Replying to lävistykset & tatuoinnit:
kinderi, 28.10.2009 18:40:
http://whipitoutcomedy.com/2009/06/23/15-tattoos-that-will-prevent-you-from-getting-laid/
haha!
noista oli pari oikestaan ihan makeetakin :D
1,818 posts, 91 pages, 977,740 views
kinderi, 28.10.2009 18:40:
http://whipitoutcomedy.com/2009/06/23/15-tattoos-that-will-prevent-you-from-getting-laid/
Vertina, 20.10.2009 17:24:
---
Houre, 1.10.2009 20:33:
---
lohikarme, 1.10.2009 20:32:
---
Houre, 1.10.2009 20:31:
---
lohikarme, 30.9.2009 09:33:
---
Freja, 28.9.2009 14:55:
Unicorn alkanu tökkiin, jostai syystä se on nyt vaan tulehtunut. Huuhdon päivittäin ja rasvaan calendula-voiteella, mutta silti reikä mätii pari kertaa päivässä ja sattuu ihan pirusti jos esim rasvauksen yhteydessä tulee painettua korua.
Lävistys ollu jo about vuoden, nyyh ei kai mun pidä ottaa sitä poiiisss
---
Unicorn on niitä lävistyksiä jotka pysyy vaan vähän aikaa kasvamatta ulos.. sellasella alueella. :/
---
Mulla on pysyny unicorn melkein kuus vuotta
---
Harvinaista :)
---
Moni on kyllä ihmetellyt asiaa :)
---
No sä ootkin tollanen ihmetyyppi
aivomassa, 28.10.2009 22:06:
Christina pitäis käydä ottamassa kunhan rohkeus riittää.
kinderi, 3.11.2009 12:48:
---
---
Mikäs tää on? En jaksa googletella :D
aivomassa, 3.11.2009 18:29:
---
---
---
---
no hitto , se on tämmöinen
kinderi, 3.11.2009 18:30:
---
aivomassa, 3.11.2009 18:29:
---
---
---
---
no hitto , se on tämmöinen
---
Ahaaaa, kaverilla on tommonen ja se on kyl aika nätti :)
wiwi, 5.11.2009 15:27:
Öääarrghh!
Mulla on alaleuassa lävistys. Huomasin eilen että toisen alaetuhampaan ien on alempana kuin toisen. Meinaaks tää nyt että mun ikenet vetäytyy ja pitää ottaa koru pois? Entä jos en ota? Ikenet karkaa ja hampaat mätänee ja pää irtoo ja taivas putoaa ja kaikki kuolee?
Olisiko muovikoru parempi kuin metallinen?
Jos jollain on kokemuksia niin arvostan.
:/
Öääarrghh!
Mulla on alaleuassa lävistys. Huomasin eilen että toisen alaetuhampaan ien on alempana kuin toisen. Meinaaks tää nyt että mun ikenet vetäytyy ja pitää ottaa koru pois? Entä jos en ota? Ikenet karkaa ja hampaat mätänee ja pää irtoo ja taivas putoaa ja kaikki kuolee?
Jos jollain on kokemuksia niin arvostan.
Jinkso, 5.11.2009 16:35:
---
Öääarrghh!
---
Vaihdoin tilalle Bioplast -tapin (saa mustanakin!) ja jätin paikalle saman metallisen pallon, josta olen pitänyt. Bioplast tuntuu huomattavasti mukavammalta ja ikenien punotus ja "vetäytyminen" lakkas välittömästi. Samoin jos sattuu tulemaan isku huuleen, niin ei läväytä ollenkaan niin pahasti hampaille kun metallinen.
Vampyrella, 24.10.2009 03:02:
Sit kun meiän ikäluokka vanhenee, niin johan rokki raikaa, vertaillaan ringissä kellä on ryppysin kuva ja rullatuolit ja rollaattorit on tuunattu liekeillä! ROKROK! Näin totesin yhdelle mukulalle, kun hää totes, että tajuanko että mulla on sit mummelina kämäsiä ryppysiä perhosia käessä.
Yksi ihan hyvä pointti on se, että jos tatuointi on mummelina päällimmäisin katumuksen aihe, niin sitten voi kyllä todeta, että on tullut elettyä aika hyvä elämä. :)
Miltzu, 8.11.2009 13:45:
Mä kuulen kans tota usein, "mieti miltä noi tatskat näyttää kun oot seittemänkymppinen". Sit kun on seittemänkymppinen niin tuskin sitä mikään missi on enää muutenkaan, mitä hiton väliä sillä siinä kohtaa on jos on jotain kuvia ihossa?? Onpahan jotain muistoja eletystä elämästä, siinäkin tapauksessa jos dementia iskee eikä muita muistoja ole.
Mitäpä luulette, kuinka luettava tää on 40 vuoden päästä? :D
pirpeli, 24.10.2009 10:27:
Finally. Meen maanantaina "sovittamaan" tulevaa tatuointia*super*.
Edit. Mun forum- allekirjoitus antaa viitettä aiheesta :) Paikkana kaula, hartia ja käsi(oikea puoli)
Vampyrella, 9.11.2009 12:55:
Ja joo, ton kuvan tekstit tulee kyllä aika hyvin katoamaan ryppyjen väliin, mutta kukin tyylillään. :P
Vampyrella, 9.11.2009 15:08:
Uuuh, tää tahtoo sit nähhä ku on redi! :) Individual inkkiin meet?
Mulla tää käsi ollut nyt valmis jo jokusen aikaa, ja oon kyllä tyytyväinen.
Seuraavaksi itelle tulossa joulukuussa pienempää ja vaatimattomampaa kuvaa. Hyvä alottaa tämmösellä kunnon rykäsyllä, ja sitten siirtyä hillitympään meininkiin. :D
Miltzu, 9.11.2009 15:22:
Mulle tatskat on tosi henkilökohtainen juttu, tehty itseä varten, muistoiksi jostain asioista tai tapahtumista. Ei mulla oo kuin 2 kuvaa vasta mutta molemmat on selässä eli ei kovinkaan usein näkyvillä julkisesti kaikelle kansalle :)
Vampyrella, 9.11.2009 15:41:
Enpäs tajunnut, että se oli sun tatska, kun kirjotit niin humoristiseen sävyyn ton juttusi kuvan yläpuolelle. :D My bad!
Omaan silmään tuo tatska ei oo ehkä ihan niin laadukkaasti tai ihan siihen tyyliin väkerretty, että nakuttaisin omaan ihooni, mutta samaa mieltä voi moni olla munkin kuvasta - nää siis todellakin on henkilökohtaisia asioita ja mieltymyksiä, eikä toisten ihmisten mielipiteillä ole merkitystä, pääasia että itse on tyytyväinen. :) Sulla varmaan kertomasi perusteella tuohon liittyy jokin tärkeä muistokin, joten kuvalla on jo pelkästään siksi sinulle tunnearvoa. Muiden mieltymyksistä viis.