Scarlett Johansson vai Keira knightley

203 posts, 11 pages, 66,083 views

xandra

Posts: 281

#162 • • xandra bambi

Lyylikki, 4.5.2007 09:54:

Kyllä nainen voi olla pitkä ja siro, eipä siinä mitään ja kun näin on, niin ilmestys on yleensä melko mukava. Tarkoitin postauksellani sitä, että mielestäni 150 cm ja 175 cm naisen, joiden molempien BMI on 20, ei pitäisi "joutua" ostamaan samoja vaatteita. Kun pituus ja paino kasvaa samassa suhteessa, niin minun logiikalla myös vaatekoon pitäisi kasvaa. Ei toki ehkä samassa suhteessa, mutta kuitenkin. Ymmärsitkö mitä tarkoitin?

Olipa suhde kumpaan suuntaan tahansa, niin inhottavaa kuitenkin, että kaupasta ei löydy valmiita vaatteita. Tietenkään ei löydy, kun ihmisiä on niin valtavasti, joille vaatteita tehdään.



Pätkis, 4.5.2007 10:55:

Tottakai pitkäkin tyttö voi olla siro, mutta harvempi isokokoinen ihminen kasvaa myös luustoltaan niin kapeaksi kuin nuo tietyt koot antavat ymmärtää. Yleensä luuston mallista tulee sellainen, että se "jaksaa kantaa" ihmsen pituuden. Tai miten sitä nyt kuvailisi: Että ihan sama paljon kapenet vyötäröstä, jos harteiden ja lantion luut yksinkertaisesti on sen verran leveät ettei kittapaidat ja kittapyllyhousut mene päälle. Ne on niitä rakenne-eroja esim. Suomalasen ja Baltialaisen naisen luuston välillä -jos yleistetään. Toiset on pitkiä ja vankkoja, toiset on pitkänhuiskeita ja kapeita ihmisiä.



Jep, erilaisia kroppia on ihan yhtä monia kuin on ihmisiäkin. Tästäpä syystä juuri on vaikeaa ellei mahdotonta yleistää millainen kukakin on tai millainen tulisi olla.. Ja se vaatteiden tekeminen näille kaikille on varmaan ihan yhtä vaikeaa. *hymy* (Ehkä ennen vanhaan oli helpompaa kun vaatteet teetettiin, eipähän tullut paineita mahtua mihinkään tiettyihin mittoihin.)

Myönnettäkööt vielä, että ehkä provosoidun hieman helposti, kun pitkiä ja hoikkia kritisoidaan/ ihmetellään, se kun tuntuu olevan niin suosittu dissauksenkin kohde toisinaan, ja yleistetään usein luonnottomaksi ja sairaaksi. Jostain syystä vaikuttaa olevan myös paljon sallitumpaa haukkua avoimesti laihoja kuin lihavia.

josbe, 4.5.2007 11:42:

Voi olla, mutta yleensä ei ole. Yleensä pidempi on myöskin isompi. Siksi juuri pidän luonnottomana malli-vartaloita, jotka eivät missään mielessä ole edustava otos naisvartalosta. Mallimammat kun etsivät juuri noita pitkiä JA siroja huomaansa.



Mallit on aika huono otos keskivertonaisesta. Mutta toisaalta, kuka haluaisi katsella mainoksissa niitä keskivertoisia, kun kritiikkiä tuntuu herättävän jo edustavammasta päästäkin olevat? Tai ehkä yritän sanoa, että niin tai näin, niin aina löytyy joku, jonka silmää ei miellytä. Tosin tuota luonnottoman tai sairaalloisen laihuuden ihannointia en mäkään voi ymmärtää, mutta tän ihanteen tuntuu vielä mediaakin selvemmin määrittelevän nuo isot herrat, itse muotisuunnittelijat.

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Avatar
#163 • • infiana Guest

ville, 4.5.2007 11:04:
---
Pätkis, 4.5.2007 10:55:
Tottakai pitkäkin tyttö voi olla siro, mutta harvempi isokokoinen ihminen kasvaa myös luustoltaan niin kapeaksi kuin nuo tietyt koot antavat ymmärtää.
---


Niinpä...

Tässä kuva Suvi "30" Koposesta, joka siis suomalainen huippumalli, joka tainnut olla kaikkien merkkien kevätnäytöksissä:

04.jpg&w=300

Jossain haastatelussa totesi ruokavalioistaan: "mulla on aina mukana rusinoita. Ne on tosi nopeita syödä ja auttaa hyvin jaksamaan kiireen keskellä". Vapaasti varmaan tulkittavissa: "koska mä olen näin laiha, en voi syödä normaalia ruokaa ilman, että vatsa alkaa pullottaa. Ainoa keino on syödä tosi vähän ja rusinat on siihen sopivia"


Koko 30 eli paremmin "0 koon malli" on IMO aika sairas villitys muotimaailmassa. Kovasti sanotaan, että villitys on suurien homosuunnittelijoiden aikaansaannosta, sillä he diggaavat nuorista teinipoikavartaloista, mutta aika tehokkaasti kaikki catwalkit tätä kokoluokkaa käyttävät. Itselleni tulee lähinnä mieleen yökytysreaktio kun noita kuvia katsoo....



