Scarlett Johansson vai Keira knightley

203 posts, 11 pages, 65,522 views

lennu

Posts: 39

#122 • • lennu

josbe, 4.5.2007 13:08:
---
lennu, 4.5.2007 13:05:
---
Muotoilen uudestaan: en arvioi toisen ulkonäköä.

---

Ihanko käsi sydämellä voit vakuuttaa, että näin on?




Mielessäni mietin kyllä, en tarkoittanut sitä (jos hait sitä)
josbe

Posts: 1,982

#123 • • josbe suomalainen juhlakinkku

lennu, 4.5.2007 13:18:
---
josbe, 4.5.2007 13:08:
---
lennu, 4.5.2007 13:05:
---
Muotoilen uudestaan: en arvioi toisen ulkonäköä.

---

Ihanko käsi sydämellä voit vakuuttaa, että näin on?

---



Mielessäni mietin kyllä, en tarkoittanut sitä (jos hait sitä)


Ok. Tuohon pyrin minäkin (mutta joskus se vaan lipsahtaa). *nauru*
lennu

Posts: 39

#124 • • lennu

OlliS, 4.5.2007 13:18:
---
lennu,
Muotoilen uudestaan: en arvioi toisen ulkonäköä.

---

Well good for you. Saat mitalin.




En käy keskusteluja negatiivisessa sävyssä ihmisten ulkonäöstä, enkä kirjoita negatiiviseen sävyyn foorumeille. Saako siitä jo mitalin? En siis tarkoittanut sitä, etten ajattelisi ihmisistä vaikka mitä. Kaikki varmaan ajattelee?
lennu

Posts: 39

#125 • • lennu

Freja, 4.5.2007 13:14:
Onko näin:

Arvostelu on sitä, että katsoo toista ja toteaa että "ompas iso/ruma maha"

Arviointi sitä, että katsoo toista ja miettii että "tuo ei ole tainnut treenata keskikroppaansa"?

Sori tää ehkä menee jo vähän offtopikiks ja taidan itekin ehkä olla hakoteillä.

Omasta mielestäni ympärille katsominen ja toisen ulkonäön miettiminen on ihan tervettä. Vai onko?




Molemmat on kai ihan normaaleja?

Mun pointti ei ollutkaan se ero noiden kahden välillä, vaan se että menee ilmoittamaan mielipiteensä ko. henkilölle tai vaihtoehtoisesti jauhaa siitä netissä.

Mut joo mä olen derailannu tän keskustelun jo pahasti joten eipä mittään enää.
asdf

Posts: 3,155

#126 • • asdf
Mä en olis ikinä huomannut tota "pyöreyttä" tai "liian pehmeetä, ei-urheilijamaista" kroppaa, ellei sitä olisi mainittu. Musta on hemmetin piristävää, että yks Hollywoodin tän hetken kuumimmista näyttelijöistä kieltäytyy astumaan 0-koon muottiin ja haistattaa vitut kaikille atkinseille ja muille dieeteille. Siks musta on vähän hassua, että täällä puhutaan "treenaamattomasta keskivartalosta ja roikkuvista pakaroista" niin kielteiseen sävyyn, vaikka mielipiteitä ja arviointia nekin vain on. Vanhuus ei tule yksin, ja jossain vaiheessa noikin vaiheet on useimmilla aika väistämättömiä.

Scarlettin kroppa näyttää mun silmissä siltä, ettei siitä koskaan saisikaan mitään ihannevartaloa pitkine, jäntevine lihaksineen ja olemattomalla rasvaprosentilla. Toisaalta voin olla väärässäkin, koska neitiä ei ole koskaan moisessa vartalomuotissa nähty. Ja hyvä niin.
lennu

Posts: 39

#127 • • lennu
Ja vastaus kysymykseen:

Molemmat on kauniita, mutta Scarlettista tykkään enemmän.
OlliS

Posts: 3,999

#128 • • Edited OlliS Further

lennu,
En siis tarkoittanut sitä, etten ajattelisi ihmisistä vaikka mitä. Kaikki varmaan ajattelee?


Nimenomaan. Mutta sekin on jo arviointia, tosin oman mielesi sisällä.
Arviointia teet silti vaikket sitä ääneen lausuisi tai kirjoittaisi.

Ehkäpä perimmäisenä kysymyksenä onkin "tahdikkuus" tai yleinen kohtelias käyttäytymisnormi johon ei sisälly raadollinen ulkonäkökritiikki päin naamaa.

En vaan tajua miten joku voi vetää herneitä nenään, jos on sitä mieltä, että jollekin henkilölle pieni vartalon harjoittaminen saattaisi tehdä hyvää. Tässä ei kuitenkaan mihinkään henkilökohtaisuuksin ole menty.
Freja

Posts: 8,775

#129 • • Freja Sihteeri

lennu, 4.5.2007 13:30:
Molemmat on kai ihan normaaleja?

Mun pointti ei ollutkaan se ero noiden kahden välillä, vaan se että menee ilmoittamaan mielipiteensä ko. henkilölle tai vaihtoehtoisesti jauhaa siitä netissä.

Mut joo mä olen derailannu tän keskustelun jo pahasti joten eipä mittään enää.



Itse en kyl viitannut sun ostaukseen tai siihen mikä sun pointti oli, kunhan yleisesti pohdin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

asdf

Posts: 3,155

#130 • • asdf

OlliS, 4.5.2007 13:32:
En vaan tajua miten joku voi vetää herneitä nenään, jos on sitä mieltä, että jollekin henkilölle pieni vartalon harjoittaminen saattaisi tehdä hyvää. Tässä ei kuitenkaan mihinkään henkilökohtaisuuksin ole menty.



