Radio KLF 2nd anniversary (Supported by Millennium & Housenation) : CHICANE (UK) -live on stage! 8.6

185 posts, 10 pages, 50,409 views

nti_S

#81 • • nti_S
F**king unbelievable! *pihkassa*
Oonko niin odottanu viimeiset kymmenen vuotta että nää tulis?!? Ja nyt sitten vielä melkeen mun synttäreiksi..Jei kaverit, mä oon NIIIIIIN täällä!!

Muistan vielä niin elävästi ne Pacifiquet, joissa Orkidea lopetti bileet Saltwaterilla, huh!
DJuiceD

#82 • • DJuiceD Club destination promouter.
Näyttää hyvälle!*pepsodent*

--
club destination will chill your week, once in a month!

Saltwater

#83 • • Saltwater
Oi mahtavaa!!! On ollu mun suosikki niin kauan kun muistan! Sieltähän toi nimimerkkikin tulee, on nimittäin harvoja biisejä toi Saltwater joka saa vielä 10 vuodenkin jälkeen ihon kananlihalle ihan niin kuin sillon alkuaikoina*sydän*
juGis

#84 • • juGis
No humps, jopas tulee olemaan kyllä tapahtumatäyteinen kesä ^__^ *aplodit* *piis*
One of a kind

#85 • • One of a kind
I don't understand Finnish, can someone explain to me where this news is coming from that Chicane will have a gig in Helsinki? I don't see it on his website or any other website what so ever..

--
Life is like a nose, get the most out of it.

ezzy

#86 • • ezzy Droid-pappa

One of a kind, 26.4.2007 22:08:
I don't understand Finnish, can someone explain to me where this news is coming from that Chicane will have a gig in Helsinki? I don't see it on his website or any other website what so ever..

SaTomTom is an organizer behind The Millennium -club brand in Finland. He started the thread :)
I'd imagine he wouldn't do that for just late april fools gags sake :P
vuokko

#87 • • vuokko
hmm.. itseni lisäksi tiedän ainakin yhden ihmisen itkeneen chicanen (far from the maddening crowds ) soidessa... pakko tulla kuuntelemaan ja muistelemaan ja ..ehkä kaivamaan roskia silmistä..*sydän*

ohhoh mitä fiilistelyä vaikka tuosta albumistakin on jo vuosia.. mutta huokaanpa silti *blush*

millaisessahan vedossa he ovat nyt?
One of a kind

#89 • • One of a kind
Thanks. I see it on Chicane's updated website now too ;)

--
Life is like a nose, get the most out of it.

SA-TomTom

#90 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
himppasen verran infoja lisää tapahtumasta *hihu**sydän*

--
Never give up.
Never surrender.

anniharha

#91 • • anniharha
np. Chicane - Daylight [ATB remix]
*jiihaa*

--
and though my words could save the world they never come out right

euforia

#92 • • euforia mmm sure! why the f*ck not!
been there done that...... NOT! vois kävästä =)

--
morjens

#93 • • Fuzzy Guest
Whoot?! 3,5 h:n live keikka*sydän*
Kyllä ton vartin maksaa*hihu* Sitäpaitti näähän on iha just!
sapeli

#94 • • sapeli jokukukamikä?
Studiolla? *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

thomas

#95 • • thomas
mitvit 3,5h chicanea, liekkö matskua ees riittää niin paljon
jjkobsson

#96 • • jjkobsson

thomas, 8.5.2007 18:53:

Samaa minäkin olen tässä pohtinut. No jos Palladiumin tapaa vetää joka kolmantena biisinä saltwaterin ja muutenkin soittaa samoista biiseistä eri remixejä, niin kyllä siinä äkkiä tulee 3,5 tuntia täyteen.

Mitenköhän se lava meinataan mahduttaa fiksusti Studio 51:een? 10 hengen pumppu tarvitsee kuitenkin sitä tilaa ihan kohtalaisesti.

--
||jjkobsson||

Ozie

#97 • • Ozie

jjkobsson, 8.5.2007 19:08:
---
thomas, 8.5.2007 18:53:

---

Samaa minäkin olen tässä pohtinut. No jos Palladiumin tapaa vetää joka kolmantena biisinä saltwaterin ja muutenkin soittaa samoista biiseistä eri remixejä, niin kyllä siinä äkkiä tulee 3,5 tuntia täyteen.

Mitenköhän se lava meinataan mahduttaa fiksusti Studio 51:een? 10 hengen pumppu tarvitsee kuitenkin sitä tilaa ihan kohtalaisesti.

Sielä DJ-koppia vastapäätä on irrotettavat kaiteet ja periaatteessa sitä on käytetty ennenkin Studion tapahtumissa lavana. Kyllähän siihen mahtuu tavaraa ja porukkaaa.
Syce

#98 • • Syce
Kuulostaa hyvältä... en tosin paljoa odota chicanen keikalta...ainakaan mitää vanhaa hyvää tuotantoa...mut paikalle on silti tultava*joo* livet on aina livejä*pepsodent*
UzU

#99 • • UzU [33100]

sapeli, 8.5.2007 18:46:
Studiolla? *uuh*

Niin. Eiks olekin nihkeetä kun on tarjolla laadukas tilava ravintola. Paljon ennemmin mäkin olisin ollut polvia myöten suossa itikoita tappamassa.