lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 948,252 views

kupo

Posts: 455

#1741 • • kupo
Kertokaapa hyviä tatskaajia/studioita Helsingistä, kun vähän tekisi mieli ottaa taas kuva.

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

[Siru]

Posts: 259

#1742 • • [Siru]
tatskat*sydän* eka sattu niin helvetisti (iso kuva kyljestä selkään).. sillon kelas et saa jäädä ainoaksi. mut nyt kun tullu niiiin hyviä ideoita ja upeita kuvia piirretty ja yhdistelty.. pian aikaa varaamaan *hihu*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

noena

Posts: 3,138

#1743 • • noena first breath after coma
Viime keskiviikkona sain vihdoin otettua uutta reikää nahkaan, oikeassa korvassa conch <3

Ja ens viikolla vihdoin katsastamaan miten tatskaaja on saanu sovellettua mun tulevaa kuvaa *eijaksaisodottel-hymiö* ^_____^

--
TwistedLife™ Amusement Park

pirpeli

Posts: 5,533

#1744 • • pirpeli
Ei ole valmis vielä, mutta juhannuksen jälkeen jatketaan :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Ergilion

Posts: 751

#1745 • • Ergilion
Otetaan jahka keritään ja budjetti antaa myöden :] idea/teema ollut kehitteillä vuoden jos toisenkin.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Adorable

Posts: 103

#1746 • • Adorable
Lävistyksiä on muutama. Kielessä, traguksessa ja nänneissä. Niskasta jouduin luopumaan talvella kun tulehtui niin pahasti, tarkoitus ottaa uusi helteiden loputtua. Rookin otan seuraavaksi.
Korvissa on venytykset, 2x12mm, 4mm sekä 5mm.
Ensimmäinen tatuointi tuli lapaan ja ehdoton lemppari löytyy kädestä *hymy*
kinderi

Posts: 1,783

#1747 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kaula/solisluun alue odottaa rahoitusta ^^ Ihan pientä on siihen tulossa, mutta jotenkin ei nyt leimaan taivu noi varat :p

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1748 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Replying to lävistykset & tatuoinnit:





totorok.jpg

nekobasu.jpg

käteen tulee vielä Mononoken peuramainen metsäjumala,
nokipalleroita, metsää ja muutama kodama <3



aaw ihan sairaan hienoja :D
oon kanssa miettinyt tän tyypin ottamista mikä mulla on avatarina ollu iät ja ajat.

mut sitä ennen pitää ottaa se ensimmäinen tatuointi, joka tulee olemaan tammenterho. liittyy mun ja siskon juttuihin :) sille otetaan cupcake. nää ens vuonna ku sisko pääsee ripille, oon luvannu lahjaksi ni otan itte samalla.

läväreitä on toisessa korvassa tuolla korvanlehden keskellä rustossa joku tsydeemi, sitte on samassa korvassa 12 mm venytys, kulmakorusta piti luopua mutta niskakoru on. pitäis hankkia tohon tissien väliin joku kiva pieni nappi. ei saa ottaa naamaan duunin takia. tylsimystä. :J

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

Metz^^

Posts: 264

#1749 • • Metz^^
Tulikin tuikattua reikä tuohon alahuuleen. Ja iso pallo ^ ^ 9mm!

Nyt mietinkin, kun lävistäjän laittama 12mm tappi oli waaaay too long, vaihdoin myyjän suosittelemaan 8mm joka on myös liian pitkä. 6mm taas liian lyhyt, alkoi sattumaan huuleen sisäpuolelta - voisiko ison pallon paino olla syypää.. mahtaisikohan mistään löytyä 7mm tappia..

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

nnela

Posts: 2

#1750 • • Edited nnela
Multa löytyy vasemmasta lavasta pentuna hakkautettu pantteri ja ranteesta Brasiliassa vietetyn vuoden muistoksi sana saudade. Seuraava projekti onkin sitten vähän suurempi ja pidempään ollut suunnittelussa.. Pikkuhiljaa alkaa olemaan hyvä hahmotelma päässä. Kunhan vaan on rahaa, niin saadaan tämäkin kuva iholle asti.

Lävistyksiä löytyy tällä hetkellä kaksi. Rei'itys alkoi pari vuotta sitten labretilla, joka nykyään loistaa poissaolollaan, mutta kehon metallipitoisuudesta pitää huolen nännilävistys ja eilen hankittu vertical clithood. Clithoodia olin halunnut pari vuotta ja nyt kun se vihdoin on siinä, niin ilon määrä on aika huikea! Toisen nännin vielä ajattelin lävistää, mutta sitten se on varmaan aikalailla siinä. Tosin niinhän ne kaikki aina sanoo..
noena

Posts: 3,138

#1751 • • Edited noena first breath after coma
Juhannusviikolla saatiin vihdoin uutta mustetta, oikeaan jalkaan säären/pohkeen viereen kaks robofloweria *plur* Original piirros on tuttavan käsialaa ja olen ikikiitolli Otolle että sain hänen kuvitustaan käyttää *sydän* Kuvaa uusimmasta perheenjäsenestä laitan sit kun löydän kameran akun *nauru*

EDIT: Akku löyty vihdoin :D

--
TwistedLife™ Amusement Park

pirpeli

Posts: 5,533

#1752 • • pirpeli

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Juhannusviikolla saatiin vihdoin uutta mustetta, oikeaan jalkaan säären/pohkeen viereen kaks robofloweria *plur* Original piirros on tuttavan käsialaa ja olen ikikiitolli Otolle että sain hänen kuvitustaan käyttää *sydän* Kuvaa uusimmasta perheenjäsenestä laitan sit kun löydän kameran akun *nauru*



Onk Majan Otto? :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Ergilion

Posts: 751

#1754 • • Ergilion
ehkä sopii tähän paremmin.

Sellasta kommenttia tuli, että pitäis kuulemma hommata korvaan lävistys/koru.

Eli ihan mielenkiinnosta paljon tollaset kustantaa? Se itse lävistys siis?

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

juu-zo

Posts: 577

#1755 • • juu-zo *KoneHuone*
40€ molemmin puolin hinnat. Oma helix maksoi muistaakseni 45€

--
Respect is not given, it is taken

kinderi

Posts: 1,783

#1756 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to lävistykset & tatuoinnit:


Sellasta kommenttia tuli, että pitäis kuulemma hommata korvaan lävistys/koru.

Eli ihan mielenkiinnosta paljon tollaset kustantaa? Se itse lävistys siis?



Eiks se kannattais ottaa vaan jos ite haluaa, eikä niin että "pitäis" ottaa?

Mut ite kysymykseen, niin Harnessissa taitaa olla sen 45-50e/reikä. Se on ainoa paikka jossa ite olen reikää ottanu, enkä aio koskaan muualle mennäkkään.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*