lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,962 views

a-j

#1542 • • a-j
legacy tattoon halloween-alesta kolmella kympillä iiihana pikkuhaarapääsky tuli tänään pohkeeseen <3 *iloinen*

extempore-päätökset *plur* *nauru*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Nasutin

#1543 • • Nasutin
Jeah, viikko sitten tuli vain noin 10v harkinnan jälkeen otettua vihdoinkin se uusi kuva! Kaveri suunnitteli ja teki kuvan selkään. Harmi kun aika loppui kesken ja nyt on väritystä vaille valmis. Uutta aikaa koitetaan sovittaa kalenteriin ja samalla kertaa tulee otettua vielä toinenkin kuva. Kummasti näitä alkaa taas kertyä!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Houre

#1544 • • Houre

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Vertina, 20.10.2009 17:24:
---
Houre, 1.10.2009 20:33:
---
lohikarme, 1.10.2009 20:32:
---
Houre, 1.10.2009 20:31:
---
lohikarme, 30.9.2009 09:33:
---
Freja, 28.9.2009 14:55:
Unicorn alkanu tökkiin, jostai syystä se on nyt vaan tulehtunut. Huuhdon päivittäin ja rasvaan calendula-voiteella, mutta silti reikä mätii pari kertaa päivässä ja sattuu ihan pirusti jos esim rasvauksen yhteydessä tulee painettua korua.
Lävistys ollu jo about vuoden, nyyh ei kai mun pidä ottaa sitä poiiisss *uuh*

---

Unicorn on niitä lävistyksiä jotka pysyy vaan vähän aikaa kasvamatta ulos.. sellasella alueella. :/

---

Mulla on pysyny unicorn melkein kuus vuotta

---

Harvinaista :)

---

Moni on kyllä ihmetellyt asiaa :)

---

No sä ootkin tollanen ihmetyyppi

tiedän ;)
kinderi

#1545 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

aivomassa, 28.10.2009 22:06:
Christina pitäis käydä ottamassa kunhan rohkeus riittää.

Mikäs tää on? En jaksa googletella :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

#1547 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

aivomassa, 3.11.2009 18:29:
---
kinderi, 3.11.2009 12:48:
---

---

---

no hitto , se on tämmöinen

Ahaaaa, kaverilla on tommonen ja se on kyl aika nätti :)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

aivomassa

#1548 • • aivomassa are you ready to lose control ?

kinderi, 3.11.2009 18:30:
---
aivomassa, 3.11.2009 18:29:
---
kinderi, 3.11.2009 12:48:
---

---

---

no hitto , se on tämmöinen

---

Ahaaaa, kaverilla on tommonen ja se on kyl aika nätti :)

Toi on kyl tosi kiva ja nätti ;)

--
Dont expect us to be quiet !

wiwi

#1549 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Öääarrghh!

Mulla on alaleuassa lävistys. Huomasin eilen että toisen alaetuhampaan ien on alempana kuin toisen. Meinaaks tää nyt että mun ikenet vetäytyy ja pitää ottaa koru pois? Entä jos en ota? Ikenet karkaa ja hampaat mätänee ja pää irtoo ja taivas putoaa ja kaikki kuolee?

Olisiko muovikoru parempi kuin metallinen?

Jos jollain on kokemuksia niin arvostan.

:/

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

aivomassa

#1550 • • aivomassa are you ready to lose control ?

wiwi, 5.11.2009 15:27:
Öääarrghh!

Mulla on alaleuassa lävistys. Huomasin eilen että toisen alaetuhampaan ien on alempana kuin toisen. Meinaaks tää nyt että mun ikenet vetäytyy ja pitää ottaa koru pois? Entä jos en ota? Ikenet karkaa ja hampaat mätänee ja pää irtoo ja taivas putoaa ja kaikki kuolee?

mä kyl suosittelen vaihtamaan muoviseen tappiin , metallisilla on tapana osua ikeneen pahasti syödessä , puhuessa ja muuten mutustaessa :D muovinen on paljon pehmeämpi ja ei kohtele ikeniä niin radikaalisti. tai sit vaihdat renkaaseen niin säästys kokonaan ikenien vahingoilta! :)

--
Dont expect us to be quiet !

