta, että mulla oli sleeve-tatuointi. onkohan tämä enne *nauru*

24fjlp0.jpg

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Vincet

Posts: 71

#1767 • • Vincet
Marraskuun alussa tulisi uutta kuvaa... Vasempaan pohkeeseen luvassa Ice Agen Scrat kokin asu päällä ja Habanero kädessä *joo*

--
Come with me to the dance floor,
You and me cause that´s what it´s for
Show me now what is it
You got to be doing
And the music in the house... is so soothing

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1768 • • peikkolapsi miisa the maskotti
huono kuva, mut noi on otettu eilen eli ei oo värit vielä ihan tasaantuneet jne, laitan parempaa kuvaa jossain kohtaa. ekat tatskat :) oli vähä vaikeuksia kuvata omia nilkkoja , pohkeiden alaosia takaapäin... :D

kodamat <3
ne tietää jotka on kattonu prinsessa mononoke -elokuvan.

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

hiphei

Posts: 493

#1769 • • hiphei
^
Hih, ihanat ovat <3
sapeli

Posts: 11,768

#1770 • • sapeli jokukukamikä?
Jee, seuraavien tatskojen suunnitelmat etenee. *uros*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#1773 • • pirpeli

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Pistänkö kelmun ensinmäiselle yölle, jotku sivut sanoo, etä pitää ja jotku, että ei kannata?



Moikka JiiV3e! Nyt tulee ihan tämmöstä oman käden tietoutta (toki tatuointiliikkeestä saa aina myös ohjeet mukaan!). Itse poistan kelmun muutaman tunnin kuluttua kotiin saapumisesta. Huuhtelen tatuointia viileällä vedellä ja alan rasvailla. Olen löytänyt ihan huippurasvan, nimittäin Kuusenpihkavoiteen. Voide sisältää siis kuusenpihkaa, oliiviöljyä ja mehiläisvahaa. Tuote lievittää heti levitettäessä kipua, ja sen käyttö ainakin mulla parantaa tatuoinnin todella nopeasti. Tää mun käden kuva parani kokonaan vajaassa viikossa. En laita yöksikään kelmua, ainoastaan rasvaa reilusti (sotkee vähän petivaatteita, mutta pesussa se lähtee pois). Väljiä vaatteita, viileällä vedellä huuhtelua silloin tällöin ja ahkeraa rasvausta Kuusenpihkavoiteella. Siinä mun hoitoresepti.

(Tuo voide paransi mulla myös alkavan pienen tulehduksen vajaassa päivässä. Mutta kannattaa muistaa, että mikä toimii yhdellä ei toimi toisella. Kuusenpihka on vaan aina ollut ns. parantava aine, se on antiseptinen ja suojaavakin.)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#1774 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Olen löytänyt ihan huippurasvan, nimittäin Kuusenpihkavoiteen.



Mistä tämmöistä voisi löytää? Ei taida olla ihan perus Sokoskamaa...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#1775 • • mariq
No nyt on uudelleenohjattu vasemman nännin lävistys ja kielen monta vuotta sitten umpeutunut laitettu samoilla adrenaliineilla uusiksi *iloinen* Parin viikon päästä viimesimmän tatuoinnin parin kohdan korjaus ja sitten ois tän hetken projektit plakkarissa!

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

pirpeli

Posts: 5,533

#1776 • • pirpeli

Replying to lävistykset & tatuoinnit:


Mistä tämmöistä voisi löytää? Ei taida olla ihan perus Sokoskamaa...



Omani ostettu Verlan museokylästä tuolta Kymenlaaksosta, mutta samaa kamaa löytyy ainakin Ruohonjuurista :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

noena

Posts: 3,138

#1777 • • noena first breath after coma

Replying to lävistykset & tatuoinnit:


---

Mistä tämmöistä voisi löytää? Ei taida olla ihan perus Sokoskamaa...
---


Omani ostettu Verlan museokylästä tuolta Kymenlaaksosta, mutta samaa kamaa löytyy ainakin Ruohonjuurista :)



Mullakin kiinnostus heräsi, varsinkin pienen googletuksen jälkeen ! Kiitos vinkistä Pirpeli, tuota pitääkin kokeilla :)

--
TwistedLife™ Amusement Park

Kolera

Posts: 4,256

#1780 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
vois kysyy tyhmiä kysymyksiä ku en jaksa googlettaa. Miten hyvin säilyy tai miltä suht syvän sininen näyttää kalpealla iholla. Oon miettiny sääreen hakkauttaa metallita sarjakuva apinaa...kun aikanaan täällä oli kova juttu tuo kiinalainen horoskooppi ja se näky vielä profiilissakin niin itsehän olen metallinen apina. Eli kannattaisko se vetää vaan mustalla vai kuin hyvin metallisen sininen pysyy nahkassa kiinni ilman mitään hoitoa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä