Onko George W. Bush Terroristi?

156 posts, 8 pages, 28,136 views

Jone

#61 • • Jone Archibald Haddock

hallucinogen:
George W. Bush ei todellakaan ole terroristi. Kuka nyt terroristia ehdottaisia nobelin rauhanpalkinnon saajaksi *nauru*
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat/ulkomaat.shtml?2004/03/208319

Jos et sanonut tota ihan läpällä, niin käyppä lukemassa listaukset aikaisemmin ehdolla olleista ja palkituksi tulleista, niin näkemyksesi saattaa saada vinkeän käänteen.
hallucinogen

#62 • • hallucinogen Edain

Jone:
Jos et sanonut tota ihan läpällä, niin käyppä lukemassa listaukset aikaisemmin ehdolla olleista ja palkituksi tulleista, niin näkemyksesi saattaa saada vinkeän käänteen.

Läppäähän toi oli *hymy* Itse kun luin ton uutisen niin repesin kyllä *nauru*

[muokattu 2.3.2004 21:06]

--
pikku-*possu*

Lucky-13th

#63 • • Lucky-13th
ne kaikki jotka ovat lehdistä lukeneet jenkkien yritystä leikkiä maailmanpoliisia,tässä teille linkki joka kannattaa lukea ja sen jälkeen ei enää katso maailmaa normaalisti, tai ainakin näin mun kohalla ku en keksi mitää järkevää mikä todistais ton linkin sisällön epätodeks,entä te? nii ja eipä taida jäädä pelkästään poliisi leikkeihin*hikoil*

[muokattu 2.3.2004 21:47]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Claquesous

#64 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Njah:
ne kaikki jotka ovat lehdistä lukeneet jenkkien yritystä leikkiä maailmanpoliisia,tässä teille linkki joka kannattaa lukea ja sen jälkeen ei enää katso maailmaa normaalisti, tai ainakin näin mun kohalla ku en keksi mitää järkevää mikä todistais ton linkin sisällön epätodeks,entä te? nii ja eipä taida jäädä pelkästään poliisi leikkeihin*hikoil*

[muokattu 2.3.2004 21:47]

Et kai sinä oikeasti usko tuohon. Silläkin uhalla, et tää on joku laeppae, ni pakko ottaa kantaa tuohon ”new world order”-juttuun.

Eli kannattaako luottaa yhteen netissä löytyneeseen esseeseen. Pitäisi harrastaa edes alkukantaista lähdekritiikkiä ja tutkia laajemmin esim. lähteitä ja muita asiaan liittyviä kirjoutksia.

--
32. of December

Lucky-13th

#65 • • Lucky-13th
joo kyl mä luen lehtii joka päivä,mä en oo keksiny mitää mikä todistais ton pyramidin epätodeks..sano mikä siin ei pitäny paikkaansa,siis oon sillee vaiheil tai oon flipannu

--

[Nuclear]

#66 • • [Nuclear] el aprendiz

Njah:

Kirjotusasu (miljoona !-merkkiä esim.) on jo sellainen, ettei vakuuta mua pätkääkään. Jaksoin lukea noin 5 minuuttia jonka jälkeen vakuutuin että kyseessä on aika pitkälti paskanjauhantaa.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Viltsu

#67 • • Viltsu noname

Njah:
joo kyl mä luen lehtii joka päivä,mä en oo keksiny mitää mikä todistais ton pyramidin epätodeks..sano mikä siin ei pitäny paikkaansa,siis oon sillee vaiheil tai oon flipannu

Taisi olla jo kolmas kerta kun postaat tuon huuhaa linkin klubbariin? *taputapu*
ainakin mulla pääsee naurunhörähdyksiä _viimeistään_ siinä vaiheessa kun samaiselta saitilta löytyy tällaista sontaa..
(etsi 10 eroavaisuutta noista kirjoituksista ;)

