lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,291 views

mariq

#1722 • • mariq

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

.... ja itsellänihän on nyt myös oma nakutusaika varattuna, 21.6 tulee uusi nakutus jalkaan *iloinen* *plur*

Meniks nakutusaika noin kauas? Munkii pitääkii varata heti se aika, jos noin palio on jonoo.. *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

#1723 • • Muussika Guest

Kun katsoin luonnosta (tuota ylempää kuvaa) ajattelin, että en ottaisi tuota kuvaa edes ilmaiseksi, nyt tuosta valmiista voisi maksaa täyden hinnan... On se minusta ainakin niin hieno.
Paljon tuo muuten maksoi?

Oisit nähnyt pelkät ääriviivat eli ekan vaiheen, se vasta creepyltä näyttikin. :D Onneksi noi isot kuvat elää ja muuttuu kun etenevät. Täytyy vaan aina kestää oman aikansa keskeneräisyyttä.

En edes muista lopullista hintaa prikulleen, kun kuva tehtiin 4 osassa ja maksoin jokaisesta osasta erikseen, mutta veikkaisin että 450 e.
noena

#1724 • • noena first breath after coma

---

.... ja itsellänihän on nyt myös oma nakutusaika varattuna, 21.6 tulee uusi nakutus jalkaan *iloinen* *plur*
---

Meniks nakutusaika noin kauas? Munkii pitääkii varata heti se aika, jos noin palio on jonoo.. *ding*

Meni kyllä, Jennillä on hiukkasen jonoa :PP mut se tuleva kuva on niin hemmetin pikkutarkka ja yksityiskohtanen, et kyl jaksan odottaa sen suhteen et saan Jennin sen tekemään *joo*

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

#1725 • • mariq

---
---

Meni kyllä, Jennillä on hiukkasen jonoa :PP mut se tuleva kuva on niin hemmetin pikkutarkka ja yksityiskohtanen, et kyl jaksan odottaa sen suhteen et saan Jennin sen tekemään *joo*

Sain vihdoin varattua sen ajan, ja vaikka jonoa oli tosiaan viimekysymän mukaan syyskuulle, niin saatin ängettyä mut kesäkuulle, koska sijainti on semmonen, mihin on hyvä ottaa mielummin kesällä *hymy*
Jei! *iloinen*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

tomts

#1726 • • tomts

En edes muista lopullista hintaa prikulleen, kun kuva tehtiin 4 osassa ja maksoin jokaisesta osasta erikseen, mutta veikkaisin että 450 e.

Vampyrella

Pakko uteliaana kysyä että kuinka monta tuntia ton selän kuvan nakuttamisessa meni yhteensä? :)
#1727 • • Muussika Guest

Pakko uteliaana kysyä että kuinka monta tuntia ton selän kuvan nakuttamisessa meni yhteensä? :)

Hmmm, nyt pistit pahan, kun en oikeen seuraillut kelloa. :P Linda on sen verran taitava ja kokenut, että se on aikast nopea hakkaamaan kuvia.

Sanoisin, että arviolta yhteensä about 6-7 h. :)
psyno

#1728 • • psyno
Nyt ollaan jännän äärellä, sillä pitäisi ottaa ensimmäinen tatuointini.
Mitä mestoja suosittelette kaupungeista Tampere/Helsinki ja mitä veikkaatte paljonko maksaisi kuva ranteesta kyynärpäähän?
Yggdrasil.jpg
sapeli

#1729 • • sapeli jokukukamikä?

Nyt ollaan jännän äärellä, sillä pitäisi ottaa ensimmäinen tatuointini.

On muuten mahdottoman hieno kuva tatuoinniksi! Just tuollaista olen itsekin etsinyt, pitää ehkä matkia jossain vaiheessa... *vink*

Oletko paljon tutkinut riimuja, ja ajattelitko juuri nuo riimut sisällyttää tatuointiin, vai ottaa tuon pelkän Yggdrasilin?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

psyno

#1730 • • psyno

On muuten mahdottoman hieno kuva tatuoinniksi! Just tuollaista olen itsekin etsinyt, pitää ehkä matkia jossain vaiheessa... *vink*

Oletko paljon tutkinut riimuja, ja ajattelitko juuri nuo riimut sisällyttää tatuointiin, vai ottaa tuon pelkän Yggdrasilin?

Anna mennä vain =).

