Radio KLF 2nd anniversary (Supported by Millennium & Housenation) : CHICANE (UK) -live on stage! 8.6

185 posts, 10 pages, 48,153 views

AlexS

Posts: 1,389

#141 • • AlexS kummasetä

Milo80, 9.6.2007 11:34:
4. Kohderyhmä


Mites tämä tsekataan kuntoon? Eli ei saa soittaa "klubiporukalle" vaikka siellä seassa sattuisi olemaan yllättävän paljon sellaista jengiä, joka nauttii tämän kaltaisista live-seteistä? Kukakohan olisi tuonut Chicanen Suomeen jonnekin rokkifestarille?

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Tiia

Posts: 352

#142 • • Tiia
En tosta lässyrokista oikeen tykkännyt, tosin en paljoo Chicanen soittelua ehtinyt kuuntelemaankaan..
Kunnari soitti muutamia tosi ihkuja piisejä, esim. Mindcircus. *plur*
Ankeen illan pelasti Femin "setti". *nauru* Sounds of Life & Wish upon *aplodit**joo*
sapeli

Posts: 11,768

#143 • • sapeli jokukukamikä?
Tykkäsin *joo* Onhan se myönnettävä että tuo Chicanen uusi rokkityyli ei kiinnostanut pätkääkään - eikä klasareiden äänentoisto livenä oikein toiminut, mutta kyllä sitä tuli tanssittua ja hikoiltua, oli siinä livessä kuitenkin jotain taikaa (ja onhan ne klasarit hyviä) *hihu*

Muutenkin suht ystävällistä porukkaa eikä ollut liian tungos (paitsi tietenkin tanssilattialla Chicanen setin alussa varsinkin, mutta nyt osasin etsiä vaan tilavamman paikan *joo*). Plussaa vielä WCDJ-setille minkä ansiosta päästiin jamittelemaan Dunea ja E-Typeä ja vaikka mitä flaikkujaossa *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

DJ Jesus

Posts: 12

#144 • • DJ Jesus
Jeesuksen syräin pakahtui. Ei pystynyt ees jortsuu tai juoda, tuijotin silmät kosteaa lasia, jähmetyin kuin märkä urkkigorilla seuraten hitaasti sademetsään paluumuuttanutta orankiäitiä (voiko ne olla kimpassa?) Kaunis lava, ihmiset kädet ilmassa ja paras PA aikoihin, iso kiitos. Anteeksi ystävät etten hädin tuskin kuin moikannut. <3 Odotan innolla kuvia.
-Tombba-

Posts: 16

#145 • • -Tombba- A little bit of a weekend, In a middle of a week
Kyllä se Chicanen soitto uppos meikäläiseenkin ihan täydestä kyllä. Hyvä asia tosiaan vaan että tekevät asiat vähän eritavalla. Biisivalinnoissakaan ei valittamista ollut mitä nyt tietty pidempään olis voinut soitella :)
:D

Posts: 3,707

#146 • • :D

DJ Jesus
silmät kosteaa
Kaunis lava
ihmiset kädet ilmassa
paras PA aikoihin



Komppaan!
Joo ei kyllä oli parhautta <3 Kyynel silmässä offshoren aikana <3
ai että. Olis toivonut vielä lisääkin biiseja.
wc-alueella tuliki melkein muu aika oltua, olihan siel parasta
menoa ja hyvis kaakuaki. :)

Kiitsat isot halit!


ps.
Yllätyksenä ei tule myöskään kapeakatseistein teinien itku illan
livesta. Tiedossa on ollut pitkään aikaan mitä chicane on livena.
Femi

Posts: 651

#147 • • Femi
Kiva kuulla että lopputykitys oli toiminut. Olihan se AIKA hittikimara, mutta tuntu jo valmiiks hazardilta pudottaa drum'n'bassia näissä bileissä *nauru*

Basement Jaxx -Good luck (roni size rmx)
LAOS -Wish Upon
Pendulum -Sounds Of Life
Muffler -The Iron Tune
Dj Fresh feat Mary Byker -Nervous (Sub Focus rmx)
The Prodigy -Voodoo People (Pendulum rmx)

