Illusions Productions official Colors afterhours 1.5.2007 @ helsinki

111 posts, 6 pages, 13,583 views

koitos

Posts: 96

#41 • • koitos ooOOoo
a = *super*!
Jammailija

Posts: 3,224

#42 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Äänentoiston laatu oli jälleen omaa luokkaansa ja tanssitilaa juuri sopivasti. Ihmisiä oli mun makuun riittävästi ja DJ:t hoitivat osuutensa hyvinkin mallikkaasti. Oli mukava liekitellä ja hassutella! superkivaa
*sydän*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

UnityF

Posts: 15,721

#43 • • UnityF joo just se

sapeli, 1.5.2007 23:18:
Illut *sydän* This is what it's all about.

Tuolla bileissä kaikilla oli paikkansa, kaikki kantoivat kortensa kekoon tunnelman luomiseksi. Illut on sitä millaisiksi me ne teemme - niistä saa irti sen verran mitä niihin itse tuo (ja paljon enemmän!). Maailma olisi parempi paikka jos useampi ihminen löytäisi nämä bileet ja jatkaisi sitä hyvän olon ketjureaktiota jonka se synnyttää. *yingyang*



ähä ähä, hyvin sanottu sapsuliini *joo*
cod

Posts: 36

#44 • • cod
Nää oli jees kyllä. Ite tykkäsin paljo enemmä tämmösist vähä iisimmistä aamuista, oli meinaa tuolla stokikses aikamoinen tungos. Monelta se katto aukes? Arvelinkin että se avataan ja meinasin koko ajan että ootetaan ees siihen asti ja sitten yhtäkkiä huomasinkin että oltiin lähdetty :)
1ncarnation

Posts: 542

#45 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
olivatko vartiatkin sekasin :D haha..
music oli kyl ihan bra..

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Umbala

Posts: 769

#46 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Jesh, illut takana eikä todellakaan ollut pettymys. Paikka oli todella hyvän näkönen, toivottavasti saitte kankaista hyviä kuvia. Bileissä ei ollut oikeestaan kun yks asia vialla. Suurinosa kavereista oli jostain käsittämättömän hämärästä syystä päättänyt mennä Stokikseen jonottaa juomiaan, törmäileen porukkaa, ettii istumapaikkoja sekä kärvisteleen Nessin tahtiin *nauru*

Kiitokset bileistä toivottavasti Illuja nähdään jatkossakin, ja pitkään.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Jammailija

Posts: 3,224

#47 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Unohtuikin mainita, että dekot olivat ERITTÄIN vaikuttavat. Olivat sekä kauniita että kauniisti laitettu*joo*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Occu

Posts: 2,528

#48 • • Occu

Umbala, 2.5.2007 12:53:
Suurinosa kavereista oli jostain käsittämättömän hämärästä syystä päättänyt mennä Stokikseen jonottaa juomiaan, törmäileen porukkaa, ettii istumapaikkoja sekä kärvisteleen Nessin tahtiin *nauru*



mitä vikaa nessin seteissä on?

kyllä niitä nyt mielummin kuuntelee kuin sitä sankarikiksuu

--
..::MOI::..

mr.a

Posts: 2,098

#49 • • mr.a

Occu, 2.5.2007 13:30:
---
Umbala, 2.5.2007 12:53:
Suurinosa kavereista oli jostain käsittämättömän hämärästä syystä päättänyt mennä Stokikseen jonottaa juomiaan, törmäileen porukkaa, ettii istumapaikkoja sekä kärvisteleen Nessin tahtiin *nauru*


---


mitä vikaa nessin seteissä on?




ei mitään. tän tason läbänheiton voi sit lopettaa ihan alkuunsa pliis.


Illut rokkas, vähän jengii mut sitäkin intensiivisempi meno. Korvat soi, kiitos úbertiukan monitoroinnin.

piis

-ana.
mr.a

Posts: 2,098

#50 • • mr.a

Occu, 2.5.2007 13:30:
---
Umbala, 2.5.2007 12:53:
Suurinosa kavereista oli jostain käsittämättömän hämärästä syystä päättänyt mennä Stokikseen jonottaa juomiaan, törmäileen porukkaa, ettii istumapaikkoja sekä kärvisteleen Nessin tahtiin *nauru*


---


mitä vikaa nessin seteissä on?




ei mitään. tän tason läbänheiton (ts.ness disauksen) voi sit lopettaa ihan alkuunsa pliis.


Illut rokkas, vähän jengii mut sitäkin intensiivisempi meno. Korvat soi, kiitos úbertiukan monitoroinnin.

piis

-ana.
Umbala

Posts: 769

#51 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Occu, 2.5.2007 13:30:
---
Umbala, 2.5.2007 12:53:
kärvisteleen Nessin tahtiin *nauru*


---


mitä vikaa nessin seteissä on?

kyllä niitä nyt mielummin kuuntelee kuin sitä sankarikiksuu


No mulle ei vaan noi Nessin setit oo koskaan oikeen toiminut. Ei sen soittama musiikkityyli, ainakaan. Soittotaitoja kaverilla taitaa olla, mutta kertaakaan en oo tainnut tanssilattialla kestää yli 10min ku Nessi on ollut soittamassa.
Eikä tuolla ees tullu sankarikiksuu, mä olin ihan pettynyt *nauru*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Occu

Posts: 2,528

#52 • • Edited Occu
mistä sitten tiedät, että jos sun mielestä nessin setit on kuraa niin etteikö sun kaveris tykkäis niistä?
ja moni moni muu jotka meni vaan nessin setin takia stogigseen.

--
..::MOI::..

Umbala

Posts: 769

#53 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Occu, 2.5.2007 13:44:
mistä sitten tiedät, että jos sun mielestä nessin setit on kuraa niin etteikö sun kaveris tykkäis niistä?


