Illusions Productions official Colors afterhours 1.5.2007 @ helsinki

111 posts, 6 pages, 13,587 views

Tiia

Posts: 352

#101 • • Tiia
Olis kyllä näköjään pitänyt sittenkin tulla. Ihan älyttömän hienon näköstä ainakin kuvista päätellen. *plur**whaat*
Avatar
#102 • • Dorka Guest

Tiia, 3.5.2007 11:21:
Ihan älyttömän hienon näköstä ainakin kuvista päätellen. *plur**whaat*


Sitä se oli, en oo ikinä nähnyt illuissa tuollaisia dekoja vaikka sielläkin on tullut ravattua 3-4 vuotta. Joskin tuli mieleen enemmän junkka bileet, kun trance bileet noista dekoista *nauru*
Mark

Posts: 7,311

#103 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
LOL @ tämä näköjään ikuinen vääntö :P

Noh, ei paljon sanottavaa itse bileistä mitä muut ei olis jo sanonut, kiitos Illuposse, viihdyin ekaa kertaa aamuissa helvetin hyvin piiiitkään aikaan, enkä vähiten Mr A:n loistokkaan setin johdosta *sydän* Sääli kun rupes hyytymään jo suht ajoissa ja piti liueta paikalta :(

Todella hienot dekot, ei todellakaan OD-apinoita, hymyileviä ja liekittäviä ihmisiä, erinomainen äänentoisto ja loistokasta musaa. IMO kaikkea mitä aamut tarvitsee *pihkassa*

PS. mut kyl se mestan vaihdos vois toimii joo ;)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ville

Posts: 3,780

#104 • • ville olen oikeasti ujo

toma, 3.5.2007 10:39:
Öö, missä täällä mustamaalataan illuja?



Varmaan lähinnä sellainen yleinen fiilis, joka tulee noista nessin henkselinpaukutuksista... "emme yritä kalastella...", "aikuisempaan makuun...", "yhteistyötä yritettiin tuhota...","aidot fiilitstelijät yhdistyy" jne jne

Ei siinä mitään, jokaisessa nessin kirjottamassa jutussa on kyllä pointtinsa ja jokainen ne varmasti ymmärtää. Eriasia sitten on, millä tavalla nessi pointtinsa esittää ja missä tilanteessa. Toistaiseksi aika harva "ammattipromoottori" on tullut nessin bileiden palautetopiciin "neuvomaan" mikä meni päin persettä ja noin muuten elvistelmään, koska samaan aikaan omat bileet meni tosi hyvin. Tällainen työskentelytapa IMO näyttää vaan just niin .... nessiltä.



Mä en ollut kummissakaan bileissä, enkä järjestä myöskään kumpiakaan. Mun kommentit olivat surkuttelevia, mua oikeasti aidosti harmittaa, että illut eivät vaan toimi (ainakaan mulle) enää. Olisi kiva jos asialle tehtäisiin jotain, mutta imo tätä keskustelua on käyty enemmän tai vähemmän jo pari vuotta, ehkä vaan hyvä jos tästä nyt tulisikin jotain.



Niinpä.... jos porukka valitsee toiset bileet, niin ei siinä järjestäjä voi katsoa minnekään muualla kuin omaan napaan.

Illulla on ollut siitä onnellinen tilanne, että vaikka huippuvuosista on tultu alaspäin, pieni kilpailu aamubileiden suhteen piti illun silti suhteellisen hyvässä vedossa 10v synttäreillä asti. Nyt kun kaupungissa on toinen erinomainen aamuklubi sekä uutenavuotena että vappuna, jengi valitsee mielummin sen. IMO tässä vaiheessa on aika selvää, että illuun ei tällä konseptilla riitä jengiä kuin synttäreillä ja silloinkin vain sen takia, että pussy & renagadea ei järjestetä.

Seuraavaksi pystyyn topic: uusi mesta illulle!
Avatar
#105 • • Edited Dorka Guest

ville, 3.5.2007 11:45:
Seuraavaksi pystyyn topic: uusi mesta illulle!


Juu se olis hyvä, mä en ite jaksa just ton paikan takia tulla paikalle ellen satu saamaan kyytiä. Aiemmin tulin taxilla tai sitten rullaluistelin mut nykyään niin laiska ettei semmosta jaksa tehdä enkä maksa aamubileistä 40-50e et pääsee kuuntelee trancea - enää *nauru*

...ja tonne toiseen aamuklubiin en eksy niin kauan kun se on tekno mättöä 7-8 jälkeen milloin ite yleensä olen liikenteessä.
Sphyxia

Posts: 3,308

#106 • • Edited Sphyxia Maracujá!

dOrKA, 3.5.2007 11:30:
---
Tiia, 3.5.2007 11:21:
Ihan älyttömän hienon näköstä ainakin kuvista päätellen. *plur**whaat*

---

Sitä se oli, en oo ikinä nähnyt illuissa tuollaisia dekoja vaikka sielläkin on tullut ravattua 3-4 vuotta. Joskin tuli mieleen enemmän junkka bileet, kun trance bileet noista dekoista *nauru*



Eivätköhän juuri nuo dekot olleet osaa Flowers of Lifen psykebileissä nyt monta vuotta käytössä olleita dekoja? Jos olivat, niin nehän ovat olleet käytössä vaikkapa kuinka monissa bileissä. *hymy*

(Vai olenko aivan pihalla ...)
Avatar
#107 • • Dorka Guest

Sphyxia, 3.5.2007 12:44:
Eivätköhän juuri nuo dekot olleet osa Flowers of Lifen psykebileissä nyt monta vuotta käytössä olleita dekoja?(Vai olenko aivan pihalla ...)


En käy psykebileissä niin vaikea sanoa mitään tuohon *hymy*
irrrma

Posts: 241

#108 • • irrrma huumori narikassa
*pihkassa* Illut *pihkassa*

Oli kyllä aivan mahtavan häikäisevän kaunista!!
Kiitos siitä!
Niin siistii kun ei tarvinnut jonottaa minnekään, vaik oli väljää, toimi..
vai mitä Elli..??

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Viltsu

Posts: 2,010

#109 • • Viltsu noname
Omalta kohdalta kyl ollu liian monet laimeat illut peräjälkeen, että jaksas vanhaan malliin innostua heräämään suoraan tänne... ei se vaan oo kovin kestävä resepti että aamun parhaan slotin soittajista on suuren osan entisten vakkarinaamojen musamieltämys ajanut _hieman_ ohi, tää tän kertanen maratonalotus olis ollu kyl nasta käydä tsekkaamassa mut ei ihan kunto kantanut ;p
imo. residentistä luopumatta jättäminen oli naula arkkuun...

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

irrrma

Posts: 241

#110 • • irrrma huumori narikassa
hei ja sinä, kenellä oli mahdottoman tajuttoman upeat
Reino AAMUTOHVELIT jalassa, rispektii ihan tajuttomasti!!
tuun pyytää nimmarin ens kerralla!!*aplodit**pepsodent*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Shira

Posts: 474

#111 • • Shira Teknokissat Ry
nyt tuli sellanen olo että mitä, olinko mä tuolla?

Tulin krunikasta jostain hemma-partyista illuihin mutta väsy vei naisesta voiton ja junailin kotiin jo ennen kahdeksaa...
ja äh ja pyh ja nyyh...

mutta ihanaa x 10000000000 niille muppusille jota ehdin näkemään*sydän*
ja emma-peipille ja timpelle supremekiitokset vapun pelastamisesta!

jos tää täti vaikka jaksais sit ens kerralla..*hihu*

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D