lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,734 views

#1561 • • Muussika Guest

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Miltzu, 9.11.2009 16:16:

Juu en mä tuota sun postausta mitenkään pahalla ottanut :) Tuo on kyllä mun mielestä luonnossa vähän paremman näkönen kun tossa kuvassa mikä on otettu 30 sek sen jälkeen kun neula irtosi viimeisen kerran ihosta :D Mutta joka tapauksessa tuo on just se mitä halusin, tehty mun antamalla "muotilla", toki vähän on taiteilijan omaa käden jälkeä mukana.

Ei siihen nyt mitään syvällistä tarinaa liity. Asuin 1,5 vuotta jenkeissä ja otin ton vikana päivänä ennen kun muutin Suomeen. Olin jo päättänyt et joku uus kuva pitää siellä ottaa ennen kun lähden, mutta lopulta tuo lause tuli siitä kun tein viimeisen kuukauden aikana road tripin länsirannikolla ja kuuntelin jossain San Diegon ja Las Vegasin välimaastossa aavikolla Sixx Am:n "Life is Beautiful" biisiä autossa ja jotenkin vaan kolahti. Oli yhtä aikaa tosi surullinen olo siitä että yksi iso vaihe elämässä, mukaanlukien vuoden kestänyt parisuhde, on jäämässä taakse mutta just sillä hetkellä olin onnellinen siitä että olin sen kaiken saanut kokea. Aika klisee mut mun mielestä ihanan amerikkalaista :)

No hyvä, etten törppöillyt sitten totaalisesti. :D Ja joo, kuvissa tatskat näyttää usein aika erilaisilta kuin luonnossa, kuvakulmakin vaikuttaa asiaan.

Ja mun mielestä sulla on aika mahtava stoori ton kuvan takana. :) Mulla tosiaan ei ole mitään stooria. Lähinnä tämmönen: ''Moi, mä tykkään perhosista, nuoteista ja tähdistä, voisiks nakuttaa semmottii mun ihoon?'' :P Yksi tuttu sanoi, että tää näyttää aika pälliltä värillisenä, kun on niin värien sekamelska, mutta itse tyksin paljon, ja se onkin pääasia. Kai mä itsekin olen vähän tämmönen sekamelska. :)
tbo

#1562 • • tbo budhisattva

fosforic, 8.11.2009 21:02:
Kellään tietämystä 3D-tatskoista, eli onko kalliimpia ku 2D-kuvat. Niin ja nyt saa mainostaa Turun suunnalla olevia tatskamestoi.

nyt kerrot kyllä lisää mitä toi 3d tarkottaa.

Turussa ei sit muuten oo muita mestoja kuin Individual Ink. Joo joo, joudut jonottamaan vuoden, mut jonotus on jokaisen sekunnin arvoinen. Tai siis Lasselle on vuoden jono, voi olla et muille on vähemmän, mut ainahan on peruutusaikoja tms. Siltikin, Lasselle kannattaa jonottaa: ensinnäkin saa maan parhaan artistin iskemän kuvan, ja toisekseen, saa kuvan artistilta jolla on oikea asenne tatuointiin - monet tyypit erikoistuu joihinkin juttuihin ja suostuu tekemään vaan jotain tiettyä hommaa (Suomi on täynnä tribaali/mustavalko/oldskool/jne-spesialisteja jotka ei sit muuta osaakkaan, vaikka olisivatkin siinä jutussaan hyviä), mut Lasse tekee sulle sen kuvan jonka sä haluat koska se osaa mitä vaan.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

pirpeli

#1563 • • Edited pirpeli

tbo, 9.11.2009 17:33:
mut Lasse tekee sulle sen kuvan jonka sä haluat koska se osaa mitä vaan.

Lassekaan ei oo onneks mikään jumala ;)... Vaikka upeita kuvia tekeekin. Mieluummin kannatan tuntemattomampiakin, ei kai sitä kukaan seppä syntyessään ole..? Turussa on kyllä liikkeitä, en sit tiiä miltä vuodelta sun tiedot on..

