203 posts, 11 pages, 68,787 views
Lyylikki, 4.5.2007 09:54:
Kyllä nainen voi olla pitkä ja siro, eipä siinä mitään ja kun näin on, niin ilmestys on yleensä melko mukava. Tarkoitin postauksellani sitä, että mielestäni 150 cm ja 175 cm naisen, joiden molempien BMI on 20, ei pitäisi "joutua" ostamaan samoja vaatteita. Kun pituus ja paino kasvaa samassa suhteessa, niin minun logiikalla myös vaatekoon pitäisi kasvaa. Ei toki ehkä samassa suhteessa, mutta kuitenkin. Ymmärsitkö mitä tarkoitin?
Olipa suhde kumpaan suuntaan tahansa, niin inhottavaa kuitenkin, että kaupasta ei löydy valmiita vaatteita. Tietenkään ei löydy, kun ihmisiä on niin valtavasti, joille vaatteita tehdään.
Pätkis, 4.5.2007 10:55:
Tottakai pitkäkin tyttö voi olla siro, mutta harvempi isokokoinen ihminen kasvaa myös luustoltaan niin kapeaksi kuin nuo tietyt koot antavat ymmärtää. Yleensä luuston mallista tulee sellainen, että se "jaksaa kantaa" ihmsen pituuden. Tai miten sitä nyt kuvailisi: Että ihan sama paljon kapenet vyötäröstä, jos harteiden ja lantion luut yksinkertaisesti on sen verran leveät ettei kittapaidat ja kittapyllyhousut mene päälle. Ne on niitä rakenne-eroja esim. Suomalasen ja Baltialaisen naisen luuston välillä -jos yleistetään. Toiset on pitkiä ja vankkoja, toiset on pitkänhuiskeita ja kapeita ihmisiä.
josbe, 4.5.2007 11:42:
Voi olla, mutta yleensä ei ole. Yleensä pidempi on myöskin isompi. Siksi juuri pidän luonnottomana malli-vartaloita, jotka eivät missään mielessä ole edustava otos naisvartalosta. Mallimammat kun etsivät juuri noita pitkiä JA siroja huomaansa.
ville, 4.5.2007 11:04:
---
Pätkis, 4.5.2007 10:55:
Tottakai pitkäkin tyttö voi olla siro, mutta harvempi isokokoinen ihminen kasvaa myös luustoltaan niin kapeaksi kuin nuo tietyt koot antavat ymmärtää.
---
Niinpä...
Tässä kuva Suvi "30" Koposesta, joka siis suomalainen huippumalli, joka tainnut olla kaikkien merkkien kevätnäytöksissä:
&w=300
Jossain haastatelussa totesi ruokavalioistaan: "mulla on aina mukana rusinoita. Ne on tosi nopeita syödä ja auttaa hyvin jaksamaan kiireen keskellä". Vapaasti varmaan tulkittavissa: "koska mä olen näin laiha, en voi syödä normaalia ruokaa ilman, että vatsa alkaa pullottaa. Ainoa keino on syödä tosi vähän ja rusinat on siihen sopivia"
Koko 30 eli paremmin "0 koon malli" on IMO aika sairas villitys muotimaailmassa. Kovasti sanotaan, että villitys on suurien homosuunnittelijoiden aikaansaannosta, sillä he diggaavat nuorista teinipoikavartaloista, mutta aika tehokkaasti kaikki catwalkit tätä kokoluokkaa käyttävät. Itselleni tulee lähinnä mieleen yökytysreaktio kun noita kuvia katsoo....
infiana, 5.5.2007 18:35:
Suvin reiden paksuin kohta on sen polvi. Mutta kyllä se kuvissa näyttää silti vitun hyvältä.
infiana, 5.5.2007 18:41:
Mustahan sanottiin tossa pari kk. sitten pariisista: Too fat. Mun painoindeksi on tällä hetkelläkin "lievästi alipainoinen" eli en mä tästä lähde laihduttamaan. Ennemmin haistatan vitut koko alalle. Sairasta touhua.