Uzu -Jos tosta oli 5 oikein 6sta niin saat 10 pistettä ja papukaijamerkin *vink*

KIITOS! *sydän*
Raver71

Posts: 3,605

#148 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Olihan reissu. Chicane oli mahtava kokemus. Kyllä live on vaan parhautta. Nautin joka hetkestä mitä chicane soitti. Ei ollut kovin iso yllätys että porukkaa poistui heti livesetin jälkeen. Hyvää settiä dj soittivat kautta linjan mitä kerkesin fiilistelmään kun ravasin kahden kerroksen väliä. Täysi vastine rahoille. Ensi vuonna sitten jotain spessua taas, jooko?
aakoo123

Posts: 48

#149 • • aakoo123 kaikki käy jegen kanssa
joo siis aivan mahtavaa! vaikka joku sillisalaatiksi haukkuin niin mielestäni nää bileet kuvasti radio klf:n linjaa aivan täydellisesti!

mutta se chicane... siis ei tollaseen kukaan muu pysty. nykyään kun vanhoista analogisista raiskataan digitaalista niin chicane laittee konemusa hitit live bändin soitettavaks. se toimi ja hyvin. vocalistit oli sai niskakarvat muutamaan kertaan pystyyn. myös tää "bongo rumpali" on mainitsemisen arvonen.
juuri näin niitä musiikin rajoja rikotaan ja saadaan aikaan klassikoita...

pakko vielä viimeinen silaus ylistyksiin: seuraamme tuli ystäviämme mukaan joiden oli tarkoitus lähteä katsomaan zen cafeta mutta päätyivätkin mukaamme tänne. järkytys oli suuri ja positiivinen kun lavalla olikin bändi yhden avuttoman deejiin siasta. oli hauska kattoa kun vannoutuneen pop/rock musiikin kuunteliankin jalka rupesi saltwaterin tahtiin tampata...

--
monet puhuu... minä teen!!

dj upi

Posts: 1,835

#150 • • Edited dj upi
Siis mun eka ajatus näist pileist on niiq: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
mä hajosin ihan totaalisesti sillai positiivisessa mielessä :D

Kunnarilta täyttä kuraa, lukuunottamatta paria helmeä. Chicane!!!!! Voi jumalauta, kyyneleet, energia, hiki!! Mä rakastan
tätä maailmaa taas!

Sit illan nihkein tehtävä osu JS16 kouraan. Hitto vie mitkä bileet se siitä sit nostikin! Siitä myös kiitos valomiehelle joka oli hieman nukuksissa puolet ajasta :/

FEMIIIIIII!!!!!! Sä oot se jonka takii tuun kattoo Pendulumii :)

Ainut paska puoli oli ne perus-sedu-känniääliöt jotka ei kyl enää oo sedu mut kuiteki. Sit toinen miinus Stoned In Loven soittamisesta ja sen soundeista. Tomppa on tomppa, sori ny vaan.

P.S. Lisää sillisalaattia jooko? Mua vituttaa tää nykyinen genrekeskeinen ajattelutapa. Musa on musaa, aaight?
Riku

Posts: 3,187

#151 • • Riku The Little Prince

dj upi, 9.6.2007 17:21:
Kunnarilta täyttä kuraa, lukuunottamatta paria helmeä.

Yllättävää ,P

--
Kyseenalaista aina kaikki.

ezzy

Posts: 8,060

#152 • • Edited ezzy Droid-pappa
Siis wtf, jos soittaa musiikkia oikeilla instrumenteilla, on musiikki yhtäkkiä ROCKIA? mitä helvettiä :D

Kunnarin soittelemat progeremixit klasareista toimi itselleni ainakin tosi hyvinä lämppäreinä :)
-Tombba-

Posts: 16

#153 • • -Tombba- A little bit of a weekend, In a middle of a week

ezzy, 9.6.2007 18:20:

Kunnarin soittelemat progeremixit klasareista toimi itselleni ainakin tosi hyvinä lämppäreinä :)



Täytyy kyllä sanoa et ei kanssa odottanu kunnarilta moisia biisejä laisinkaan kun tottunut aina kuulemaan siltä niin trance meininkiä :) Uppos kanssa kyllä ihan hyvin kunnarin setti. Pitkästä aikaa kuuli klassikoita ja muutenkin vähän vaihtelua samalla ..
gorba (tsov)

Posts: 53

#154 • • gorba (tsov) Ergo

aakoo123, 9.6.2007 17:14:

mutta se chicane... siis ei tollaseen kukaan muu pysty. nykyään kun vanhoista analogisista raiskataan digitaalista niin chicane laittee konemusa hitit live bändin soitettavaks. se toimi ja hyvin. vocalistit oli sai niskakarvat muutamaan kertaan pystyyn. myös tää "bongo rumpali" on mainitsemisen arvonen.
juuri näin niitä musiikin rajoja rikotaan ja saadaan aikaan klassikoita...



