KONEMETSÄ - Open Air 2007 (Official) 6.7.2007 @

1,028 posts, 52 pages, 216,942 views

_kolibri_

Posts: 1,590

#841 • • _kolibri_ -lintunen-
Kiitos konemetsä *sydän*

*plur**sydän* filteria - tää ei vaa koskaan jätä vaisuksi. bueno
oli niin paljon hyviä soittajia ja oli sääli ettei päässy kuuntelee kaikkia ja että oma väsymys myöskin verotti jossain vaiheessa. Jokunen soundi ei ihan iskeny ja ei ehkä ihan sopinu metsään. Mutta oli hienoo.

Oli hauskaa, märkää, välillä kylmää. Erittäin loistavia ystäviä ja uusiakin ihmisiä. Jäi hyvä mieli vaikka monta asiaa voisi kyllä parantaa. Itse en päässy oikeen käyntiin kun tuntui leijuvan semmoinen pikkunen negatiivinen energia festareilla tänä vuonna. Mutta silti oli kyl tyytyväinen olo kaikesta.

*aplodit*
golem

Posts: 1,395

#842 • • golem Golem

Ja sit ne autot, sieltä festarialueelta kuului ihan kivasti se musiikki, kuka teistä olisi ihan oikeesti halunnut että oman teltan läheltä löytyy 20 autoa jossa luukutetaan omaa musaa siihen päälle? Sen lisäksi niillä autoilla oltais kokoajan ajettu millon mihinkin kauppaan tai muutenvaan johonki vaikkapa naapuritelttaan vierailemaan kun ei jakseta kävellä.

---

mä olisin halunnu autoni teltan viereen siks, että nukuin siellä, ja säilytin siellä tavaroitani.
ne tuppaa tollasissa juhlissa säilyyn aika paljon paremmin lukituissa tiloissa.
oon toiminu samoin jo kymmenillä festarireissuilla, ja kertaakaan en oo tehny edellämainittuja "rikkeitä".



Ehkä tää on itsestäänselvyys, mut jos satoja autoja olisi tuotu omistajien telttojen viereen, niin alueelle olisi syntynyt kaaos, ku jotkut haluaa autonsa ulos, mutta eivät saa sitä, ku teltat ja muut autot blokkaavat tien. Kai se oli palvelua auton omistajille siinä mielessä, että ihmiset pääsevät vaikka festareiden aikana käymään autolla jossakin (esim. läheisellä lammella uimassa), jos tulee tarve.

Tietenkin taas se, että autoa ei saa vapaaehtoisesti viedä telttojen viereen, niin kuulostaa hassulta.
Juhgu

Posts: 7,921

#843 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Mark, 9.7.2007 15:06:
Aivovamma oli näillä idiooteilla lähellä ketkä sitä paskaa luukutti autostaan joskus lauantaina, kaverit ite hädin tuskin tajuissaan mut se hard whaeva pauhas niin ettei ollut toivoakaan levätä tai kuunnella omaa musaa, tai ylipäätään edes jutella normaaliäänellä.

Pisti vituttaa.

-M



Ilmeisesti monilla oli sama ongelma. Kaikki kuitenkin vain valittavat forumilla jälkeenpäin, kukaan ei viitsinyt ihan mennä ja sanoa näille että laittaisi musaa hiljemmalle? Tai järkkäreille että he hoitaisivat homman jos itse ei kehtaa?


tumpsi, 9.7.2007 20:24:
---
mä olisin halunnu autoni teltan viereen siks, että nukuin siellä, ja säilytin siellä tavaroitani.
ne tuppaa tollasissa juhlissa säilyyn aika paljon paremmin lukituissa tiloissa.
oon toiminu samoin jo kymmenillä festarireissuilla, ja kertaakaan en oo tehny edellämainittuja "rikkeitä".
---


Mjep, se ei vaan lohduta jos 1 tai 2 autoilijaa osaa pitää stereot pois päältä, ku kaikkien pitäis osata. Tänäkin vuonna ilmeisesti (?) siellä sitä musaa taas luukuteltiin vaikka autoja oli teltta-alueella aika vähän.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#844 • • Edited ALIEN Guest
WTF?!

rjv, 9.7.2007 17:18:
mulla oli lauantaina stormtrooper-paita, hyvä ettei kukaan star trek -fani tullu lyömään.