5 sec googletus löi naulan arkkuun http://www.cuttingedge.org/
*hahjust*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

henkka

#68 • • henkka

Njah:

tsekkaa vaikka tosta ekaks ja lisää vihreiden historiasta löytyy tuolta

siinä nyt alkuun jotain selitystä noille höpinöille jostain vitun piilomainonnasta USAn taalassa tolle UMJ:lle.
#69 • • astaroth Guest
Mun on kyllä todella hankalaa muuttaa mielipidettäni siitä, että Jenkkilä on wannabe-maailmanpoliisi... On aika hankalaa varsinkin minulle antaa kunnioitusta maata kohtaan, jonka Matti Meikäläisistä harva edes tietää missä on Eurooppa. Eikä Bushkaan minua vakuuta, letkauttamalla ”Afrikka on nälkää näkevä valtio”. Keskimääräisesti eurooppalainen voi sanoa lähes varmasti, missä vaikka joku valtio sijaitsee ja sanoa vaikkapa pari sanaa sen historiasta tai tämän päivän poliittisesta tilanteesta. Heidän koulutusjärjestelmänsä on niin itsekeskeistä, kuin mahdollista. Onhan heidän yli 200v. takainen itsenäisyyssotansa urheuden ja päättäväisyyden perikuva, mutta niin oli Suomenkin, emmekä silti tuputa pelkästään itsenäisyydestämme oppia nuorten päähän koulunpenkillä. *joo* Lisäksi he kehuvat olevansa tämän päivä ainoa ”supervalta”. No, onhan heillä vahva, globaalisesti mittava poliittinen asema, mutta kolikon kääntöpuolella taas valtion sisäiset asiat kusevat niin paljon, että oksat pois...!

Irakin sodasta sen verran, että eivät U.S.A.:a vastaan sotineet ainoastaan Saddamin kannattajat, mutta myös hänen vihaajansa. Miksi? - Isänmaallisuuden vuoksi! Jos vaikka meidän kotimaassamme olisi vastaava tilanne, niin kyllä varmasti olisin ampumassa karhunpalveluksiaan tuputtavan valtion kätyreitä oikein olan takaa. Tällaisia ihmisiä oli todella suuri määrä Yhdysvaltoja vastassa, enkä yhtään ihmettele. En haluaisi itsekkään jonkun Bush Jr. tunkevan joukkoinen tai pitkänmatkanohjuksineen Suomi-neidon maaperälle, jos en ole heidän apuaan pyytänyt. Sen verran isänmaallinen olen itsekin!

Ja sitten: Löytyikö nyt sitten niitä joukkotuhoaseita sieltä Irakista? Ja jos niitä ei löydy, niin kyllähän Yhdysvallat helposti lavastaa mokomat niin, että saadaan tuomittua Saddam & Co. takuuvarmasti. Siinäkin valtiossa on niin paljon korruptiota, että ei noita asioita todellakaan vain pysty uskomaan. Olen tietenkin iloinen, että Saddam saatiin kiinni, mutta kyllä minun puolestani muutamalle Jenkkilän päämiehellekin voisi antaa rautanapin otsikkoon...

En varmaan tehnyt kantaani kovin selväksi, mutta kiteytettynä sen on tämä: En pidä Bushia vulgaaristi imaistuna terroristina, mutta hän on aivan liian mulkku ja tyhmä johtamaan valtiota, joka on noinkin näkyvässä asemassa tekemään parannuksia maailman yleiselle hyvinvoinnille. Tämä kyllä valitettavasti on totta myös aikaisempiekin presidenttien kohdalla, mutta George Bush Jr. vetää kyllä pohjat!*eiei*

Valitettava totuus vain on, ettemme todennäköisesti saa koskaan tietää totuutta.*piis*

[muokattu 3.3.2004 00:17]
hallucinogen

#70 • • hallucinogen Edain
On totta, että Irakin sota ei ollut kovinkaan oikeutettu, varsinkin kun perusteluina käytettiin joukkotuhoaseita. Ainoat aseet mitä on löytyneet ovat olleet 12v vanhoja ja tyhjiä heittimen ammuksia. lisäksi taisi löytyä yksi sentrifugi kuopattuna jonkun tiedemiehen takapihalle ja jotain rikkinäisiä laboratorioita *nauru*
Jos ei jotain hyvääkin niin ainakin Saddam saatiin kiinni.

