tekno
tracklist:
lisätiedot - kuuntele
43 posts, 3 pages, 11,401 views
Ville Vähäsaari, 28.4.2007 21:21:
dettmannin quicksand, heckmannin kookaburra, heckmann & henze out of mind, microfunk, len faki jne. jne.
+ alussa tulleet dettmann & klock - dawning + lucien-n-luciano / pier bucci - amael kahteenkin kertaan... no jaa, ei tää nyt mikään huikea suoritus ollut.
NESS, 28.4.2007 20:19:
Livetaltiointi Techno [reiv:] -illasta Helsinki Clubilta vapun 2007 alla, parin tunnin setti ennen Marco Carolaa.
Ibou, 29.4.2007 14:09:
---
Hei joku tunnisti pari biisiä. Hihhei mitä pätemistä ;)
Kannattaa mennä itse soittamaan ennen Carolaa ja tulla sitten pätemään ;) ...Satuin itse olemaan paikalla ja pirun kowaha toi setti oli myös livenä kuultuna.
Ibou,
Hei joku tunnisti pari biisiä. Hihhei mitä pätemistä ;)
Suoritus? Nyt täytyy kyllä Nessi-pojun skarpata ja treenata paremmin seuraavaan kertaan ;)
Kannattaa mennä itse soittamaan ennen Carolaa ja tulla sitten pätemään ;) ...Satuin itse olemaan paikalla ja pirun kowaha toi setti oli myös livenä kuultuna.
NESS, 30.4.2007 18:15:
Olen kuullut jo jonkin aikaa joilltakin tietäjiltä soittavani minimalia. Omasta mielestäni en juurikaan soita sitä...
Ja mixauksesta senverran, etten yleensä pidä itse selittelyistä kuinka jossain kohdassa on joku virhe, laukkaa, tai muuten jotain surinaa ja hurinaa ja mixaus ei nyt ole täydellinen jne jne (miksi joku laittaa sit himassa tehdyn mixauksen jakoon jos ei ole siihen tyytyväinen ;). Tottahan se on ettei tuo mixaus "suorituksena", varsinkaan kotona kuultuna, varmasti ole täydellinen. Musta tärkeää on kuitenkin se että setit ovat livetaltiointeja ja autenttisesta keikkatilanteesta, eivätkö kotona suunniteltuja. Näin ne antavat paremman (raaemman) kuvan mitä ja miten kukin dj soittaa. Jos haluan itse tutustua johonkin dj'hin, haluan ehdottomasti kuulla hänen livetaltioinnin, en kotona 2 pvää suunniteltua tunnin mixiä. Oma arvosana tuolle mixaukselle on ehkä 7- jotain...ja se on about raja jolloin kehtaan mitään jakoon laittaa ;). Mutta asiat on hyvä yrittää aina nähdä oikeassa "kontekstissa". Jos en olisi ollut tyytyväinen tuohon settiin, ei se olisi täällä jaossa, mutta kuten ainakin jotkut saattavat arvata, isossa klubissa, ihmisten tanssiessa, tuntu ja fiilis on varmasti erilainen kuin pienistä tietsikan kaiuttimista kotona. Kannattaa myös muistaa että itselläni on (paha) fixaatio leikkiä mixerillä lähes kokoajan ja tykkään soittaa kahta biisiä päällekkäin usein jopa lähes koko setin ajan. Tuosta syystä teknisiä kämmejä tulee enemmän. Mutta livetilanteessa isasta äänentoistosta kuultuna ne ei yhtä rankasti ehkä satu korviin kuin kotona kuultuna. Itseäni en pidä teknisesti kovin hyvänä edes, "but i'm learning and that's beautiful in life"
NESS, 30.4.2007 18:15
Paljon tekstiä...
NESS, 30.4.2007 18:15:
Kannattaa myös muistaa että itselläni on (paha) fixaatio leikkiä mixerillä lähes kokoajan ja tykkään soittaa kahta biisiä päällekkäin usein jopa lähes koko setin ajan. Tuosta syystä teknisiä kämmejä tulee enemmän. Mutta livetilanteessa isasta äänentoistosta kuultuna ne ei yhtä rankasti ehkä satu korviin kuin kotona kuultuna. Itseäni en pidä teknisesti kovin hyvänä edes, "but i'm learning and that's beautiful in life"
NESS, 30.4.2007 20:29:
Casperin laadukkaasta soundista olisi ollut herkullista jatkaa ja uskon et homma ois edennyt hieman eri tahtiin ilman "kevyttä" vartin pimennystä kesken iltaa ;)))
Unik, 1.5.2007 14:49:
---
"Ei kohtaa millään tavalla nykysoundia maa-ilmalla"
---
Ehkä se olen vain minä mutta jotenkin toi lause kuulosti aika huvittavalta ja teennäiseltä. Ois mukava tietää mitä tarkoitat tuolla?