Enterprise-08.gif

STARSHiP ENTERPRiCE NCC1701-D **PEW PEW PEW!!**
ELiTiSMi-FTW
, k? thx bye!
leiasqz

Posts: 1

#845 • • leiasqz
Genki @ 01:00 was <3 <3 <3

Takomo, Blamstrain, Lackluster and Brothomstates managed to make me smile :)
culo

Posts: 221

#846 • • culo
Olipa taas kiva vkoloppu. Mukavia ihmisiä liikenteessä ja näytti kaikilla olevan ihan hyvä fiilis, vaikka vettä ajoittain tulikin, mut oli sauna sentään ainakin lämmin, jos ei kuuma. :)

--
All the advantages of Christianity and alcohol; none of their defects.

peepe

Posts: 904

#848 • • peepe

neuronaut, 9.7.2007 21:12:
Kertoisko joku mulle että mikä niissä kamasekoilijoissa harmittaa? Toki sen ymmärtää jos ne tulee väkisin tyrkyttään/muuten häiritteen, mutta mulle ei koskaan (missään) oo niin käyny. Ite saatoin kännipäissäni törmätä johonkin pari kertaa mut pyysin aina anteeks ja sain aina vastaukseks kauniin hymyn.
Mua vaan lähinnä huvittaa (joskin toisaalta hiukan surettaa) kun tyypit ei enää osaa puhua eikä kävellä ja silittelee jotain kuusenoksia *nauru*
Et oonko sitten ainoo joka säästyy sienihippien päällekäymisiltä? Vai valittaako ihmiset vaan turhasta?



No harmittaa esimerkiksi se, kun heti saavuttuaan mestoille ja saatuaan teltan pystyyn, huomaa et jaa tuossa makaa joku heikkohappinen, ja jaa tuossa toinen, kussut allensa jne. Hmm, minkähanlaisen kuvan toi mun veli saa...

...mutta eniten harmittaa se, jos nää tyypit vaarantaa Konemetsän jatkuvuuden. Itselle tää tapahtuma on ollut jo useana vuonna kesän kohokohta, ja toivoisin sen myös jatkuvan. Ja ei mua ainakaan huvita noi ambulanssien ja medihelin vierailut, se taas lisää todennäköisesti sitä kyttäkuumotusta taas hieman enemmän ens kesänä, toisaalta taas mulle se on ihan sama.

Eli pointti ei varmaankaan ollu siinä sienihippien päällekäymisessä, vaan kohtuus jne...
Android

Posts: 3,908

#849 • • Android

neuronaut, 9.7.2007 21:12:
Kertoisko joku mulle että mikä niissä kamasekoilijoissa harmittaa?



Kertoisitko sinä mitä hienoa välinpitämättömyydessä on?
Mehikasvitar

Posts: 3

#850 • • Mehikasvitar Hä?

Android, 10.7.2007 11:00:
---
neuronaut, 9.7.2007 21:12:
Kertoisko joku mulle että mikä niissä kamasekoilijoissa harmittaa?

---


Kertoisitko sinä mitä hienoa välinpitämättömyydessä on?



Mikäs vittu tämän Androidin ongelma on?
Välinpitämättömyys liity hevon vittuakaan siihen, että antaa "kamasekoilijoiden"(kin) olla rauhassa jos/kun niillä ei ole mitään hätää.
Android

Posts: 3,908

#851 • • Android

HaliEnkeli, 10.7.2007 11:52:
Mikäs vittu tämän Androidin ongelma on?



Luettelenko neidille kaikki?