Jinkso

#1551 • • Jinkso FINRG

Öääarrghh!

Mulla oli täysin sama juttu tossa noin kuukausi takaperin. Lävistys on otettu aivan vuoden alussa.

Vaihdoin tilalle Bioplast -tapin (saa mustanakin!) ja jätin paikalle saman metallisen pallon, josta olen pitänyt. Bioplast tuntuu huomattavasti mukavammalta ja ikenien punotus ja "vetäytyminen" lakkas välittömästi. Samoin jos sattuu tulemaan isku huuleen, niin ei läväytä ollenkaan niin pahasti hampaille kun metallinen.

Hintaan Cybershopista 10€, todella onnistunut sijoitus. Jatkossa käytän enään pelkästään Bioplastia!
wiwi

#1552 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Jinkso, 5.11.2009 16:35:
---
Öääarrghh!

---

Vaihdoin tilalle Bioplast -tapin (saa mustanakin!) ja jätin paikalle saman metallisen pallon, josta olen pitänyt. Bioplast tuntuu huomattavasti mukavammalta ja ikenien punotus ja "vetäytyminen" lakkas välittömästi. Samoin jos sattuu tulemaan isku huuleen, niin ei läväytä ollenkaan niin pahasti hampaille kun metallinen.

Kiitos molemmille!

Kävin ostamassa sellasen bioplast-korun. :) Tulevaisuus tuntuu taas vähän valoisammalta.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Miltzu

#1553 • • Edited Miltzu

Vampyrella, 24.10.2009 03:02:
Sit kun meiän ikäluokka vanhenee, niin johan rokki raikaa, vertaillaan ringissä kellä on ryppysin kuva ja rullatuolit ja rollaattorit on tuunattu liekeillä! ROKROK! Näin totesin yhdelle mukulalle, kun hää totes, että tajuanko että mulla on sit mummelina kämäsiä ryppysiä perhosia käessä.

Yksi ihan hyvä pointti on se, että jos tatuointi on mummelina päällimmäisin katumuksen aihe, niin sitten voi kyllä todeta, että on tullut elettyä aika hyvä elämä. :)

Mä kuulen kans tota usein, "mieti miltä noi tatskat näyttää kun oot seittemänkymppinen". Sit kun on seittemänkymppinen niin tuskin sitä mikään missi on enää muutenkaan, mitä hiton väliä sillä siinä kohtaa on jos on jotain kuvia ihossa?? Onpahan jotain muistoja eletystä elämästä, siinäkin tapauksessa jos dementia iskee eikä muita muistoja ole.

Mitäpä luulette, kuinka luettava tää on 40 vuoden päästä? :D

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

fosforic

#1554 • • fosforic
Kellään tietämystä 3D-tatskoista, eli onko kalliimpia ku 2D-kuvat. Niin ja nyt saa mainostaa Turun suunnalla olevia tatskamestoi.

--
reality sucks!

#1555 • • Muussika Guest

Miltzu, 8.11.2009 13:45:

Mä kuulen kans tota usein, "mieti miltä noi tatskat näyttää kun oot seittemänkymppinen". Sit kun on seittemänkymppinen niin tuskin sitä mikään missi on enää muutenkaan, mitä hiton väliä sillä siinä kohtaa on jos on jotain kuvia ihossa?? Onpahan jotain muistoja eletystä elämästä, siinäkin tapauksessa jos dementia iskee eikä muita muistoja ole.

Mitäpä luulette, kuinka luettava tää on 40 vuoden päästä? :D

No juurikin näin. Siinä vaiheessa, kun on jo muutenkin rusina, niin pari kuvaa siellä täällä ei kyllä tilannetta pahenna eikä pelasta. :D Jos siis rusinaksi asti edes elää.