Tänään kuoli n.150 ihmistä irakissa sunnien hyökkäyksessä shioja vastaan, huvittavinta oli se, että nämä shiiat eivät uskoneet, että muslimit olisivat voineet hyökätä joten he alkoivat heittelemään paikalle saapuneita amerikkalaissotilaita kivillä. Ei siinäkään kovinkaan paljoa järkeä ole...

--
pikku-*possu*

[Nuclear]

#71 • • [Nuclear] el aprendiz
Ite pidän USA:n kansalaisia yhtä ”aivopestyinä” kuin monia islamilaisiakin Lähi-idän maita. Jenkille ku menis sanoo et tossa kävelee terroristi, niin äkkiäkös sielt takin alta se pyssy osottais sitä. Niin hysteeristä kansaa tällä hetkellä terrorismin pelossa ja uskoo valtion sanaa ku sotilas ylempiarvoistaan. Muutamia dokkareita kattoneena en voi ku ihmetellä miten kansalaiset uskottelevat ittellensä olevansa oikeutettuja puuttumaan toisten maiden sisäisiin asioihin, muttei jenkkilään saa kukaan tulla kepillä tökkimään.

Jenkit saa tuomita muita mutteivät he itse voi osallistua kansainvälisiin tuomioistuimiin yms. kansainvälisiin sopimuksiin koska heidän kansalaisiaan saatettaisiin promille todennäköisyydellä kohdella väärin. Ite he sortaa tavallista kadun tallaajaa omilla saneluillaan. Mutta joo, ei oo jenkkilä mun suosiossa mutteivät ne nyt mun maailmaakaan kaada. Kunhan Bush vaihtuis ja äkkiä.

--

hallucinogen

#72 • • hallucinogen Edain
Joo ei moni tavallisista amerikkalaisista paljoa tiedä omaan maansa ulkopuolella tapahtuvista asioista ja eikä heitä taida oikeastaan kiinnostaakaan muuta kuin talous ja oma kukkaro.

--
pikku-*possu*

henkka

#73 • • henkka
[Nuclear]:

Ite pidän USA:n kansalaisia yhtä ”aivopestyinä” kuin monia islamilaisiakin Lähi-idän maita.

Juups ja mäkin voisin sanoa pitäväni monia meistä EU:n kansalaisista kovin aivopestyinä.

Syystä että:

Muutamia dokkareita kattoneena en voi ku ihmetellä

kannattaa muistaa että dokkareitakin on syytä tarkastella kriittisesti

Jenkit saa tuomita muita mutteivät he itse voi osallistua kansainvälisiin tuomioistuimiin yms. kansainvälisiin sopimuksiin koska heidän kansalaisiaan saatettaisiin promille todennäköisyydellä kohdella väärin.

Meinaat varmaan kansainvälisiä sotatuomioistuimia? Tästäkin lienee kiittäminen nykyistä hallitusta. Ei koko kansaa.

Kunhan Bush vaihtuis ja äkkiä.

Amen.

hallucinogen

Joo ei moni tavallisista amerikkalaisista paljoa tiedä omaan maansa ulkopuolella tapahtuvista asioista

Eiköhän siellä ole riittävästi niitä asioita joista olla ihan kotimaassaankiin kiinnostunut. Yhdysvalloissa uutisjakelu on jokseenkin erilaista kun verrataan meidän pikku-jenkkilään. Meidän kotimaan uutisointia voisi verrata siellä tapahtuvaan osavaltion uutisointiin. Ja meillä ulkomailla uutisoitaviin tapahtumiin heidän muissa kuin omassa osavaltiossa tapahtuviin tapahtumiin. Kansalliset asiat heillä ovat vähän kuin meillä EU tasolla tapahtuvat. Ja ulkomaan uutiset koskevat pääasiassa heidän ulkomaan suhteitaan, kuinkas muutenkaan?

ja eikä heitä taida oikeastaan kiinnostaakaan muuta kuin talous ja oma kukkaro.

