Radio KLF 2nd anniversary (Supported by Millennium & Housenation) : CHICANE (UK) -live on stage! 8.6

185 posts, 10 pages, 48,160 views

ämsee

Posts: 722

#161 • • ämsee

mikke, 9.6.2007 23:58:
---
ämsee, 9.6.2007 23:00:
Mie oon niin mehuissa ku pääsen pitkäst aikaa pimppiklubille.

---

onkohan oikea topikki :D



oho. olimpas mehuissani etten ees huomannu minne olin postannu. kiitti ku korjasit :I

--
hyvä yritys

m1kk3

Posts: 5,560

#162 • • m1kk3 no-life

ämsee, 10.6.2007 00:02:
---
mikke, 9.6.2007 23:58:
---
ämsee, 9.6.2007 23:00:
Mie oon niin mehuissa ku pääsen pitkäst aikaa pimppiklubille.

---

onkohan oikea topikki :D

---


oho. olimpas mehuissani etten ees huomannu minne olin postannu. kiitti ku korjasit :I


no eipä mitään *hih* on käyny itellekin enemmän ku kerran tai kaks :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Kit^

Posts: 798

#163 • • Kit^ ihme höpöttäjä
joo-o.. olihan settiä.. oli hassu fiilis, ku oli tampatessa vaa hiki lens, mut samalla sai kylmiä väreitä ku oli nii huikeeta musaa. tällasia keikkoja lisää *sydän*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

pululu

Posts: 1,102

#164 • • Edited pululu .jemmutti.
aijai oli kyllä niin hienoa settiä pitkästä aikaa että huh!! oikeestaan yksin liikenteessä mutta löytyhän sitä seuraa! kiitos elmerille ja siskolle tanssiseurasta *hali*

yks pettymys vaan. mis oli jonesin tomppa *uuh*

ps. todellakin olis lentäny pikkarit lavalle jos se ois ilmestyny *nauru*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

dj upi

Posts: 1,835

#165 • • dj upi

-Tombba-, 9.6.2007 20:11:
---
ezzy, 9.6.2007 18:20:

Kunnarin soittelemat progeremixit klasareista toimi itselleni ainakin tosi hyvinä lämppäreinä :)

---


Täytyy kyllä sanoa et ei kanssa odottanu kunnarilta moisia biisejä laisinkaan kun tottunut aina kuulemaan siltä niin trance meininkiä :) Uppos kanssa kyllä ihan hyvin kunnarin setti. Pitkästä aikaa kuuli klassikoita ja muutenkin vähän vaihtelua samalla ..



Itse asiassa ne vähän menokkaammat klasarit kyllä toimi ihan jees. Se vaan et suurin osa oli niiiin peruskamaa mut en jaksa jankata ku oli niin mahtibileet muutenki :D
Lauruska

Posts: 821

#166 • • Lauruska nihkee
Voi että! Tykkäsin aivan valtavasti.

Aivan äärettömän hieno Chicanen live. Se mieslaulajan ääni *sydän*

Ja tosi kiva oli laulaa yhessä Esalle. Ja kakku oli hyvää, kiitos asianomaisille palljon *hali*
ETJ

Posts: 1,229

#167 • • ETJ Failed specimen
Chicane oli just sitä mitä odotin tai ehkä enemmänkin. Aivan mieletön.

Kunnari soitti muutamat hyvät veisut, muut sitten menivät hieman ohisektoriin.
Sinza

Posts: 2,227

#168 • • Sinza
No joo, oli ihan kivaa :) Muhun olis uponnu paremmin non-live, mutta ihan mukavaa kuultavaa tuokin oli.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

jazmo

Posts: 393

#169 • • jazmo techmu
Nyt vituttaa.

Alkulämmittelyt meni mukavasti ja baariinki syöksyttii heti 22. Ihq tytyki siin jutteli jopa! No sit bileet alko, Chicanen aloittaessa piti laittaa tulpat korviin. Sitten oli ihan hyvä, tosin taisin olla hieman kännissä.. Jonkun pitää hoitaa se känniääliöinti kai aina..

Chicane oli kiva, mut ei mitään elämää suurempaa.

JS16 alotteli kivasti, mut sit ehkä alko pää vetää jumiin. Ajattelin sitten, että eiköhän illan tarjonta ole nähty. Lyhemmät taksijonot tähän aikaan.