Ja joo, ton kuvan tekstit tulee kyllä aika hyvin katoamaan ryppyjen väliin, mutta kukin tyylillään. :P Kyllä sitä tietenkin sen verran tulee itsekin järkitoimintaa käytettyä impulsiivisuuden ja luovuuden rinnalla, että valitsee taitavan taiteilijan hakkauttamaan omat kuvat. :D
#1556 • • Muussika Guest

pirpeli, 24.10.2009 10:27:
Finally. Meen maanantaina "sovittamaan" tulevaa tatuointia*super**jiihaa*.

Edit. Mun forum- allekirjoitus antaa viitettä aiheesta :) Paikkana kaula, hartia ja käsi(oikea puoli)

Uuuh, tää tahtoo sit nähhä ku on redi! :) Individual inkkiin meet?

Mulla tää käsi ollut nyt valmis jo jokusen aikaa, ja oon kyllä tyytyväinen. *hihu*

Seuraavaksi itelle tulossa joulukuussa pienempää ja vaatimattomampaa kuvaa. Hyvä alottaa tämmösellä kunnon rykäsyllä, ja sitten siirtyä hillitympään meininkiin. :D
Miltzu

#1557 • • Miltzu

Vampyrella, 9.11.2009 12:55:

Ja joo, ton kuvan tekstit tulee kyllä aika hyvin katoamaan ryppyjen väliin, mutta kukin tyylillään. :P

Tuo kuva on mulla selässä vyötärön yläpuolella eli tietoisesti sellaisessa kohdassa mikä ensinnäkin on erittäin helposti peitettävissä (ei oikein näy muuten kuin bikineissä...) ja toisekseen kohta mikä pysyy suht samana vaikka lihoo / laihtuu / rypistyy... Mut onhan se totta et varmasti on aika lukukelvoton ja varsinkin yksityiskohdat kateissa vuosien päästä!

Mulle tatskat on tosi henkilökohtainen juttu, tehty itseä varten, muistoiksi jostain asioista tai tapahtumista. Ei mulla oo kuin 2 kuvaa vasta mutta molemmat on selässä eli ei kovinkaan usein näkyvillä julkisesti kaikelle kansalle :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

pirpeli

#1558 • • Edited pirpeli

Vampyrella, 9.11.2009 15:08:
Uuuh, tää tahtoo sit nähhä ku on redi! :) Individual inkkiin meet?

Mulla tää käsi ollut nyt valmis jo jokusen aikaa, ja oon kyllä tyytyväinen. *hihu*

Seuraavaksi itelle tulossa joulukuussa pienempää ja vaatimattomampaa kuvaa. Hyvä alottaa tämmösellä kunnon rykäsyllä, ja sitten siirtyä hillitympään meininkiin. :D

En jaksanu Inkin jonoja :D Käyn täällä Kaarinassa semmosella Dessi Luu- nimisellä naisella :) Kandee tsekkaa Dessin sivut, http://www.dessiluutattoo.com

Saan hieman halvemmalla hyvää jälkeä :) Ja pitää kyllä jatkaa tästä vielä, tuleehan noihin hitto vie himo :D Ipe on kanssa tänään menossa, sille tulee ihan megahauska oikeaan käteen, varmaan kuvaa myöhemmin. Mulla jatketaan perjantaina...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

#1559 • • Muussika Guest

Miltzu, 9.11.2009 15:22:

Mulle tatskat on tosi henkilökohtainen juttu, tehty itseä varten, muistoiksi jostain asioista tai tapahtumista. Ei mulla oo kuin 2 kuvaa vasta mutta molemmat on selässä eli ei kovinkaan usein näkyvillä julkisesti kaikelle kansalle :)

Enpäs tajunnut, että se oli sun tatska, kun kirjotit niin humoristiseen sävyyn ton juttusi kuvan yläpuolelle. :D My bad! Mutta jooh, kaikki kuvathan ne rypistyy, tosin tietyissä kropan kohdissa vähemmän kuin toisissa. Omaan silmään tuo tatska ei oo ehkä ihan niin laadukkaasti tai ihan siihen tyyliin väkerretty, että nakuttaisin omaan ihooni, mutta samaa mieltä voi moni olla munkin kuvasta - nää siis todellakin on henkilökohtaisia asioita ja mieltymyksiä, eikä toisten ihmisten mielipiteillä ole merkitystä, pääasia että itse on tyytyväinen. :) Sulla varmaan kertomasi perusteella tuohon liittyy jokin tärkeä muistokin, joten kuvalla on jo pelkästään siksi sinulle tunnearvoa. Muiden mieltymyksistä viis.