Joo, mutta kyllä suvi massia tekee sen verran että melkein mäkin ryhtyisin skeletoriksi. Sai just Calvinin sopparin.... Ei mee paskemmin anorektikoksi. Kunhan ei vaan kuihtuis kasaan. Suvin reiden paksuin kohta on sen polvi. Mutta kyllä se kuvissa näyttää silti vitun hyvältä.
Avatar
#164 • • infiana Guest
Mustahan sanottiin tossa pari kk. sitten pariisista: Too fat. Mun painoindeksi on tällä hetkelläkin "lievästi alipainoinen" eli en mä tästä lähde laihduttamaan. Ennemmin haistatan vitut koko alalle. Sairasta touhua.
Tapi

Posts: 1,437

#165 • • Tapi Dreamstate

infiana, 5.5.2007 18:35:
Suvin reiden paksuin kohta on sen polvi. Mutta kyllä se kuvissa näyttää silti vitun hyvältä.


Häh?

suvi_pradass07.jpg
Avatar
#166 • • ALIEN Guest

infiana, 5.5.2007 18:41:
Ennemmin haistatan vitut koko alalle. Sairasta touhua.



Oikea valinta.
Anselmi

Posts: 2,578

#167 • • Anselmi And sell me

infiana, 5.5.2007 18:41:
Mustahan sanottiin tossa pari kk. sitten pariisista: Too fat. Mun painoindeksi on tällä hetkelläkin "lievästi alipainoinen" eli en mä tästä lähde laihduttamaan. Ennemmin haistatan vitut koko alalle. Sairasta touhua.


Ja juurikin tuollaisen rohkean ja tinkimättömän asenteen vuoksi arvostan sua todella paljon*hali*

--
sen pituinen se

K

Posts: 511

#168 • • K

Cloud, 2.5.2007 23:21:
---
ezzy, 2.5.2007 14:45:
Molemmat on kyllä aivan susirumia. On HETKIÄ (harvoja kuvia) jolloin ne ei ole sitä, mutta ei vittu oikeesti et on vastenmielisiä akkoja kumpainenkin.

---


Vasta nyt näin tämän topicin ja vaikka tämäkin viesti on jo vanha ni pakko on kommentoida.

JESH joku muukin on samaa mieltä!!!!!! Aivan Kuvottavia kummatkin kyllä. Ei voi tajuta miten joku pitää kumpaakaan noista mitenkään ihmeellisinä. Täysin samaa mieltä.



"Aivan susirumia" ja "Aivan Kuvottavia?" Mä nyt oletan, että toi on olevinaan huumoria, mut jos ei ole, niin ette ilmeisesti vaan tykkää nuorista naisista? Alko ihan kiinnostamaan, että minkä näkösiä naisia herrat ei sitten pidä täysin vastenmielisinä. Saa postata kuvia.

P.S. Keiran kroppa näyttää kuvissa mun mielestä todella kivalle, mut toi Tapin postaama kuva suvista on jo huolestuttava. Keirassa ei musta oo mitäön anorektista sen perusteella mitä oon siitä kuvia nähnyt.
Avatar
#169 • • infiana Guest

Tapi, 5.5.2007 18:48:
---
infiana, 5.5.2007 18:35:
Suvin reiden paksuin kohta on sen polvi. Mutta kyllä se kuvissa näyttää silti vitun hyvältä.

---

Häh?

suvi_pradass07.jpg



Ai kuka nussii pilkkuja?? *justjoo*
KooKie

Posts: 4,338

#170 • • KooKie aka. Petress Pan

Tapi, 5.5.2007 18:48:
---
infiana, 5.5.2007 18:35:
Suvin reiden paksuin kohta on sen polvi. Mutta kyllä se kuvissa näyttää silti vitun hyvältä.