Joker The Tattoo Shop
www.jokertattoo.fi - 040 095 9871

Skin Craft Tattoo
www.skincraft.net - 050 537 9874

Individual Ink The Tattoo Shop
www.individualink.com - 040 514 1914

DogBiteTattoo
www.dogbite.fi - 044 929 5276

Tatuointiliike Turun Paja
maps.google.fi - 050 584 3403

Edit.
3D tattoo
http://www.tattooblog.org/entry/amazing-3d-tattoos/

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

epicuros

#1564 • • epicuros
Jos laadukasta jälkeä ja synkkää tyyliä etsitte,
niin Victor Portugal on aika kova.

--
Valid criticism does you a favor.

ipe

#1565 • • ipe X-Rust / Holvi
tämmönen tuli maanantaina

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

#1566 • • Muussika Guest

ipe, 11.11.2009 18:33:
tämmönen tuli maanantaina

:DDD

*aplodit*

Eka meinasin kysyä, että mikä ihmeen matemaattinen kaava toi on, kunnes tajusin, että isäntähän siinä itse! :D Parhautta!
#1567 • • Muussika Guest

pirpeli, 9.11.2009 15:31:

En jaksanu Inkin jonoja :D Käyn täällä Kaarinassa semmosella Dessi Luu- nimisellä naisella :) Kandee tsekkaa Dessin sivut, http://www.dessiluutattoo.com

Saan hieman halvemmalla hyvää jälkeä :) Ja pitää kyllä jatkaa tästä vielä, tuleehan noihin hitto vie himo :D Ipe on kanssa tänään menossa, sille tulee ihan megahauska oikeaan käteen, varmaan kuvaa myöhemmin. Mulla jatketaan perjantaina...

Jejee! Kuinka monta kertaa käyt hakkauttamassa sun kuvaa?

Ipe laittoikin jo kuvan omastaan, aevan loistava. :D

Ja joo, himo tulee tosiaankin. Ite haluun kaikki omat kliseiset lenpparikuviot kehiin, joten seuraavaksi tiedossa pari kliseetä lisää. Mä olen aika anti-deep näiden kuvieni suhteen. :P
pirpeli

#1568 • • pirpeli

Vampyrella, 11.11.2009 21:29:
Jejee! Kuinka monta kertaa käyt hakkauttamassa sun kuvaa?

Ipe laittoikin jo kuvan omastaan, aevan loistava. :D

Ja joo, himo tulee tosiaankin. Ite haluun kaikki omat kliseiset lenpparikuviot kehiin, joten seuraavaksi tiedossa pari kliseetä lisää. Mä olen aika anti-deep näiden kuvieni suhteen. :P

Varmaan joutuu jonkun pari kolme kertaa vielä käymään:) Nyt perjantaina seuraavan kerran ja sitte ehkä se 1 tai 2 vielä. Dessi tekee kuitenkin vähän hitaammin kuin kauemmin tehneet, mutta jälki on hyvää:)

Kyllä mäkin tosiaan rupesin jo jotain jatkoa miettimään, eli ei tää tähän lopu :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

isfnbojbbssn

#1569 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
ajattelin ottaa joskus lähitulevaisuudessa toiseen
käsivarteen semmosen aika yksinkertaisen Sobek
-tatuoinnin, eli semmosen egyptiläisen krokotiilipäisen
jumalan :P

pitäisi myös jaksaa tota Totoro -kättä jatkaa, mutta
sen teen vasta kun pääsen uudestaan Vilnaan samalle
tatuoijalle, joka sen aloittikin.

--
dasinoaisnvs

sunbeam

#1570 • • sunbeam santa`s little helper
Kaksi tatuointia, tässä toinen joka on kaverin piirtämä ja kertoo musta yhtä sun toista, toisen kuvan näkee vaan harvat ja valitut...

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Vendela

#1571 • • Vendela e-ra2co
Sanokaa mulle TAMPEREEN PARAS tatuointiliike! Tarvin taidokasta menoa, hinnalla ei ole niin väliä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

epicuros

#1572 • • Edited epicuros

sativa, 6.12.2009 13:57:
Sanokaa mulle TAMPEREEN PARAS tatuointiliike! Tarvin taidokasta menoa, hinnalla ei ole niin väliä.

