Hyvää Naistenpäivää!!

100 posts, 5 pages, 25,728 views

Miinapiina

#21 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Fuzzy, 8.3.2007 13:33:

Kun mulle on sanottu että miehille pitää sanoo suoraan asiat ku ne ei osaa lukee rivien välistä. *hih*

valitettavasti toiset ei älyy silloinkaan... *eiei*

Mutta ei anneta sen häiritä Naistenpäivää *nauru* *nauru*

--
pinkki on pop!!!

ninni

#22 • • ninni sydän
hyvää naisten päivää

kaverit (mies puoliset) on muistanu koko aamun *tirsk*

oma muruki muisti *plur*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

mariq

#23 • • mariq
Mun mielest ruusut ja lahjat ja sen sellaset ei kuulu naisten päivään (ne kuuluu sit ennemminki äitienpäivään). Naisten päivänä on hyvä muistaa naisena olemisen hienoja puolia ja vähän juhlistaa omaa naiseutta ja hemmotella itseään. Toivottelen kyllä tapaamilleni naisille hyvät naisten päivät ja sitä on kiva kuulla takaisin ja kiva kuulla miehiltäkin, mut eihän tää nyt mikään kaikkien naisten yhteinen synttäri ole, ja siks en tajuu semmosta kukkienantamishäslinkiä.

Moni ottaisi varmaan kukkia mieluummin miehältä lisäosallistumista kotitöihin tms.. *vink*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Crazybattery

#24 • • Crazybattery Fruor ergo sum
Hyvää naistenpäivää kaikkille!*hihu*
oli niin kiva tänään töiss nähä miestä joka mennyt 7:lta aamulla kaupaan ostamaan vaimolle ruusuja ja tuoreita croassaneja.*plur*
*sydän*
lunake

#25 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Ihqdaa naistenpäivää!

Meillä duunissa saatiin ruusut, lounas sekä suklaalevy! *plur*

--
Hedelmällisyys on påp!

SyndroDome

#26 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Ihunaa naisten päivää kaikille lubbarin naisille ja tytöille *sydän**plur*

--
Life is full of choises.

Fyrisch

#27 • • Fyrisch
Hyvää naistenpäivää <3

rose2.jpg

shampain-170-132.gif
pirpeli

#28 • • pirpeli

Fyraett, 8.3.2007 15:59:
Hyvää naistenpäivää <3
-ja ihanat kuvat-

Neliykköselle meni nyt kyllä pointsit näistä^^
Onhan tää kiva päivä kyllä. Saa kaupasta kukkia ja onnitteluja joka suunnasta :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Janisa

#29 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Fyraett, 8.3.2007 15:59:
Hyvää naistenpäivää <3

rose2.jpg

shampain-170-132.gif

Kiitos! Makin otin naista omani... *tirsk* Taalla kun ainakaan toistaiseksi missaan ei ole huomioitu tata asiaa... *uuh* Pitaapas lahtea kiertelemaan jos vaikka jostain jotain kivaa loytyisi... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

plink

#30 • • plink team paska
tota mää tykkäilen tytoistä juu!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Tarsu

#31 • • Tarsu
hyvää päivää sulle nainen!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Cloudberry

#32 • • Cloudberry

mariq, 8.3.2007 15:40:
Moni ottaisi varmaan kukkia mieluummin miehältä lisäosallistumista kotitöihin tms.. *vink*

I second that. Leikkokukkia ei voi suosia kuin harvoin, mutta muu huomioiminen kyllä kelpaa aina. *joo*

Oma mussukka osti valkkaria ja paistaa just meille pitsaa, että mä voin rauhassa notkua netissä, kun ei tartte laittaa ruokaa. Pitsaa nassutamme vierekkäin sohvan nurkassa kultani netistä imuttamasta laatuviihteestä nauttien. Jos ja kun se vielä ruokailun jälkeen tiskaa ja ottaa pyykit narulta, mä ehdin maalata pari tuntia ennen saunaa. Saunassa muru vois pestä multa selän karkealla sienellä.. Ihanaa arkista luksusta. Ihan kuin olis lomalla! *plur*
Maina

#33 • • Maina
Olipa kiva nähdä kaupungilla tosi paljon miehiä ruusun tai kukkakimpun kanssa matkalla jonnekin onnekkaan naisen luo *plur*
crissy

#34 • • crissy
mä voisin taata ja alleviivata et mä saan lämmintä kättä jos sitäkää...
djavol

#35 • • djavol Angel Of Sin
Kiitos!! Ja hyvää naistenpäivää muillekkin klubbarin heikomman sukupuolen edustajille *plur*

Oma kulta herätti aamulla onnitteluilla *sydän* Lahja ja kukat on vielä saamatta, ku muru on ulkomailla työmatkalla *nyyh* Mutta tiedän että ne mä vielä saan.. *vink*

--
Do not mess with me

Miinapiina

#36 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Cloudberry, 8.3.2007 17:07:

I second that. Leikkokukkia ei voi suosia kuin harvoin, mutta muu huomioiminen kyllä kelpaa aina. *joo*

Oma mussukka osti valkkaria ja paistaa just meille pitsaa, että mä voin rauhassa notkua netissä, kun ei tartte laittaa ruokaa. Pitsaa nassutamme vierekkäin sohvan nurkassa kultani netistä imuttamasta laatuviihteestä nauttien. Jos ja kun se vielä ruokailun jälkeen tiskaa ja ottaa pyykit narulta, mä ehdin maalata pari tuntia ennen saunaa. Saunassa muru vois pestä multa selän karkealla sienellä.. Ihanaa arkista luksusta. Ihan kuin olis lomalla! *plur*

kuulostaapa ihunalta *joo*

--
pinkki on pop!!!

IInesAnkka

#37 • • IInesAnkka

djavol, 8.3.2007 17:40:
... hyvää naistenpäivää muillekkin klubbarin heikomman sukupuolen edustajille *plur*...

Excuse me???? *nauru*
Miinapiina

#38 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 8.3.2007 17:38:
mä voisin taata ja alleviivata et mä saan lämmintä kättä jos sitäkää...

muistiko uggelis?? *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Foxmagon

#39 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Maina, 8.3.2007 17:37:
Olipa kiva nähdä kaupungilla tosi paljon miehiä ruusun tai kukkakimpun kanssa matkalla jonnekin onnekkaan naisen luo *plur*

Myhäilin täysin samaa lausetta tuossa aikaisemmin päivällä. *hihu*

Sainpa itsekkin ruusun, kiitos tinppa *sydän* (ja kahvit sydämen muotoisen donitsin kera ja ruokaakin vielä <3)

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Sssan*

#40 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Uuuuu..poikaystävä vei ihan yllättäen mut syömään..naistenpäivän kunniaksi *hymy*

Hyvää ja ihanaa Naistenpäivää kaikille neideillä, rouville ja muillekin!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..