Välinpitämättömyys liity hevon vittuakaan siihen, että antaa "kamasekoilijoiden"(kin) olla rauhassa jos/kun niillä ei ole mitään hätää.



Ahaa, kiitos valaistuksesta.
KooKie

Posts: 4,338

#854 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

HaliEnkeli, 10.7.2007 11:52:
---
Android, 10.7.2007 11:00:
---
neuronaut, 9.7.2007 21:12:
Kertoisko joku mulle että mikä niissä kamasekoilijoissa harmittaa?

---

Kertoisitko sinä mitä hienoa välinpitämättömyydessä on?

---

Mikäs vittu tämän Androidin ongelma on?



:DDD

Ei vaan ihan tosissaan, ehkä Androidin ongelma on just ei mikään vittu, kun sillä on niin paljon aikaa hengailla tällä forumilla välittämässä asioista ja luennoimassa siitä. ;D

Edit. Ja surkeaa sarkasmiani selventääkseni, voisko tää vitunkuljetuskone harjoitella asiallisempaa nettikieltä?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Android

Posts: 3,908

#855 • • Edited Android

KooKie, 10.7.2007 11:58:
Ei vaan ihan tosissaan, ehkä Androidin ongelma on just ei mikään vittu, kun sillä on niin paljon aikaa hengailla tällä forumilla välittämässä asioista ja luennoimassa siitä. ;D



Hei, sä olet kirjoittanut melkein yhtä monta viestiä kuin minä huomattavasti lyhyemmässä ajassa, eli oma johtopäätös => hengaat täällä enemmän kuin minä.

Busted :D :D :D


Oikeasti mun vitun ongelma on se et oon niin vitun vittumainen tyyppi et haluun vaan vittuilla kaikille ihan vitusti koska vittu saan siitä vitunmoiset kiksit.

Vittu.

Edit: VITTU.
sivarikyttä

Posts: 2

#857 • • sivarikyttä
Joo ja nyt setä avautuu. Kiitos vitusti sille pakuporukalle, joka sai tän kuningasidean siitä, että mä olen sivarikyttä. Eipä tarvi enää tulla sinne bilettämään, kun näytti noin sata ihmistä siinä ympärillä kuulleensa teiltä asiasta ja ulkonäkö on varmaan hyvin mielessä. Kuulkaa nyt senkin vainoharhaiset lapset: mitä jos ensikerralla tämän hypoteesinne jälkeen miettisitte, että mikä sen hypoteesin voisi kumota. Ettekä sitä, että mikä sitä vahvistaa. Muutenkin on vittumaista joutua lähteä festareille yksin, kossahtaa itse ja tämä vielä päälle. Kun se huhu on lähtenyt liikkeelle, niin mä en saa sitä enää mitenkään katki. Koska ainahan se on MAHDOLLISTA.

a) en yritä ostaa keltään huumeita
b) olen 3 promillen kännissä läpi festarit (su puhalsin klo 13.00 yli 1.5 promillea)
c) heilun muutaman hemmon kanssa koko festarit
d) EN VITTU RATSAA TEIDÄN PAKUA VAIKKA MUA PYYDETÄÄN TODISTAMAAN EI-SIVARIKYTTÄYTENI VETÄMÄLLÄ TÄN HEEBON KANSSA LSD:TÄ.
e) kukaan ei nää mua ratsaamassa yhtään ketään


Ihan sama mitä teen, niin kaikki vaan todistaa päinvastaista.