Eikö sua kiinnosta sitten Suomen talous? Tai kukkaro?
[Nuclear]

#74 • • [Nuclear] el aprendiz

Optimus Prime:
kannattaa muistaa että dokkareitakin on syytä tarkastella kriittisesti

Tottakai kannattaa, eihän niistä yksikään oo objektiivinen. Huvittavaa vain kuulla yhdysvaltalaisen hävittälentäjän suusta kuinka he ovat Jumalan oikea käsi ja Jumala ohjaa heitä.

Meinaat varmaan kansainvälisiä sotatuomioistuimia? Tästäkin lienee kiittäminen nykyistä hallitusta. Ei koko kansaa.

Koko kansa äänestää hallituksesta. Eniten ihmetyttää kuinka heitä aivopestään kristillisellä sanomalla ja en voi kuin pällistellä miten suurta osaa uskonto näyttelee amerikkalaisten elämästä (kaikki kuvat amerikkalaisista ovat median luomaa, mitä nyt elämäni aikana parin jenkin kanssa keskustellu, lähinnä kaukalossa ja vihamielisissä merkeissä), IMO sellaiseen uskontoon uskominen joka ylistää kuinka on oikein tehdä näin ja näin ja muut ovat syntiä on oman uskon puutetta. Se kun Bush sanoo et kristinuskossa opetetaan et abortti on väärin, niin johan kansa on sen puolella, käyttäis nyt herran jumala omia aivoja ja miettisivät itse.

Eiköhän siellä ole riittävästi niitä asioita joista olla ihan kotimaassaankiin kiinnostunut. Yhdysvalloissa uutisjakelu on jokseenkin erilaista kun verrataan meidän pikku-jenkkilään. Meidän kotimaan uutisointia voisi verrata siellä tapahtuvaan osavaltion uutisointiin. Ja meillä ulkomailla uutisoitaviin tapahtumiin heidän muissa kuin omassa osavaltiossa tapahtuviin tapahtumiin. Kansalliset asiat heillä ovat vähän kuin meillä EU tasolla tapahtuvat. Ja ulkomaan uutiset koskevat pääasiassa heidän ulkomaan suhteitaan, kuinkas muutenkaan

Mua ihmetyttää miten perusjenkkiläiset eivät tajua muun maailman menosta yhtään mitään. Maailmansotiakin oli ollut kolme ja Stalinkin oli saksalainen (joku MTV3:n reportteri kyseli jenkkiläisiltä jotain perushistorian asioita vuosia sitten).

Kiinnostaa, muttei hinnalla millä hyvänsä. Jenkit ei osallistu Kioton sopimukseen kun siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä HEILLE, ei sillä väliä olisiko siitä hyötyä yleismaailmallisesti. Nimenomaan toi jenkkien ajatusmaailma joka lähtee ja on koko ajan vain heidän oman edun ajamista ärsyttää mua. Clinton teki kaikkia kansainvälisiä sopimuksia, mut Bush päätti kumota ne ku niist oli haittaa jenkeille. Kunhan öljyä tulee niin kaikki on hyvin!

--

Dementation

#75 • • Dementation wednesday?
Vastaus kysymykseen riippuu siitä tiesikö se tästä... *juonittel*

Joo, toi on aika sairasta salaliittopaskaa, mutta jotkut asiat siinä saa miettimään, mikä on totuus... Lukekaa se kokonaan ja miettikää elämää... *ding*

Mut kyllä se mun mielestä on aika terroristi. Tai joku on, kuka sitä koneistoa sitten pyörittääkään...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

typ0

#76 • • typ0 syntax error
hahaa =D jenkit kusee bushi kusee ja irakit kusee ja salaliittoteoriat kusee xD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Lucky-13th

#77 • • Lucky-13th

Viltsu:
Taisi olla jo kolmas kerta kun postaat tuon huuhaa linkin klubbariin? *taputapu*
ainakin mulla pääsee naurunhörähdyksiä _viimeistään_ siinä vaiheessa kun samaiselta saitilta löytyy tällaista sontaa..
(etsi 10 eroavaisuutta noista kirjoituksista ;)

5 sec googletus löi naulan arkkuun http://www.cuttingedge.org/
*hahjust*

noh mä oon varmaa ainoa joka on lukenu sen tekstin kokonaan ja jokaisen lauseen jälkeen näin mielessäni kun pyramidiin ilmesty uusi kivi,ja joka päivä kun luen lehden ni nään uudestaan sen.. siis jumaliste eihän sellasta asiaa voi normihminen tajuta jos lukee lauseita sieltätäältä sun pitää lukee se kokonaan ja uudestaan ja pitää ”unisilmä” auki ja käyttää mielikuvitusta jotta sen pystyy hahmottaa kokonaan, eikö tää elämäpelioo menos siihen uuteen mailmanjärjestykseen?

