Hyvää Naistenpäivää!!

100 posts, 5 pages, 25,372 views

laite

Posts: 2,994

#41 • • laite MastahWankah
Onneksi vuodessa on 364 MIESTEN PÄIVÄÄ!
Noni, viekääs nartut mua syömään *nauru*
Sparkling

Posts: 740

#42 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Hyvää naistenpäivää! *sydän*

Pari txtaria tullu ja töissä työkaveri toi meille daim-kakun *slurps*
Hymyilytti kans kaupassa kun näin muutaman miehen kävelevän kukka kädessä, lucky bastards *hihu*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Miinapiina

Posts: 3,494

#44 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 9.3.2007 09:01:

toi se kukan ja lakupötkön! *tirsk*



oiiii awwww ihunaa *sydän* go antti go antti, mä liputan *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

Chatte

Posts: 4,085

#45 • • Chatte Team Teknolipat :)
Itse kyllä tykkään, että naistenpäivänä miesten on hyvä huomioida vähintään lähimmät naisensa, kuten tyttöystävä, äiti tms. Minä sain eilen paljon toivotuksia. Siltä tärkeimmältä mieheltä sain ruusuja, suklaata ja punaviiniä.

Ihan kiva tapa se on naistenkin toivotella toiselleen hyvät naistenpäivät - koskaan ei voi liikaa muistaa tuttujaan, ystäviään ja läheisiään.

Venäjällä tällekin juhlalle osataan antaa kunnolla arvoa: naistenpäivä on yleinen vapaapäivä ja jokainen mies huomioi lähellään olevat naiset.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

aj_

Posts: 65

#46 • • aj_
Onneks tänään on jo miesten päivä taas ;)
cinnamon

Posts: 158

#47 • • cinnamon 2CV-spesialisti
Meille tarjoiltiin töissä kuohuvaa ja miehet luki meille runoja. Oli ihan huippua! *iloinen*
Ja oma kulta osti kaupasta vadelmalimonaadia kun mulla ei ollu siihen varaa. En taida raaskia nautiskella sitä ollenkaan. *sydän*
PieceOfMind

Posts: 628

#49 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Myötähäpeä kyllä puskee pintaan, kun lukee näitä kukkia ja shampanjaa -viestejä. Kansainvälisen naistenpäivän ideana on kiinnittää huomiota siihen, että maailmassa on paljon naisia, joiden kohdalla tasa-arvo (mm. oikeus koulutukseen, työhön, tasa-arvoiseen palkkaan, äänestämiseen, oman kehon hallitsemiseen) ei toteudu. Ei hitto sentään tehdä tästä mitään söpistely-/kulutusjuhlapäivää.
Birgie

Posts: 1,311

#50 • • Birgie Kikati

Chatte, 9.3.2007 09:20:


Venäjällä tällekin juhlalle osataan antaa kunnolla arvoa: naistenpäivä on yleinen vapaapäivä ja jokainen mies huomioi lähellään olevat naiset.



Mä sainki lahjaksi alusvaatteita ja mies oli salaa tuonut kukkia mun pöydälle sillä aikaa kun olin treeneissä. Ihanaa olla nainen *pihkassa*

*plur*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Chatte

Posts: 4,085

#51 • • Chatte Team Teknolipat :)

PieceOfMind, 9.3.2007 21:52:
Kansainvälisen naistenpäivän ideana on kiinnittää huomiota siihen, että maailmassa on paljon naisia, joiden kohdalla tasa-arvo (mm. oikeus koulutukseen, työhön, tasa-arvoiseen palkkaan, äänestämiseen, oman kehon hallitsemiseen) ei toteudu. Ei hitto sentään tehdä tästä mitään söpistely-/kulutusjuhlapäivää.


Mielestäni naisten muistaminen naistenpäivänä esim. kukin ei vähennä naistenpäivän ideologista arvoa, päinvastoin - tuleepahan ainakin kyseinen päivä muistettua. Kukkien antaminen on useissa maissa kuitenkin vakiintunut tapa naistenpäivänä. Pieni piristys arkeen ei ole pahaksi, kulutetaan rahaa turhempaankin. Toki olen samaa mieltä, ettei päivän perimmäisen idean kuulu kuitenkaan hukkua lahjojen alle. Ihan hyvä ottaa tämäkin pointti siis esille.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

PieceOfMind

Posts: 628

#52 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.

