lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,592 views

#201 • • GoA Guest
Oli kyllä dizzyllä kaunis kielilävistys...... *vink*
#202 • • yana Guest

kuu:
En usko, että kielikoru vaikuttaa siihen, että on kiva suuseksissä.Puolin tai toisin.Jos jollain olisi kielikoru ja antaisi minulle suuseksiä, niin ehkä ne muut taidot vaikuttaa siihen aika paljon enempi.Eikä se koru, joka killuu suussa.Voihan se olla tietenkin mahdollista *hih*

kylla se vaikuttaa mutta vaan jos sita osaa kayttaa.

paska suihinottaja on silti paska suihinottaja jos sallitaan nain brutaali ilmaisu

[muokattu 1.9.2003 16:28]
#203 • • GoA Guest

yana:
---
kuu:
En usko, että kielikoru vaikuttaa siihen, että on kiva suuseksissä.Puolin tai toisin.Jos jollain olisi kielikoru ja antaisi minulle suuseksiä, niin ehkä ne muut taidot vaikuttaa siihen aika paljon enempi.Eikä se koru, joka killuu suussa.Voihan se olla tietenkin mahdollista *hih*

---

kylla se vaikuttaa mutta vaan jos sita osaa kayttaa.

paska suihinottaja on silti paska suihinottaja jos sallitaan nain brutaali ilmaisu

[muokattu 1.9.2003 16:28]

Tuohan nyt on itsestäänselvyys. Pitää vain opetella sitten sitä käyttöä niin että se tuntuu hyvälle. *hih*
kuu

#204 • • kuu tyttttö
Mulle kokeiluja *nauru*

--
köh köh

#205 • • GoA Guest

kuu:
Mulle kokeiluja *nauru*

Heti kuhan saan sen. Saat sitten luvan antaa parannus ideoita. *vink* *hih*
kuu

#206 • • kuu tyttttö
Öh köh *pahis*
Mullakin on kielilävistys, mutta se ei taida vaikuttaa mihinkään suoritukseen niinku miesihmisille..No joo.

--
köh köh

Blues

#207 • • Blues Koning van Afrika

kuu:
Öh köh *pahis*
Mullakin on kielilävistys, mutta se ei taida vaikuttaa mihinkään suoritukseen niinku miesihmisille..No joo.

Kyllä sen tuntee *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

#208 • • GoA Guest
Mutta tuntuuko se nyt niin erikoiselta? kuitenkin vain pieni pala metallia.
kuu

#209 • • kuu tyttttö
Enpä osaa oikein uskoa.Miehille se nyt taitaa olla muutenkin ihan sama miten se homma hoidetaan ja että olisko siellä suussa vielä jotain metallia.Luulisi olevan enemmän tiellä *justjoo*

Genitaalit sitten olisikin aivan eri juttu.Puolin tai toisin *heiii*

--
köh köh

Saarus

#210 • • Saarus
Tossa toi heppa-tatuointi on killunut oikean lapaluun päällä vuuesta \'97. Värit on aika haaleat, eli jotain sille pitäis vissii tehhä *joo* Ainii, ei sattunu :)

--
-life is life and show must go on-

Blues

#211 • • Blues Koning van Afrika

GoA:
Mutta tuntuuko se nyt niin erikoiselta? kuitenkin vain pieni pala metallia.

Ei se erikoiselta tunnu mutta jotkut sanovat sen tuovan tyydytystä myös sen takia että tietää sen olevan siellä suussa. Eli voi olla myös ihan psykologinen vaikutus.

kuu:
Miehille se nyt taitaa olla muutenkin ihan sama miten se homma hoidetaan ja että olisko siellä suussa vielä jotain metallia.Luulisi olevan enemmän tiellä *justjoo*

Ei ihan noinkaan. Monilla miehillä, itseni mukaanlaskien, sillä on väliä ”miten homma hoidetaan” ja mistä toinen pitää. Monet miehet ovat pitäneet tuota kielikorua kiehtovana..voivat olla että kärsivät pienen pettymyksen sitten kun pääsevät sitä testaamaan.

kuu:
Genitaalit sitten olisikin aivan eri juttu.Puolin tai toisin *heiii*

Itse en pidä genitaalilävistyksistä ollenkaan ja pitää myöntää että ajatus hirvittää että lävistäisin genitaalini *poks*
Muita lävistyksiä voin ottaa ihan hyvin kuten nykyään on tuo koru kielessä ja voi olla että tulee pari lisää mitkä saa peitettyä vaatteiden alle tarvittaessa.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Optik

#212 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Itsellä on ollu tatuointi tossa oikeassa kädessä jo pari-kolme vuotta..

tekis mieli hirveesti ottaa toinen... tai sit läväri kulmaan taikka nänniin..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

ella_

#213 • • ella_
mulla ei oo mitään.. enkä haluaisikaan (ennen halusin tosin lävärin mutten uskaltanu ottaa).. sanoisin näissä jutuissa et pieni on kaunista *joo*

--
Elementary, my dear.

pupuankka

#214 • • pupuankka poly-wtf?!

Monilla miehillä, itseni mukaanlaskien, sillä on väliä ”miten homma hoidetaan” ja mistä toinen pitää.

juuh, mun kokemus on kans tämä....ei pidä aliarvioida miehiä, eihän se meillekään sama ole miten siellä säheltää. kyllä nykyaikana vaaditaan jo hyvää kielitaitoa! *vink*

oma mies tosin ei oikein edes pidä mun kielikorusta..tuntuu kuulemma liikaakin joskus *blush* *hih* pois en sitä silti ota!

genitaalilävärit ei oikein muakaan kiinnosta, kavereilla on niitä ja ei nappaa, ei.

tatskan ottaisin heti kun rahatilanne antais myöten..eli ei ihan lähitulevaisuudessa *uuh*
kuu

#215 • • kuu tyttttö

fallen angel:
Pakko kyl sanoo että nännit ja kielikoru on niiiiin parhaat. Genitaaleihin en oo mitään ottanu. En uskalla..

Nännilävistykset ovat olleet moni vuotinen haaveeni. Mutta olen vain niin saamaton, rahaton ja uskallustakin puuttuu, jotta uskaltaisin ne menee nappaseen.
Kielilävistys on. Ja lisää siihen paksuutta tai toinen kaveriksi olisi suunnitteilla. Kiva joo on. *joo*
Genitaaleihin en minäkään ole uskaltanut ottaa. Mutta ehkä sekin päivä vielä joskus koittaa. *enkeli*

--
köh köh

#216 • • GoA Guest
Nykyään nänni, kulma ja kieli. Enempää ei tule. *iloinen*
kuu

#217 • • kuu tyttttö

GoA:
Enempää ei tule. *iloinen*

Niin niin. *nauru*

--
köh köh

#218 • • GoA Guest

kuu:
---
GoA:
Enempää ei tule. *iloinen*

---

Niin niin. *nauru*

Juu Juu. Ei tee mieli enään muualle. Kasvoihin en ota enempää ja toinen nänni pysyy luomuna. Ja sukukalleuksia ei piikillä tökitä! *nauru*
Tyly

#219 • • Tyly
Mulla oli kulmakoru mutta sekin lähti pois intin myötä silloin...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Jone

#220 • • Jone Archibald Haddock
Tuntuu, että nykyään on huomattavasti omaperäisempää olla lävistämätön ja tatuoimaton kuin hankkia pari nahkeaa läväriä tai tribaalia. Taidanpa siis pitää ihoni tatuoimattomana toistaiseksi ja kehoni ilman ”ylimääräisiä” pliisuja reikiä.