---

Häh?
[pic]



Siis kauneushan on katsojan silmissä, joka on tässäkin topikissa jo todettu moneen otteeseen. *justjoo*

Propsit infianalle upeasta asenteesta. Ei työn takia kaikkeaan tarvitse antaa - esimerkiksi terveyttään ja henkeään.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Tapi

Posts: 1,437

#171 • • Tapi Dreamstate

infiana, 5.5.2007 19:01:
Ai kuka nussii pilkkuja?? *justjoo*


Polven paksuus ei täs oo pointti vaan se, että toi nainen näyttää lähinnä sairaalta.
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#172 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Kumpikaan ei vastaa ulkonäöltään naisihannettani, mutta näistä ehdottomasti scarlett. Ihmetyttää kylläkin mitä ville tarkoittaa höllyvällä lihalla, sillä en scarletin rintavarustusta lukuunottamatta löydä kummastakaan mitään höllyvää *ding*
Cloud

Posts: 2,162

#173 • • Cloud Game Freak

K, 5.5.2007 18:54:
"Aivan susirumia" ja "Aivan Kuvottavia?" Mä nyt oletan, että toi on olevinaan huumoria, mut jos ei ole, niin ette ilmeisesti vaan tykkää nuorista naisista? Alko ihan kiinnostamaan, että minkä näkösiä naisia herrat ei sitten pidä täysin vastenmielisinä. Saa postata kuvia.

P.S. Keiran kroppa näyttää kuvissa mun mielestä todella kivalle, mut toi Tapin postaama kuva suvista on jo huolestuttava. Keirassa ei musta oo mitäön anorektista sen perusteella mitä oon siitä kuvia nähnyt.



Ei vaan mä pidän (Lue. "muodokkaista" naisista.) Vähän niikuin sir.mix a lot jo lauloi kappaleessaan naisella pitää olla juuri oikean lainen Pylly. Eli mennään Beonce, J-Lo linjalle muodoissa, että minun mielestäni nainen on oikeasti todella kaunis "muodoiltaan".

Eli Naisessa parasta on kunnon tissit ja Pylly. Ja kumpikaan ei noista ei omaa "muotoja" joten eivät ole kauniita. Eikä noilla kyllä mitenkään kauniit kasvotkaan ole. Itse dikkaan tosiaan etnis tyyppisistä naisista huomattavasti enemmän.

Ja tosiaan Vaikka voinkin heittä vitsejä tyyliin. Jos nainen sanoo olevansa 16 se on 16 tai, I like my wishky as i like my girls. 14years aged and mixed with coke. Ei se silti tarkoita etteikö "naiset" olis niitä joita mä dikkaan. Mutta onko siinä jotain pahaa? Pitääkö dikata Tp:seistä että olis kunnon äijä?

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#174 • • Jussi Soro choon!

De Souza, 5.5.2007 21:17:
Ihmetyttää kylläkin mitä ville tarkoittaa höllyvällä lihalla, sillä en scarletin rintavarustusta lukuunottamatta löydä kummastakaan mitään höllyvää *ding*


Eli siis pointtina oli, että yleisesti Scarlettin olemuksesta (kuten Keirankin, jossain määrin) tulee mieleen ettei juurikaan ole salilla käyty, vaan päinvastoin vain laihdutettu. Itse (kuten Villekin) diggaan siitä että nainen näyttää terveeltä, ja mun mielestä naisella saa silloin olla lihaksissa pyöreyttä, joka tekee naisesta "timmimmän", kuin pelkkä laihdutus.
K

Posts: 511

#175 • • K

Cloud, 7.5.2007 17:46:

kumpikaan ei noista ei omaa "muotoja" joten eivät ole kauniita. Eikä noilla kyllä mitenkään kauniit kasvotkaan ole. Itse dikkaan tosiaan etnis tyyppisistä naisista huomattavasti enemmän.



No ei siinä mitään, kaikilla meillä on ihanteemme, eikä kumpikaan noista ole mullekaan mikään ylivertanen jumalatar. Mä ihmettelinkin sitä, että kun Ezzy kirjottaa että noi molemmat on "susirumia" ja "vastenmielisiä", sä ilmotat olevas täysin samaa mieltä ja lisäät vielä että "kuvottavia". Että aika kapee kauneuskäsitys... Varmaan vaikee kävellä kaupungilla oksentamatta.

Ja tosiaan Vaikka voinkin heittä vitsejä tyyliin. Jos nainen sanoo olevansa 16 se on 16 tai, I like my wishky as i like my girls. 14years aged and mixed with coke. Ei se silti tarkoita etteikö "naiset" olis niitä joita mä dikkaan. Mutta onko siinä jotain pahaa? Pitääkö dikata Tp:seistä että olis kunnon äijä?



Mä en ihan tavottanut sun ajatusta tässä. Mä puhuin nuorista naisista. Noi ei oo tp:itä. En tiedä mitä tarkotat kun sanot pitäväs "naisista." Ehkä tekään ette ihan oikeesti vois pahoin jos tapaisitte jomman kumman noista.