OLIN VÄÄRÄSSÄ. Voi perkele. Jos Femi on tosiaan tuollaista paukuttanu, ni nyt hitottaa. Kaverit, jotka oliki loppuu saakka, laitto viestii, et ois kantsinu olla. Ajattelin, että kuha jauhaavat. Voi paska. Ois ollu hyvää lämmittelyä ens lauantaihin :)

NO, lauantaina sitten Pendulum. Mutta harmittaa silti! Viti rokkaava playlist ainaki!
ezzy

Posts: 8,060

#170 • • ezzy Droid-pappa

Sinza, 11.6.2007 11:57:
No joo, oli ihan kivaa :) Muhun olis uponnu paremmin non-live, mutta ihan mukavaa kuultavaa tuokin oli.



En kyllä oikeen tajua tätä, itse olisin lähtenyt kävelemään, jos siellä olis ollu pelkkä Nick ja Ableton.
Ozie

Posts: 1,389

#171 • • Ozie

ezzy, 11.6.2007 12:32:
---
Sinza, 11.6.2007 11:57:
No joo, oli ihan kivaa :) Muhun olis uponnu paremmin non-live, mutta ihan mukavaa kuultavaa tuokin oli.

---


En kyllä oikeen tajua tätä, itse olisin lähtenyt kävelemään, jos siellä olis ollu pelkkä Nick ja Ableton.



Joo sama juttu. Ainoo syy miks tänne eksyin oli se että tiesin niiden soittavan nuo biisit "oikeilla" soittimilla. Enkä kyllä pettyny!

Olishan se Tomppa ollu kans aika pop mut ehkä ymmärrän ettei sitäkään setää oo jaksettu raahaa paikan päälle yhen biisin takia.
ezzy

Posts: 8,060

#172 • • ezzy Droid-pappa

Ozie, 11.6.2007 13:04:
---
ezzy, 11.6.2007 12:32:
---
Sinza, 11.6.2007 11:57:
No joo, oli ihan kivaa :) Muhun olis uponnu paremmin non-live, mutta ihan mukavaa kuultavaa tuokin oli.

---


En kyllä oikeen tajua tätä, itse olisin lähtenyt kävelemään, jos siellä olis ollu pelkkä Nick ja Ableton.

---


Joo sama juttu. Ainoo syy miks tänne eksyin oli se että tiesin niiden soittavan nuo biisit "oikeilla" soittimilla. Enkä kyllä pettyny!

Olishan se Tomppa ollu kans aika pop mut ehkä ymmärrän ettei sitäkään setää oo jaksettu raahaa paikan päälle yhen biisin takia.



Maire Brennan ja Bryan Adams on ollu ibizan keikoilla joskus vissiin mukana. aika <3
Ita

Posts: 153

#173 • • Ita pikkune
Kunnari soitti hyvät alkulämmöt alle ja sitte chicane räjäytti potin. Se oli hvetin hyvä, meinas tulla pissat pöksyy :C
AlexS

Posts: 1,389

#174 • • AlexS kummasetä
Kuvia tosiaan tässä odotellaan...! *vink vink* :D

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

jazmo

Posts: 393

#175 • • jazmo techmu
Jotai videopätkääki saattais olla, mut juutube ei tänää tykkää miusta. Koko päivän ollu status: processing..
jjkobsson

Posts: 959

#178 • • jjkobsson
Hyvät kinkerit. Kunnari veti aika onnistuneen lämmittelyn vanhojen hittien uusilla remikseillä. Chicane olikin sitten juuri sitä mitä odotin. Suurimmat hitit toimivat odotetunlaisesti live bändilläkin ja kyllähän sitä tuli heiluttua. Toki ne rokkibiisit olisi voinut jättää soittamatta, mutta kaikkea ei voi saada. Onneksi tuli korvatulpat mukana, sillä äänenvoimakkuus lavan edessä kaiuttimien vieressä oli varsin kova.

Kaverin N73:lla tuli oteltua parit videopätkätkin, mutta ääni on varsin puuroa. Täytyy nyt katsoa, jos ne vielä uppis vaikka youtubeen.

--
||jjkobsson||

Roope Ankka

Posts: 343

#180 • • Roope Ankka
Odotin yhtä tai kahta tyyppiä DJ-kopissa, mutta sain samalla rahalla koko bändin. Kappaleet eivät nyt olleet ihan minun makuuni kitaroilla soitettuna, mutta ihan mielenkiintoinen kokemus. Toivottavasti ne uudet biisit kuulostavat paremmalta ilman "oikeita soittimia".

Ainoa miinus tulee siitä, ettei vastaan tullut sitä, joka olisi tullut kanssani Raumalle... (tästä tietävät vain kaikkein ahneimmat...).