Oon ollut eräänlaisen tyylin perässä jo vuuosia, mut ei Suomesta tunnu löytyvän oikein sellaisia artisteja, mihin uskaltaisi luottaa. Mut jos pitäisi valita niin aika varmasti tänne menisin. Tietty riippuu vähän, et minkälaisen tyylin perässä olet.. :)

--
Valid criticism does you a favor.

Vendela

#1574 • • Vendela e-ra2co

epicuros, 6.12.2009 14:11:
---
sativa, 6.12.2009 13:57:

---

Oon ollut eräänlaisen tyylin perässä jo vuuosia, mut ei Suomesta tunnu löytyvän oikein sellaisia artisteja, mihin uskaltaisi luottaa. Mut jos pitäisi valita niin aika varmasti tänne menisin. Tietty riippuu vähän, et minkälaisen tyylin perässä olet.. :)

*tirsk* Kivoja kuvia, mutta juuri tämmöstä tyyliä en kyllä halua (anteeksi, etten tajunnut aiemmin kertoa). En siis lämpene millekään väkivalta-/pinup-/rockabilly-/basictribaalikuvioille, tykkään mustavalkosista ja psykehtävistä kuvista. Kiitos kuitenkin vastauksesta!

Putka on ehkä se Tampereen kuuluisin - myös paljon puskaradion kautta parjattu ja itselleni laittoivat yhden lävistyksen kerran päin vittua - mutta kaverille olivat ainakin tatuoineet ison, todella kauniin ja taidokkaan keijun alaselkään. Ehkä käyn ainakin siellä kuitenkin kyselemässä *joo*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

aform

#1575 • • Edited aform
Tollasessa ois asennetta.

tattoo.jpg

Tässä taas ehkei niin paljoa. *släp*

lower_stomach_tattoo_designs.jpg

Liekkö noista kumpikaan sitten aito.
noena

#1576 • • Edited noena first breath after coma
Tämä on taas näitä päiviä, kun mielessä ei ole muuta kuin:
"Must get more ink" *pepsodent*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Sallakat

#1577 • • Edited Sallakat jungle, baby !
Tuossa elokuussa kävin viimeksi hakemassa pikkukuvan jalkaan. Nyt sitten kauan (tuntunu ikuisuudelta mutten kyl muista milloin aika varattiin tarkalleen ottaen) odotettu aika on tänään kun aletaan tekemään vähän isompaa projektia eli sitä ½ sleeveä! Kuva minkä tämä taiteilija oli saanut aikaiseksi mun epämääräisistä ideaa hahmottavista tulosteista ja selostuksista on pirun hieno varsinkin kun ottaa huomioon ettei mulla ollu mitään hajua miten yhdistää ne tietyt elementit mitä halusin kuvaan liitettävän. En jaksa odottaa että näen sen, sitte joskus, väreissä. Ekalla istumalla tehdään ääriviivat ja sitten kun parantuu ja neiti tatuointitaiteilija tulee lomiltansa niin jatketaan värien ilotulituksella ja varjostuksilla kauniiseen loppuun asti <3

Hienoa vaan, että huomenna on firman pikkujoulut, täytyy kelmutella ja _yrittää_ olla nätisti sen käden kanssa :P

edit: wau. vasta ääriviivojen jälkeen, wau! mutt jumalauta pikkutarkkaa kuvaa joutu tekee pienimmällä neulalla, enpä oo tollasta kipua kyllä tatuoitaessa ennen tuntenutkaan :O mutt No Pain, No Gain mielessä sitä puri hammasta.
Timce

#1578 • • Timce
Himottaa, kuumottaa, haluttaa. Kuva, ehkä jopa kaksi tulee jossain vaiheessa hankittua, mutta kyseiseen ajankohtaan on vielä sen verran aikaa, että vähän tässä on turhautunut fiilis. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

#1579 • • Muussika Guest
Mulle tulee ensi maanantaina jo pari uutta kuvaa. Jei! :)