”1. Se ei salli mitään kilpailua milläänerityisellä talouden alueella. Esim. enää ei tule olemaanyli 10 auton valmistajaa maailmassa. On vain yksi.

2. Maailmanhallitus ei salli minkään paikallisen johtajan nousta ja anastaa minkään monikansallisen yhtiön varoja. Tämän kaltainen anastus, sellainen kuin Arabien varojen anastus monikansallisilta öljy-yhtiöiltä heidän alueellaan 1972-73, on maksanut maailman yhtiöille tuhansien miljardien dollarien voitot yksin tällä vuosisadalla.

3. Maailmanhallitus on tuova rauhan, joka on niin tarpeen bisnekselle menestyä. Tietenkin tämä rauha saavutetaan henkilökohtaisen vapauden kustannuksella, mutta yksikään UMJ:n johtaja vähät välittää yksilönvapaudesta. Maailmanrauha tuottaa lihavat loppuvoitot.
Muista Paavalin sana Timoteukselle 1Tim.6:10, ”Rakkaus rahaan on kaiken pahan juuri”. Koska Antikristuksen valtakunnan on profetoitu olevan kaikkien aikojen suurin pahuus, meidän ei pitäisi hämmästyä, että rahallinen voitto pohjustaa (underlie) koko hänen valtakuntansa.

4. Kuningasvallan ja kaiken järjestyneen hallinnon kumoaminen.
5. Yksityisen omistusoikeuden kumoaminen
6. Perintöoikeuden kumoaminen
7. Isänmaallisuuden kumoaminen
8. Perheen kumoaminen ( s.o. avioliiton ja kaiken moraalin ja lasten yhteiskunnallisen koulutuksen instituution = valtion koulutusjärjestelmän).
9. Kaiken uskonnon kumoaminen” nää lainasin sielt ”huuhaa” saitilt

[muokattu 3.3.2004 17:43]

--

kilobitti

#78 • • kilobitti 1-2-3 techno

Njah:
siis jumaliste eihän sellasta asiaa voi normihminen tajuta jos lukee lauseita sieltätäältä sun pitää lukee se kokonaan ja uudestaan ja pitää ”unisilmä” auki ja käyttää mielikuvitusta jotta sen pystyy hahmottaa kokonaan, eikö tää elämäpelioo menos siihen uuteen mailmanjärjestykseen?

Netti on täynnä uskottavuudeltaan vastaavia tekstiä, ja jos valitsee tuommosen ”haluan uskoa kaikkeen ja täytän loput mielikuvituksella”-asenteen, voi päästä aika mielenkiintoisiin lopputuloksiin*nauru*

Keskusteluja vastaavista aiheista plattarilla:
Salaliitot ja uusi maailmanjärjestys
Chemtrails

jännää muuten, miten näistäkin löytyy molemmista samat lähteet, eli cuttingedge.

[muokattu 3.3.2004 10:15]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

hallucinogen

#79 • • hallucinogen Edain

Optimus Prime:

Tottakai mutta vain yhtenä asiana muiden joukossa, toisin kuin heillä se on kaikkein tärkein ja pyhin vaaliteema.

--
pikku-*possu*

henkka

#80 • • henkka

[Nuclear]:

Tottakai kannattaa, eihän niistä yksikään oo objektiivinen. Huvittavaa vain kuulla yhdysvaltalaisen hävittälentäjän suusta kuinka he ovat Jumalan oikea käsi ja Jumala ohjaa heitä.

Mut silloin se ei huvita ku kuulet sen jonkun fundamentalistimuslimin suusta?

Koko kansa äänestää hallituksesta.

