Ness @ Techno [reiv:] 27.4.2007

43 posts, 3 pages, 10,938 views

Jarsseli

Posts: 356

#41 • • Jarsseli

k1mm0, 30.4.2007 19:19:
---
NESS, 30.4.2007 18:15:
Olen kuullut jo jonkin aikaa joilltakin tietäjiltä soittavani minimalia. Omasta mielestäni en juurikaan soita sitä...
---


eiks "funky minimal" oo minimalia? *ding*




jepa jepa,,, mielllään kuulisi lisää nessiä täälläkin. LAita vaan lisää settejä jakoon aina kun siltä tuntuu.
Jake

Posts: 792

#42 • • Jake saloUG
Ihan sama onko minimalia vai maksimaalia, tänne osu ja uppos!*sydän*
stelmo

Posts: 173

#43 • • Edited stelmo
Kiitos setistä, aika näpäkkää tavaraa. Heh, minimal on aika controversial ja hype tällä hetkellä kun aiheesta niin kovasti nyt jauhetaan.

Itse nauhoitteesta: Setissä oli monipuolisempia ja nopeampia vaihtoja, joissa uutta kiekkoa laitetaan toiseen perään kohtalaisen nopeasti ja välillä annetaan soida pitkänkin aikaa yhdessä. Niistä tykkään ja ne sopivat erityisesti tällaiseen musaan, jossa setin nousut ja laskut rakennetaan eri biiseillä eikä "pikaruokatyyliin" sellaisilla raidoilla joissa on kaikki hehkutukset pistetty yhteen ja samaan raitaan. Kotikuuntelussa näin omalla kohdalla rupesi hiukan puuduttamaan ja tuntumaan yksitoikkoselta 40min kohilla, mutta klubissa warmup-settinä toimi varmasti eri tavoin.

Yksi biisi 24min kohdalla luo minulle suurimmat fiilikset, saisikohan tuon biisin nimeä tietoon jostain? :)