Ja mä en tiedä mitä vaaditaan siihen että olis kunnon äijä. Toivottavasti löytyy joku kiva nainen jonka näkeminen ei käännä vatsaa, sillai huonolla tavalla.
Claquesous

Posts: 3,206

#176 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Lopettakaa jo. Vaikka joistain muijista puhutaan ihan vitusti kaikissa anusmuotilehdissä ei niitä tyhjänpäiväisiä muotijuttuja tarvitse tuoda tännekin. Jo riittää, et Scarlett ja/tai Keira on hymyilemässä maireasti/seksikkäästi/mitenvain joka suunnassa johon päätäni käännän. Pidetään Klubbari vapaana typeristä trendeistä sekä huumista, jotka kestävät n. 2 sekuntia, jonka jälkeen kukaan ei muista enää keitä Scarlett tai Keira edes ovat.

Vilpitön mielipiteeni.

--
32. of December

Cloud

Posts: 2,162

#177 • • Edited Cloud Game Freak

K, 7.5.2007 22:35:

No ei siinä mitään, kaikilla meillä on ihanteemme, eikä kumpikaan noista ole mullekaan mikään ylivertanen jumalatar. Mä ihmettelinkin sitä, että kun Ezzy kirjottaa että noi molemmat on "susirumia" ja "vastenmielisiä", sä ilmotat olevas täysin samaa mieltä ja lisäät vielä että "kuvottavia". Että aika kapee kauneuskäsitys... Varmaan vaikee kävellä kaupungilla oksentamatta.



Päin vastoin meillähän on laaja kauneuskäsitys. Kapeampi se sulla tuntuu olevan jos noita ihannoit tai oikeasti kauniina pidät imoh. Mullehan sopii paljon monen muotoiset naiset eikä tosiaan tarvi olla riukukaan kuten on jo sanottu. Eli ei niin kapea käsitys kuin taidat luulla toisinkun itselläs taitaa olla.

Maailma on täynnä kauniinpia ja rumempia ihmisiä se nyt vaan on fakta. Ei se tee mitenkään kaupungilla kävelemisestä vaikeampaa, että siellä saattaa tulla vastaan niin rumia kuin kauniita ihmisiä. En kyllä tajua noita sun heittojas ollenkaan. Lentääks sulla laatta kun näet väärän laisia ihmisiä? Kun tollasta kuvittelet.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ezzy

Posts: 8,060

#178 • • Edited ezzy Droid-pappa

K, 5.5.2007 18:54:
---
"Aivan susirumia" ja "Aivan Kuvottavia?" Mä nyt oletan, että toi on olevinaan huumoria, mut jos ei ole, niin ette ilmeisesti vaan tykkää nuorista naisista? Alko ihan kiinnostamaan, että minkä näkösiä naisia herrat ei sitten pidä täysin vastenmielisinä. Saa postata kuvia.

P.S. Keiran kroppa näyttää kuvissa mun mielestä todella kivalle, mut toi Tapin postaama kuva suvista on jo huolestuttava. Keirassa ei musta oo mitäön anorektista sen perusteella mitä oon siitä kuvia nähnyt.



Kuten sanoin, harvoissa kuvissa näyttävät hyviltä. Mm. threadin aloituspostauksessa Scarlett näyttää
kilon kokkelia vetäneeltä ja lapiosta naamaansa saaneelta.
Ja kyllä, on vaikeata kävellä kaupungilla lähinnä karmeiden mainosakkojen kuvien takia, koska niistä ei oikeasti tule muuta mieleen kuin että millaisia paineita nykyihmiset kärsii ulkonäkönsä takia. Ja nykyään sekin ihanuus alkaa jo ala-asteella.


todella "hyvän" näköinen ja sopusuhtainen jne jne kroppa ja kaikkee joo...
keira_knightley400.jpg
http://girlstalkinsmack.com/cutenews/data/upimages/keirak_skinny.jpg
Freja

Posts: 8,775

#179 • • Freja Sihteeri

ezzy, 8.5.2007 02:20:
isoin kuva



Tsih, sil o napakoru väärinpäin. Muistan kun kaveri kävi teininä ottaas sen ja se oli nii laiha, et lävistäjä joutui laittaa sen just toho alapuolelle ku se ei saanu otetta yläpuolelta :D

En kyl ny si tarvi mitää quottauksia et "tottakai sen voi laittaa alaskin jos haluaa" plaaplaaplaa, mut tulipa vaa tuosta mieleen kaverin tapaus.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

josbe

Posts: 1,982

#180 • • josbe suomalainen juhlakinkku

infiana
Joo, mutta kyllä suvi massia tekee sen verran että melkein mäkin ryhtyisin skeletoriksi. Sai just Calvinin sopparin.... Ei mee paskemmin anorektikoksi. Kunhan ei vaan kuihtuis kasaan. Suvin reiden paksuin kohta on sen polvi. Mutta kyllä se kuvissa näyttää silti vitun hyvältä.


Ihan kamalaltahan se näyttää kuvissa. Siksi toisekseen - ja tätä on varmaan turha sanoakin - mit vit välii sen massin on, jos/kun sairastut/kuolet?