Live-esitys sinällään oli hieno juttu, harmi vaan että materiaali vaihteli turhan suurella skaalalla (mm. se wannabe britti-rock rallatus joka ilmeisesti oli heidän uudelta levyltään). Suurin osa Chicane kehuista tällä palstalla on kohdistunut heidän klassikoihinsa ja ei niistä mitään valittamista ole.

--
Lead me not into temptation. I can find it myself.

Milo80

Posts: 22

#155 • • Milo80

ezzy, 9.6.2007 18:20:
Siis wtf, jos soittaa musiikkia oikeilla instrumenteilla, on musiikki yhtäkkiä ROCKIA? mitä helvettiä :D

Eli ilmeisesti sä et ole kuullu kovinkaan paljoa instrumenteilla soitettua tavaraa(baleaarinen musiikki etc)? Eiköhän jokainen niiden uudelta levyltä ollut biisi ollu mainstream pop-rokkia. Joka ei nyt kovinkaa suurta hittiä ole oman pähkinänä sisällä. Lisäks tuo sillisalaatti ei toimi ollenkaan. Pidän elektronisesta musiikista pitkälti hienon ja tyylikkään miksauksen vuoksi, joka nivoo biisit yhteen tehden illasta tai sitten vaikka tapesta kokonaisuuden. Kyl mä diggaan ite myös rokista ja metallistakin mut en oo ikinä ymmärtäny tota brittinäkemystä noihin genreihin.

Vanhemmat biisit loppuun ihan ok, mut paskat oli jo silloin housussa. Varsinkin kun akustiikka näytti taas kyntensä. No onneks himassa saa kuunnella suolaveden niinku sen kuuluu soida <3

Lisäks on sanottava, et kunnari oli kyllä haamu vaikkapa vrt. colorssin keikat. Kahdella helpolla biisillä osti porukan lavalle. Pakkoveto vissiin :D
henkka

Posts: 4,973

#156 • • henkka

AlexS, 9.6.2007 12:09:
---
henkka, 9.6.2007 11:27:
Wät?!?!?

Itse asiassa vähän liikaakin. En tiedä mihin oli mitoitettu mutta IMO Chicanen keikka meni aivan tuiks just PA:n takia. Muuten hauska ilta, paskaa settiä vain.

---

Kai oon sit sen verran yksinkertainen et mulle passas oikein hyvin ihan tommosenaankin. Studio nyt ei ole paras paikka tän tyyppiselle livelle. Se nyt ei ollu mikään ylläri että osa porukasta ei taas tiennyt mitä oli tullut katselemaan/kuuntelemaan. Hyvää settiä. Toivottavasti pian uudelleen, ehkä jossain kunnon keikkapaikassa.



Joo tai siis itse asiassa tarkoitin että oli vaan liian lujalla. Ja tarkennus mun edelliseen, paskalla setillä en tarkoittanut Chicanea, mutta sen pilasi omasta mielestä liian kova äänenvoimakkuus.

Varmasti olisi ollut parempiakin paikkoja järkätä bändin keikka.
ezzy

Posts: 8,060

#157 • • ezzy Droid-pappa
Itselle ei kyl volat ollu kartaakaan liian lujalla elacinit päässä siinä dj-kopin takana. Soi aivan loistavasti.
ämsee

Posts: 722

#158 • • ämsee
Mie oon niin mehuissa ku pääsen pitkäst aikaa pimppiklubille.

--
hyvä yritys

terraluna

Posts: 1,270

#159 • • Edited terraluna Agentti
Oli kyllä loistava keikka Chicanelta. Oli helppo uskoa kun laulajat sanoivat että viihtyvät yleisönsä kanssa niin hyvin etteivät tahtoisi lopettaa. Pitkästä aikaa meni kylmät väreet selkää pitkin bileissä!

Femi veti mun lempihitit, tosin valtaosa yleisöstä taisi (yllätys yllätys) vierastaa kun tasabiitti loppuikin. Kivaa kun ei tullut mitään löysää breiksiä, vaan ihan rehellistä junkkaa. ;)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

m1kk3

Posts: 5,560

#160 • • m1kk3 no-life

ämsee, 9.6.2007 23:00:
Mie oon niin mehuissa ku pääsen pitkäst aikaa pimppiklubille.


onkohan oikea topikki :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti