Molemmat ovat hyvännäköisiä. Toinen nyt ainakin tuon kuvan mukaan näyttää säälittävän laihalta suhteessa tuloihinsa yms. Mut, jos miettii et molemmat olisivat "asiallisissa" mitoissa mun makuuni, niin olis vastaus puhdas eos.
Like you care..
•
•
Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Jos nimenomaan vartaloista on kyse niin Scarletin vartalo on enemmän omaan makuuni. Liian laiha vartalo jossa luut töröttävät ei näytä hyvältä, eikä kovin terveeltä.
KOLKYT!? Mä en ees tienny et sellanen koko on olemassa :DDD
Oisko toi se Amerikan nollakoko? Siis se sama mitä suurimmlata osalta catwalk-malleista nykyisin vaaditaan ja mihin Hollywoodin stailistit patistavat julkimoita kutistumaan. Ja mun vastaushan on Scarlett, mitään alipainoon "pääsijöitä" tueta. :P
Aivan niin, enemmänkin tässä on yritetty pysyä sosiaalisen hyväksynnän "safety-zonella" valitsemalla "hyllyvän lihan" liiton edustajaksi scarlet johansson joka kumminkin hollywood kriteereillä onnistuu pysymään, joskin muodokkaana, vielä tiettyjen painorajojen sisällä, vaikkei erityisesti pyöryeyden puolelle mennäkään. Hyvää työtä, OP, pysyit vielä fyysisesti ajatellen siinä kliseisimmän kauneden rajapyykissä vaikka asettelitkin vastakkain kaksi nyky-yhteiskunnan kauneusihanteiden virstanpylvästä. Tällä tavalla edetään, ja anorektisuuden ylistyslaulu jatkuu.