neuronaut, 9.7.2007 21:12:
Kertoisko joku mulle että mikä niissä kamasekoilijoissa harmittaa? Toki sen ymmärtää jos ne tulee väkisin tyrkyttään/muuten häiritteen, mutta mulle ei koskaan (missään) oo niin käyny. Ite saatoin kännipäissäni törmätä johonkin pari kertaa mut pyysin aina anteeks ja sain aina vastaukseks kauniin hymyn.
Mua vaan lähinnä huvittaa (joskin toisaalta hiukan surettaa) kun tyypit ei enää osaa puhua eikä kävellä ja silittelee jotain kuusenoksia
Et oonko sitten ainoo joka säästyy sienihippien päällekäymisiltä? Vai valittaako ihmiset vaan turhasta?
No harmittaa esimerkiksi se, kun heti saavuttuaan mestoille ja saatuaan teltan pystyyn, huomaa et jaa tuossa makaa joku heikkohappinen, ja jaa tuossa toinen, kussut allensa jne. Hmm, minkähanlaisen kuvan toi mun veli saa...
...mutta eniten harmittaa se, jos nää tyypit vaarantaa Konemetsän jatkuvuuden. Itselle tää tapahtuma on ollut jo useana vuonna kesän kohokohta, ja toivoisin sen myös jatkuvan. Ja ei mua ainakaan huvita noi ambulanssien ja medihelin vierailut, se taas lisää todennäköisesti sitä kyttäkuumotusta taas hieman enemmän ens kesänä, toisaalta taas mulle se on ihan sama.
Eli pointti ei varmaankaan ollu siinä sienihippien päällekäymisessä, vaan kohtuus jne...