Monelle tatskat on henkilökohtainen juttu niin, että kuvilla on jokin syvempi merkitys. Mun yhdelläkään kuvalla ei ole eikä varmaan tule olemaan mitään syvällistä merkitystä. Toki ne varmaan ilmentää mun persoonaa jollakin tapaa, mutta ei mitään sen diipimpää. Mua lähinnä huvittaa noi Miami Inkit sun muut, kun kaikilla ihmisillä on aina jokin mieletön tarina valitsemansa kuvan taustalla. Koskaan ei ohjelmassa ole ketään, joka haluis jonkin kuvan ihan vaan siksi, että se miellyttää omaa silmää ja that's it, nothing deeper, just piece of art. :P Ymmärrän kuitenkin, että monet haluavat kuvansa taustalla olevan jotakin muutakin kuin vain sen, että ''kiva kuva ja mukavaa taidetta''. Itse olen kuvieni suhteen pikemminkin sillä linjalla, että kuvan täytyy miellyttää omaa silmää ja tatskaajan olla sellanen ns. kunnon taiteilija, mutta kuvalle en tarvitse mitään diippiä sisältöä tai syytä. :)
Miltzu

#1560 • • Miltzu

Vampyrella, 9.11.2009 15:41:

Enpäs tajunnut, että se oli sun tatska, kun kirjotit niin humoristiseen sävyyn ton juttusi kuvan yläpuolelle. :D My bad!

Omaan silmään tuo tatska ei oo ehkä ihan niin laadukkaasti tai ihan siihen tyyliin väkerretty, että nakuttaisin omaan ihooni, mutta samaa mieltä voi moni olla munkin kuvasta - nää siis todellakin on henkilökohtaisia asioita ja mieltymyksiä, eikä toisten ihmisten mielipiteillä ole merkitystä, pääasia että itse on tyytyväinen. :) Sulla varmaan kertomasi perusteella tuohon liittyy jokin tärkeä muistokin, joten kuvalla on jo pelkästään siksi sinulle tunnearvoa. Muiden mieltymyksistä viis.

Juu en mä tuota sun postausta mitenkään pahalla ottanut :) Tuo on kyllä mun mielestä luonnossa vähän paremman näkönen kun tossa kuvassa mikä on otettu 30 sek sen jälkeen kun neula irtosi viimeisen kerran ihosta :D Mutta joka tapauksessa tuo on just se mitä halusin, tehty mun antamalla "muotilla", toki vähän on taiteilijan omaa käden jälkeä mukana.

Ei siihen nyt mitään syvällistä tarinaa liity. Asuin 1,5 vuotta jenkeissä ja otin ton vikana päivänä ennen kun muutin Suomeen. Olin jo päättänyt et joku uus kuva pitää siellä ottaa ennen kun lähden, mutta lopulta tuo lause tuli siitä kun tein viimeisen kuukauden aikana road tripin länsirannikolla ja kuuntelin jossain San Diegon ja Las Vegasin välimaastossa aavikolla Sixx Am:n "Life is Beautiful" biisiä autossa ja jotenkin vaan kolahti. Oli yhtä aikaa tosi surullinen olo siitä että yksi iso vaihe elämässä, mukaanlukien vuoden kestänyt parisuhde, on jäämässä taakse mutta just sillä hetkellä olin onnellinen siitä että olin sen kaiken saanut kokea. Aika klisee mut mun mielestä ihanan amerikkalaista :)

"You can’t quit until you try
You can’t live until you die
You can’t learn to tell the truth
Until you learn to lie

You can’t breathe until you choke
You gotta laugh when you’re the joke
There’s nothing like a funeral to make you feel alive

Just open your eyes
Just open your eyes
And see that life is beautiful.
Will you swear on your life,
That no one will cry at my funeral?"

--