203 posts, 11 pages, 68,831 views
josbe, 4.5.2007 13:08:
---
lennu, 4.5.2007 13:05:
---
Muotoilen uudestaan: en arvioi toisen ulkonäköä.
---
Ihanko käsi sydämellä voit vakuuttaa, että näin on?
lennu, 4.5.2007 13:18:
---
josbe, 4.5.2007 13:08:
---
lennu, 4.5.2007 13:05:
---
---
Ihanko käsi sydämellä voit vakuuttaa, että näin on?
---
Mielessäni mietin kyllä, en tarkoittanut sitä (jos hait sitä)
OlliS, 4.5.2007 13:18:
---
lennu,
---
Well good for you. Saat mitalin.
Freja, 4.5.2007 13:14:
Onko näin:
Arvostelu on sitä, että katsoo toista ja toteaa että "ompas iso/ruma maha"
Arviointi sitä, että katsoo toista ja miettii että "tuo ei ole tainnut treenata keskikroppaansa"?
Sori tää ehkä menee jo vähän offtopikiks ja taidan itekin ehkä olla hakoteillä.
Omasta mielestäni ympärille katsominen ja toisen ulkonäön miettiminen on ihan tervettä. Vai onko?
lennu,
En siis tarkoittanut sitä, etten ajattelisi ihmisistä vaikka mitä. Kaikki varmaan ajattelee?
lennu, 4.5.2007 13:30:
Molemmat on kai ihan normaaleja?
Mun pointti ei ollutkaan se ero noiden kahden välillä, vaan se että menee ilmoittamaan mielipiteensä ko. henkilölle tai vaihtoehtoisesti jauhaa siitä netissä.
Mut joo mä olen derailannu tän keskustelun jo pahasti joten eipä mittään enää.
OlliS, 4.5.2007 13:32:
En vaan tajua miten joku voi vetää herneitä nenään, jos on sitä mieltä, että jollekin henkilölle pieni vartalon harjoittaminen saattaisi tehdä hyvää. Tässä ei kuitenkaan mihinkään henkilökohtaisuuksin ole menty.
Zenni, 4.5.2007 13:40:
Noissa asioissa on yleensä tahattomasti vähän kielteinen sävy, joten ne on helppo käsittää väärin. Tai siis että normaalivartaloinen nainen ei "kelpaa", koska ei ole tarpeeksi treenattu. Toi on helppo lukea rivien välistä, vaikka sitä ei ole alunperin tarkoitettukkaan, vaan esitetty mielipide omasta ihannevartalomallistaan.
lennu, 4.5.2007 13:58:
Juu ja itse olen kyseisessä paikassa ollut hoidossa, joten siinä osaltaan selitys miksi otan helposti asiasta herneet nenään. Zennin edellinen postaus kävi järkeen. Ehkäpä sitä liian helposti pillastuu kun asia on kovin henkilökohtainen.
Freja, 4.5.2007 13:14:
Onko näin:
Arvostelu on sitä, että katsoo toista ja toteaa että "ompas iso/ruma maha"
Arviointi sitä, että katsoo toista ja miettii että "tuo ei ole tainnut treenata keskikroppaansa"?
Sori tää ehkä menee jo vähän offtopikiks ja taidan itekin ehkä olla hakoteillä.
Omasta mielestäni ympärille katsominen ja toisen ulkonäön miettiminen on ihan tervettä. Vai onko?
JussiS, 4.5.2007 14:12:
Ja oma komenttini topicciin: Ei kumpikaan. Itse pidän ns. "urheilullisemmista" naisista, kuten esimerkiksi toisessa topikissa esiintynyt Allison Stokke.
josbe, 4.5.2007 14:25:
---
JussiS, 4.5.2007 14:12:
Ja oma komenttini topicciin: Ei kumpikaan. Itse pidän ns. "urheilullisemmista" naisista, kuten esimerkiksi toisessa topikissa esiintynyt Allison Stokke.
---
@ Allison Stokke
OlliS, 4.5.2007 14:36:
---
josbe, Ja oma komenttini topicciin: Ei kumpikaan. Itse pidän ns. "urheilullisemmista" naisista, kuten esimerkiksi toisessa topikissa esiintynyt Allison Stokke.
---
@ Allison Stokke
---
Huikea <3