Noissa asioissa on yleensä tahattomasti vähän kielteinen sävy, joten ne on helppo käsittää väärin. Tai siis että normaalivartaloinen nainen ei "kelpaa", koska ei ole tarpeeksi treenattu. Toi on helppo lukea rivien välistä, vaikka sitä ei ole alunperin tarkoitettukkaan, vaan esitetty mielipide omasta ihannevartalomallistaan. *hymy*
villelope

Posts: 2,846

#131 • • Edited villelope Lope of Lope & Kantola
Paris and Nicole say: That's hot

nicoleritchec-785683.jpg

oikeesti hei, onko tossa nolla/miinuskokojen ihannoinnissa mitään järkeä?



Edit: kahdesta asetetusta vaihtoehdosta Scarlett.
OlliS

Posts: 3,999

#132 • • OlliS Further

Zenni, 4.5.2007 13:40:
Noissa asioissa on yleensä tahattomasti vähän kielteinen sävy, joten ne on helppo käsittää väärin. Tai siis että normaalivartaloinen nainen ei "kelpaa", koska ei ole tarpeeksi treenattu. Toi on helppo lukea rivien välistä, vaikka sitä ei ole alunperin tarkoitettukkaan, vaan esitetty mielipide omasta ihannevartalomallistaan. *hymy*


Totta. Ja sen takia ei yleensä viitsikään kommentoida ulkonäköseikkoja sen ihmeämmin varsinkaan tänne.

Ja mitä itse topicciin vielä tulee niin noista ehdottomasti Scarlett ja kyllä, juuri sellaisena kuin on ;) luuviulut ja anorektikot ovat surullista katsottavaa. Anoreksia on todella vakava sairaus eikä siitä monen vuoden hoidossakaan ole välttämättä kovin hyviä tuloksia saatavissa (tjeu: Lapinlahden anoreksia-osasto).
lennu

Posts: 39

#133 • • Edited lennu
Juu ja itse olen kyseisessä paikassa ollut hoidossa, joten siinä osaltaan selitys miksi otan helposti asiasta herneet nenään. Zennin edellinen postaus kävi järkeen. Ehkäpä sitä liian helposti pillastuu kun asia on kovin henkilökohtainen. *piis*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#135 • • Jussi Soro choon!

Freja, 4.5.2007 13:14:
Onko näin:

Arvostelu on sitä, että katsoo toista ja toteaa että "ompas iso/ruma maha"

Arviointi sitä, että katsoo toista ja miettii että "tuo ei ole tainnut treenata keskikroppaansa"?

Sori tää ehkä menee jo vähän offtopikiks ja taidan itekin ehkä olla hakoteillä.

Omasta mielestäni ympärille katsominen ja toisen ulkonäön miettiminen on ihan tervettä. Vai onko?


Omasta mielestäni (tässä tapauksessa) arvostelu on sitä, että arvioidaan ihmistä, joka ei alista itseään arvioinnin kohteeksi. Jokainen julkisuuden henkilö, tai henkilö joka tekee jotain mitä voidaan arvioida (esimerkiksi dj laittaessaan miksauksen klubitukseen, tai teiniritsa laittaessaan kuviaan irc-galleriaan) alistaa itsensä arvioinnin kohteeksi. Esimerkiksi filmitähdet elävät ulkonäkönsä (ja osittain näyttelijänlahjojensa) avulla. Näin ollen mielestäni on huomattavasti enemmän oikein arvostella heitä, kuin ihmisiä, jotka eivät ole arvostelun kohteeksi halunneet.

Semanttisesti arvostelulla tai arvioinnilla ei juurikaan eroa ole, vaan juurikin siinä mihin se kohdistuu ja miten. Mielestäni esimerkiksi tässä topikissa tapahtunut arvostelu ja arviointi on ihan normaalia (en kyllä lukenut ihan koko topikkia läpi, joten en vastaa siitä jos joku tuonne on jotain älytöntä kirjoittanut).

Ja oma komenttini topicciin: Ei kumpikaan. Itse pidän ns. "urheilullisemmista" naisista, kuten esimerkiksi toisessa topikissa esiintynyt Allison Stokke.
josbe

Posts: 1,982

#136 • • josbe suomalainen juhlakinkku

JussiS, 4.5.2007 14:12:
Ja oma komenttini topicciin: Ei kumpikaan. Itse pidän ns. "urheilullisemmista" naisista, kuten esimerkiksi toisessa topikissa esiintynyt Allison Stokke.


*pihkassa* @ Allison Stokke
larzizi

Posts: 1,661

#137 • • larzizi
Keiran naama ja Scarlettin kroppa yhdistettynä, kiitos *joo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,775

#138 • • Freja Sihteeri

josbe, 4.5.2007 14:25:
---
JussiS, 4.5.2007 14:12:
Ja oma komenttini topicciin: Ei kumpikaan. Itse pidän ns. "urheilullisemmista" naisista, kuten esimerkiksi toisessa topikissa esiintynyt Allison Stokke.

---

*pihkassa* @ Allison Stokke



Eva Wahlströmin vatsa *pihkassa*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

josbe

Posts: 1,982

#140 • • josbe suomalainen juhlakinkku

OlliS, 4.5.2007 14:36:
---
josbe, Ja oma komenttini topicciin: Ei kumpikaan. Itse pidän ns. "urheilullisemmista" naisista, kuten esimerkiksi toisessa topikissa esiintynyt Allison Stokke.

---

*pihkassa* @ Allison Stokke

---

Huikea <3


Noi Jussiksen sanat meni nyt mun suuhun, mut ei se mitään, koska toi kommentti olis yhtä hyvin voinu olla mun *nauru*