No sehän tässä onkin. Osa niistä saattaa jopa tykätä. Tästä aiheesta on kuitenkin käyty muutamakin keskustelu ja ei se Nessi ihan kaikille uppoa. Johtuuko se Nessin pitkästä soittourasta (setit on kuultu muutamaankin otteeseen), vai jostain muusta.

Tiedän oli kovin väärin lähteä dissaamaan Nessiä, nuo olivat vain pääsyyt miksi en itse Pysyihin lähtenyt. Toivottavasti Nessin setti oli mahtava.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Avatar
#54 • • Fuzzy Guest

Umbala, 2.5.2007 12:53:
Bileissä ei ollut oikeestaan kun yks asia vialla. Suurinosa kavereista oli jostain käsittämättömän hämärästä syystä päättänyt mennä Stokikseen jonottaa juomiaan, törmäileen porukkaa, ettii istumapaikkoja sekä kärvisteleen Nessin tahtiin *nauru*



*joo* Ihan samaa ajattelin itekkin...
Mut juu! Oli kyllä tosi hehkeetä!!*sydän*
Upeet decot! Oli kyl nähty selkeesti vaivaa!*hihu* Nosturi on kyl ainoo oikee paikka pitää aamut*sydän* Muutenki sielä sais olla enempi bileitä!
Ihan jee musaa oli.. Ehkä snadisti junnaavaa...
Henk. koht. mä tykkäisin enempi jos ois vähän tiukempaa musaa aamuissa, että pysyis hereillä*hymy*
Mut ihmiset vähän niinku puuttu... Ei voi ymmärtää.*eiei*
Kiitos! Lisempää tahtoo!!!*sydän*
ville

Posts: 3,780

#55 • • ville olen oikeasti ujo

Occu, 2.5.2007 13:30:
kyllä niitä nyt mielummin kuuntelee kuin sitä sankarikiksuu



Ekat 5 tuntia loisti kyllä sankarikiksu poissaolollaan :)


Oltiin vielä edellisiltana vähän vaiheilla että lähdetäänkö vai ei, mutta mr a setit illussa on olleet sen verta laadukkaita, että pakkohan sitä oli aamulla herätä ja muutama tunti jumpata. Täytyy sanoa, että ei pettänyt musiikki tälläkään kertaa, mr a setti oli loistava yhdistelmä illufiilistelyä ja tiukempaa bassoa.

PA:sta sen verran, että sitä kai oli uusittu, koska bassoissa tuntui olevan selkeästi enemmän munaa kuin viimekerroilla :)

Erikoisbonus dekoista, ne tekivät mestasta selkeästi intiimimmän, joka oli tarpeen pienen yleisömäärän takia. Valoihin taisi olla myös panostettu enemmän, päitä taisi olla 12 :)


Mielenkiintoista nähdä mihin suuntaan homma on menossa tulevaisuudessa. Pussyn loistava konsepti ja bileet vetää selkeästi enemmän jengiä sekä uv:a että vappuna ja syrjäinen sijanti taitaa olla illulle "viimeinen niitti" ja porukkaa ei yksinkertaisesti eksy paikanpäälle. Paha sanoa mitä täytyisi tehdä jotta asia ei muuttuisi, mutta tällä tavalla homma ei elä ....
Avatar
#56 • • Edited Dorka Guest
Jotain kuvien rävellystä: http://www.dorka.tv/gallery/2791281
...ja samoja mietteitä mitä muillakin et tätä menoa illut on aika game over. Ehkä se on vain et halutaa jotain uutta vaikka se uusi ei välttämättä olisikaan vanhaa parempi. Itse en kyllä musan tahtiin niin innostunu missään vaiheessa "niin kuin ennen vanhaan" (joojoo, sama virsi)...

(ai niin, älkää kyselkö miksi ainoat henkilökuvat on sintusta)

...mut ne dekot, en oo vähään aikaan illuissa käyny mut ne dekot pisti kyllä silmään erinomaisuudellaan.

148844953-S-LB.jpg
148853609-S-LB.jpg
148854187-S-LB.jpg
148853389-S-LB.jpg
sapeli

Posts: 11,768

#57 • • sapeli jokukukamikä?
Tuol oli niin kaunista *pihkassa* Mikä ihmisiä oikein vaivaa kun ei tuommoinen paratiisi kelpaa *grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Timce

Posts: 5,381

#58 • • Edited Timce

sapeli, 2.5.2007 16:17:
Tuol oli niin kaunista *pihkassa* Mikä ihmisiä oikein vaivaa kun ei tuommoinen paratiisi kelpaa *grr*



Stockholm on lähempänä. :( Kahdet isot aamut ei kyl oikein toimi.

edit: Väärä baari.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

sapeli

Posts: 11,768

#59 • • sapeli jokukukamikä?

Timce, 2.5.2007 16:19:
---
sapeli, 2.5.2007 16:17:
Tuol oli niin kaunista *pihkassa* Mikä ihmisiä oikein vaivaa kun ei tuommoinen paratiisi kelpaa *grr*
---
Hesari on lähempänä. :( Kahdet isot aamut ei kyl oikein toimi.



Sheesh, ei se 5 minuutin kävely mua ainakaan ois haitannu - plus tietty Stockholm ei nyt muutenkaan oo koskaan mua viehättäny paikkana, eikä musatarjonta myöskään noissa aamuissa. Mut siitä oon samaa mieltä että kahdet aamut ei toimi. Miten ois joku herrasmiessopimus että järjestetään vuorotellen aamubileitä?!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#60 • • Dorka Guest

sapeli, 2.5.2007 16:22:
Miten ois joku herrasmiessopimus että järjestetään vuorotellen aamubileitä?!


No ei tolla porukalla *lmao*