Chatte, 10.3.2007 11:12:
Mielestäni naisten muistaminen naistenpäivänä esim. kukin ei vähennä naistenpäivän ideologista arvoa, päinvastoin - tuleepahan ainakin kyseinen päivä muistettua. Kukkien antaminen on useissa maissa kuitenkin vakiintunut tapa naistenpäivänä. Pieni piristys arkeen ei ole pahaksi, kulutetaan rahaa turhempaankin. Toki olen samaa mieltä, ettei päivän perimmäisen idean kuulu kuitenkaan hukkua lahjojen alle. Ihan hyvä ottaa tämäkin pointti siis esille.



Täällä käydyn keskustelun perusteella monelta on nimenomaan unohtunut koko naistenpäivän tarkoitus. Jopa naiset itse näyttävät tyytyvän kuittaamaan päivän ryhtymällä lahjonnan kohteeksi ja vetävän näin mattoa oman asiansa alta. Tärkeintä tuntuu olevan, kuinka monta naistenpäivänlahjaa (*ding*) ja -onnittelua (*super**ding) saa. Sen sijaan monikaan ei varmaan toissapäivänä uhrannut ajatusta naisiin maailmanlaajuisesti kohdistuvalle epäoikeudenmukaisuudelle. Näin ollen koko päivä kutistuu samaan sarjaan Valentine's Dayn, parisuhteen merkkipäivän tai syntymäpäivän kanssa.
coolcat82

Posts: 771

#53 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Saatiin kolme tyttöö 21 salmiakkikossuu ja 11 fisherman's friendii ja minttukaakaot *nauru* Ja muut asiakkaat oli niin ystävällisiä et kun ne huomas meidän tarjoilut ni jätti kiltisti meille koko paikan yksityistilaisuutta (lue:ylenpaattista meluamista) varten *lmao*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Fornarina

Posts: 283

#54 • • Fornarina
Minä sain lelun, joka ajaa naisten oikeuksia orgasmin saantiin tms *ding*
luode

Posts: 287

#55 • • luode

Fornarina, 10.3.2007 16:43:
Minä sain lelun, joka ajaa naisten oikeuksia orgasmin saantiin tms *ding*



*nauru*

miun poikaystävä, varmaan ees ois muistanut koko naistenpäivää, oli ensinnäki intissä ja edellisenä viikonloppuna sanoi mielipiteensä naistenpäivästä. "no onko miestenpäivää? just niin tommosta ihan salettiin joku feministi keksiny koko päivän!" että näin meillä.

töissä pomo passitti kaikki naiset ulos syömään firman piikkiin ja anto loppu päivän vapaaksi. itsehän valitettavasti olin kotona kipeänä, ette meni nekin herkut sivu suun.

miusta koko päivä nyt on vaan päivä muitten joukossa. 19. päivä on tasa-arvon päivä. tuoks sillon molemmat kukkia?
Dana

Posts: 647

#56 • • Dana
hihi.. mullekin tuli puhelu kesken koulupäivää ja poju komensi tulemaan koulun pihalle.. siellä tämä sit seisoi kukkakimppu yhdessä kädessä ja suklaaboxi toisessa *plur*

täällä tallinnassa sä et päässyt mihinkään näkemättä Jokaisella miehellä kukkia ke iltana tai to aamuna *nauru* to iltana kun kävelin kaupungilla niin mut pysäytti pari kundia joilla läjäpäin kukkia ja jakoi niitä ohikulkeville naisille ja toivottivat hyvää naistenpäivää *nauru*
phear

Posts: 804

#59 • • phear <X>
Nainen, onnittelut! Valitsit erinomaisen sukupuolen.
tiiplis

Posts: 1,043

#60 • • tiiplis also available in sober
Kaikki naistenpäiväonnittelut joita olen tänään saanut on tulleet naisilta *justjoo* mies muisti kun muistutin... *sydän*

Ja kyllä, ajattelen niin tänään kuin muinakin päivinä naisen asemaa niin meillä kuin muuallakin ja pyrin edesauttamaan omalta osaltani esim. tyttöjen koulutusmahdollisuuksia. Eli ei naistenpäivä ole vaan kulutusjuhlaa.

--
italia litania nainati lailati