Riimuihin olen kyllä jo ennestään jonkin verran tutustunut (olen aika huono pakana vielä), ja Elhaz/Algiz -riimun olen päättänyt ihooni hakata jo ennen tätä maailmanpuuta! Kenties sen voisi tuohon puun keskelle sommittaa, tai sitten jättää riimut tästä kuvasta eroon ja ottaa se jonnekin muualle, olen himan kahden vaiheilla. *täh*
sapeli

#1731 • • sapeli jokukukamikä?

Riimuihin olen kyllä jo ennestään jonkin verran tutustunut (olen aika huono pakana vielä), ja Elhaz/Algiz -riimun olen päättänyt ihooni hakata jo ennen tätä maailmanpuuta! Kenties sen voisi tuohon puun keskelle sommittaa, tai sitten jättää riimut tästä kuvasta eroon ja ottaa se jonnekin muualle, olen himan kahden vaiheilla. *täh*

On tosiaan hyvä ajatus ainakin vähentää noiden riimujen määrää, muuten voi seurata aika kaoottista elämää (jos näihin juttuihin uskoo *huuhail*). Algiz on yksi turvallisimmista riimuista ottaa pysyvänä, ja sopisi ulkonäöltäänkin tuon puun kanssa hyvin yhteen! Jos keksit hienon tavan sovittaa sen tuohon puuhun niin suosittelen!

Yksi koulukunta riimujen tatuoinneista muistuttaa että riimun tulisi olla sellaisessa paikassa, että näet sen itse aina oikein päin. Jos ajattelit laittaa Yggdrasilin juuret rannetta kohti, pitäisi silloin tämän ajattelun mukaan riimun olla puuhun nähden ylösalaisin. Eli sitäkin kannattaa miettiä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

psyno

#1732 • • psyno

Yksi koulukunta riimujen tatuoinneista muistuttaa että riimun tulisi olla sellaisessa paikassa, että näet sen itse aina oikein päin. Jos ajattelit laittaa Yggdrasilin juuret rannetta kohti, pitäisi silloin tämän ajattelun mukaan riimun olla puuhun nähden ylösalaisin. Eli sitäkin kannattaa miettiä.

No huh, tätä en tiennytkään vielä. Onko tälle tulkinnalle lähdettä? Tosin onhan se ihan järkevästi ajateltu.
isfnbojbbssn

#1734 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
Nekobasu ilmestyi käsivarteen Totoron seuraksi! :)

--
dasinoaisnvs

isfnbojbbssn

#1736 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

---
Nekobasu ilmestyi käsivarteen Totoron seuraksi! :)
---

Vau =) Näytä toki kuva!

totorok.jpg

nekobasu.jpg

käteen tulee vielä Mononoken peuramainen metsäjumala,
nokipalleroita, metsää ja muutama kodama <3

--
dasinoaisnvs

saty

#1737 • • saty
jyväskylässä simply tattoossa on joku -20% hinnasta, kun käyt varaamassa tatska-ajan 14.-21.2 välisenä aikana, ystävänpäiväntarjous, en kyllä muista mistä lehestä ton luin... :)

kävisin kyl varaamassa jos ois muutama ylimääränen ropo kukkaron pohjalla mut siellä ei oo sitä ensimmäistäkää :D
Jutu

#1738 • • Jutu Blondi
Kesäkuussa pitäis saada uusi kuva jalkaan. Se onkin ainoa syy minkä takia toivon kesän tulevan nopeesti :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

inneah

#1739 • • inneah ...Trust no one...
Viime pe sain vihdoin ekan taten. Vähän extempore se tuli, kun lähdin vaan siskon mukaan liikkeeseen ja siinä jäi sedällä vielä aikaa nakutella muakin.
80e velotti ja ranteessa on thai-textiä.
Thai sen takia että se näytti yksinkertasesti kivoimmalta "fontilta" ja en tosiaan halunnut tekstiä suomeks tai enkuks, niin tota voi sitten valaista kysyvälle henkilölle jos niin haluaa.

Mut ymmärrän hyvin että näihin jää koukkuun, sattuhan se mut sillai kivasti :D

--
nahkalakanat

Gabbersparadise

#1740 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
Itellä ideana koko selän pituinen, selkärankaa pitkin menevä teksti "Hardcore". Perusteluina koska ajattelen että asiat tehään joko kunnolla tai ei ollenkaan. Täysillä ja kovaa. Ja tietenkin Hardcore musiikkina ;)

En tiedä mistä hankkia sitä tai millä fontilla mutta sen verran tota miettiny että se on 100% varma.

Selässä kun on niin ei pitäs mitään ongelmia töitten kanssa olla tms.

--
I am lightning, the rain transformed