a) Liian vanha ja YKSIN liikenteessä
b) Niken lenkkarit ja controllin paita
c) Väittää kossahtaneensa, selvä "herätän luottamuksen yritys" (tää mun olis kyl pitäny pitää omana tietona, vitutti vaan niin saatanasti, että ei pysyny sisällä)
d) tarkat havainnot kertovat, että moikkailee muita sivarikyttiä. WHAT?????? Tästä mulla ei ole mitään käsitystä. Joku on muka nähnyt, että mä moikkaan jotain jätkää, joka on 100 prossaa varmuudella myöskin sivarikyttä...
e) reagoisi eritavalla, jos syytetään sivarkytäksi? Siis miten? Miten siiviilit reagoi? Mulla kesti varmaan 30 minsaa, ennen kuin tajusin, että se ei ole läppä. Olisiko pitänyt vetää turpaan? Hakata hampaat irti? Miten ihmiset keskimäärin reagoi, kun niitä syytetään elämänsä ensimmäistä kertaa sivarikytäksi?
f) mitkään sakot tai muut ei todista mitään, koska kyttänä voin kato kirjoitella niitä itselleni
g) jurri ei todista mitään, koska kunnon ug kytän kuuluukin soluttautua vetämällä viinaa. Mitä enemmän olen kännissä, niin sitä enemmän olen ug, no huh huh.
h) pilveä käsketään vetämään, mutta sitä ei sitten kuitenkaa tarjota, koska mähän voisin kuitenkin olla se kyttä. Ei kuitenkaan ihmetellä, että miksi en tarjoamisen jälkeen ratsaa.
i) ai niin, mä olen LIIAN TREENATUN näköinen
j) jos mä oikeasti olisin ollut sivari, niin enkö mä tän ns "paljastumisen" jälkeen olisi ratsannut teidän pakua ja painunut sitten vittuun koko festareilta. Jos mä olisin ollut töissä, niin miksi mä olisin jäänyt sinne dokaamaan, koska mainehan oli jo mennyt.
k) sanon, että käykää vittu vapaasti penkomassa mun kamat. Ei auta, koska sivarillahan ei TIETENKÄÄN ole MITÄÄN kytän tunnusmerkkejä.


Eli kiitti vaan teille, paranoidiset kakarat. Ehkä kannattaisi säätää vähemmän, ettei olisi niin vitun vainoharhainen. Jos jollakulla on joku vinkki, että miten mä pystyn siellä ensi vuonna muka olemaan ilman, että tuhat ihmistä ihmistä EPÄILEE, niin otan kiitollisuudella vastaan.

Ja nyt te tietenkin ajattelette, että juuri näinhän se kyttä toimii. Loggaa vittu tänne sisään, avautuu ja yrittää seivata tilanteen. Kiitos vielä niille tyypeille, jotka tajusi, että ihmiset ei töissä ollessaan todellakaan käyttäydy niinkuin mä käyttäydyin.

Absurdeinta on muuten se, että silloin kun käyn vanhainkodissa kattomassa mummoa, niin mun perässä kuljetaan sen näkösesti, että siellä mä taas olen pöllimässä huumeita. On tää niin perseestä.
Troll

Posts: 84

#858 • • Troll ---Troll You´r Life---
Laadukasta keskustelua :DDD


Erittäin hauskaa oli! Ei voi valittaa mistään muusta kuin omasta kontrollinmenettämistä mikä johti ylimääräiseen humalatilaan. Onneksi olin sen verran fiksu että menin telttaan nukkumaan kun alkomaholi pääsi yllättämään, ja pääsin raikkaana ylös ennen keikkaa. Musa oli erinnomaista ja ihmiset mukavia. Festariruokaa ei tarvinnut syödä kun tänä vuonna oli tehnyt sen verran fiksusti että laitettiin ruopkaa jo torstaina ja pakastettiin sitä että säilyi moitteettomasti lauantai iltapäivään asti. Oli jopa sen verran että noin 8 muitakin ystävää sai sitä syödä.

Paras keikka veti mielestäni Accu tänä vuonna. Kakkosen tuli niin monta joita ei edes nimeltään muista, et se siitä. Kuten jo mainitsin: Loistavaa musaa oli.

Kiitos ja kumarrus! Ens vuonna uudestaan.

--
---18.04---

Juhgu

Posts: 7,921

#860 • • Juhgu Virnistelijä
Kyttä! Kyttä! Kattokaa ny, sen nimessäki lukee kyttä! Lol apua.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)