Nope. Kannattaa pitää mielessä että presidentti valitaan epäsuoralla kansanäänestyksellä ja loppukädessä valitsijamiehillä jotka määräytyvät sen mukaan miten paljon kongressissa istuu väkeä mistäkin osavaltiosta mikä taas määräytyy sen mukaan kuinka väkirikas osavaltio on. Totta on että sillä kansanäänestyksellä on suurin merkitys mutta se miten hallitus muodostuu, on ihan eri tarina.
Presidentti nimittää itse virkamiehensä. Muistat varmaan mikä kalabaliikki siellä nousi esimerkiksi kun W. nimitti John Ashcroftin Oikeusministeriksi, pelottava äijä ja äärimmäisen vanhoillinen, ja muitakin kovan linjan miehiä niinkuin Rumsfeld tai Snow.

Eniten ihmetyttää kuinka heitä aivopestään kristillisellä sanomalla ja en voi kuin pällistellä miten suurta osaa uskonto näyttelee amerikkalaisten elämästä (kaikki kuvat amerikkalaisista ovat median luomaa, mitä nyt elämäni aikana parin jenkin kanssa keskustellu, lähinnä kaukalossa ja vihamielisissä merkeissä),

hmm.. niin mitä tähänki nyt sanoa... voisit miettiä tota sun kuvaa hieman tarkemmin ja tehdä pikkasen perustellumpia yleistyksiä kenties?

Se kun Bush sanoo et kristinuskossa opetetaan et abortti on väärin, niin johan kansa on sen puolella, käyttäis nyt herran jumala omia aivoja ja miettisivät itse.

Mistä sä tänki nyt repäsit?
Ota huomioon että siellä on taisteltu sitä päätöstä, joka siis toteaa abortin laillisuuden tietyin ehdoin, vastaan siitä asti kun se vuonna -73 tehtiin. Ei siihen mitään Bushin ilmoitusta ole tarvittu.

Mua ihmetyttää miten perusjenkkiläiset eivät tajua muun maailman menosta yhtään mitään. Maailmansotiakin oli ollut kolme ja Stalinkin oli saksalainen (joku MTV3:n reportteri kyseli jenkkiläisiltä jotain perushistorian asioita vuosia sitten).

Mielenkiintoista olisi tietää montaa henkilöä siinä haastateltiin? Kyllähän mekin voidaan haastatella vaikka kuinka monia ihmisiä täällä ja saada mitä hassuimpia vastauksia kun tarpeeksi jaksetaan.
Jenkeissä asuu lähes 300 miljoonaa ihmistä, siihen mahtuu väkeen varmaan suhteessa maailman tyhmimmät ihmiset ja silti maailman fiksuimmatkin.

Kiinnostaa, muttei hinnalla millä hyvänsä. Jenkit ei osallistu Kioton sopimukseen kun siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä HEILLE, ei sillä väliä olisiko siitä hyötyä yleismaailmallisesti. Nimenomaan toi jenkkien ajatusmaailma joka lähtee ja on koko ajan vain heidän oman edun ajamista ärsyttää mua. Clinton teki kaikkia kansainvälisiä sopimuksia, mut Bush päätti kumota ne ku niist oli haittaa jenkeille. Kunhan öljyä tulee niin kaikki on hyvin!

Niinhän tuo on, Clintonin hallitus edusti sitä jenkkilää jota ehkä vähemmän vihataan maailmalla. Talouskin nousi ja työllisyysprosentti oli alhaisin OECD maissa. Puhumattakaan ulkomaansuhteista. Kioton sopimus olisi varmasti ajettu läpi jenkeissäkin. Eli kyllä siellä paljon on muutakin kun vain Bush ja sen hallitus.
Toivoa sopii että sinne saadaan uusi hallitus tulevista vaaleista. Kuitenkin kritiikkiä Jenkkilää kohtaan tullaan kuulemaan aina.

Tosta Kioton sopimuksesta sen verran että joko se Venäjä on ratifioinut sen? Vai vieläkö Moskova pelailee pelejä?

[muokattu 3.3.2004 13:22]

[muokattu 3.3.2004 13:53]