Replying to lävistykset & tatuoinnit:
Miltzu, 9.11.2009 16:16:
Juu en mä tuota sun postausta mitenkään pahalla ottanut :) Tuo on kyllä mun mielestä luonnossa vähän paremman näkönen kun tossa kuvassa mikä on otettu 30 sek sen jälkeen kun neula irtosi viimeisen kerran ihosta :D Mutta joka tapauksessa tuo on just se mitä halusin, tehty mun antamalla "muotilla", toki vähän on taiteilijan omaa käden jälkeä mukana.
Ei siihen nyt mitään syvällistä tarinaa liity. Asuin 1,5 vuotta jenkeissä ja otin ton vikana päivänä ennen kun muutin Suomeen. Olin jo päättänyt et joku uus kuva pitää siellä ottaa ennen kun lähden, mutta lopulta tuo lause tuli siitä kun tein viimeisen kuukauden aikana road tripin länsirannikolla ja kuuntelin jossain San Diegon ja Las Vegasin välimaastossa aavikolla Sixx Am:n "Life is Beautiful" biisiä autossa ja jotenkin vaan kolahti. Oli yhtä aikaa tosi surullinen olo siitä että yksi iso vaihe elämässä, mukaanlukien vuoden kestänyt parisuhde, on jäämässä taakse mutta just sillä hetkellä olin onnellinen siitä että olin sen kaiken saanut kokea. Aika klisee mut mun mielestä ihanan amerikkalaista :)
No hyvä, etten törppöillyt sitten totaalisesti. :D Ja joo, kuvissa tatskat näyttää usein aika erilaisilta kuin luonnossa, kuvakulmakin vaikuttaa asiaan.
Ja mun mielestä sulla on aika mahtava stoori ton kuvan takana. :) Mulla tosiaan ei ole mitään stooria. Lähinnä tämmönen: ''Moi, mä tykkään perhosista, nuoteista ja tähdistä, voisiks nakuttaa semmottii mun ihoon?'' :P Yksi tuttu sanoi, että tää näyttää aika pälliltä värillisenä, kun on niin värien sekamelska, mutta itse tyksin paljon, ja se onkin pääasia. Kai mä itsekin olen vähän tämmönen sekamelska. :)