Cloud, 2.5.2007 23:21:
---
ezzy, 2.5.2007 14:45:
Molemmat on kyllä aivan susirumia. On HETKIÄ (harvoja kuvia) jolloin ne ei ole sitä, mutta ei vittu oikeesti et on vastenmielisiä akkoja kumpainenkin.
---
Vasta nyt näin tämän topicin ja vaikka tämäkin viesti on jo vanha ni pakko on kommentoida.
JESH joku muukin on samaa mieltä!!!!!! Aivan Kuvottavia kummatkin kyllä. Ei voi tajuta miten joku pitää kumpaakaan noista mitenkään ihmeellisinä. Täysin samaa mieltä.
Tapi, 5.5.2007 18:48:
---
Suvin reiden paksuin kohta on sen polvi. Mutta kyllä se kuvissa näyttää silti vitun hyvältä.
---
Häh?
Tapi, 5.5.2007 18:48:
---
---
Häh?
[pic]
infiana, 5.5.2007 19:01:
Ai kuka nussii pilkkuja??
K, 5.5.2007 18:54:
"Aivan susirumia" ja "Aivan Kuvottavia?" Mä nyt oletan, että toi on olevinaan huumoria, mut jos ei ole, niin ette ilmeisesti vaan tykkää nuorista naisista? Alko ihan kiinnostamaan, että minkä näkösiä naisia herrat ei sitten pidä täysin vastenmielisinä. Saa postata kuvia.
P.S. Keiran kroppa näyttää kuvissa mun mielestä todella kivalle, mut toi Tapin postaama kuva suvista on jo huolestuttava. Keirassa ei musta oo mitäön anorektista sen perusteella mitä oon siitä kuvia nähnyt.
De Souza, 5.5.2007 21:17:
Ihmetyttää kylläkin mitä ville tarkoittaa höllyvällä lihalla, sillä en scarletin rintavarustusta lukuunottamatta löydä kummastakaan mitään höllyvää
Cloud, 7.5.2007 17:46:
kumpikaan ei noista ei omaa "muotoja" joten eivät ole kauniita. Eikä noilla kyllä mitenkään kauniit kasvotkaan ole. Itse dikkaan tosiaan etnis tyyppisistä naisista huomattavasti enemmän.
Ja tosiaan Vaikka voinkin heittä vitsejä tyyliin. Jos nainen sanoo olevansa 16 se on 16 tai, I like my wishky as i like my girls. 14years aged and mixed with coke. Ei se silti tarkoita etteikö "naiset" olis niitä joita mä dikkaan. Mutta onko siinä jotain pahaa? Pitääkö dikata Tp:seistä että olis kunnon äijä?
K, 7.5.2007 22:35:
No ei siinä mitään, kaikilla meillä on ihanteemme, eikä kumpikaan noista ole mullekaan mikään ylivertanen jumalatar. Mä ihmettelinkin sitä, että kun Ezzy kirjottaa että noi molemmat on "susirumia" ja "vastenmielisiä", sä ilmotat olevas täysin samaa mieltä ja lisäät vielä että "kuvottavia". Että aika kapee kauneuskäsitys... Varmaan vaikee kävellä kaupungilla oksentamatta.
K, 5.5.2007 18:54:
---
"Aivan susirumia" ja "Aivan Kuvottavia?" Mä nyt oletan, että toi on olevinaan huumoria, mut jos ei ole, niin ette ilmeisesti vaan tykkää nuorista naisista? Alko ihan kiinnostamaan, että minkä näkösiä naisia herrat ei sitten pidä täysin vastenmielisinä. Saa postata kuvia.
P.S. Keiran kroppa näyttää kuvissa mun mielestä todella kivalle, mut toi Tapin postaama kuva suvista on jo huolestuttava. Keirassa ei musta oo mitäön anorektista sen perusteella mitä oon siitä kuvia nähnyt.
ezzy, 8.5.2007 02:20:
isoin kuva
infiana
Joo, mutta kyllä suvi massia tekee sen verran että melkein mäkin ryhtyisin skeletoriksi. Sai just Calvinin sopparin.... Ei mee paskemmin anorektikoksi. Kunhan ei vaan kuihtuis kasaan. Suvin reiden paksuin kohta on sen polvi. Mutta kyllä se kuvissa näyttää silti vitun hyvältä.