Stetsonit ja bootsit vaan uupuu...
JIIHAA!!!
123 posts, 7 pages, 34,873 views
Daniel Braun, 12.6.2008 20:51:
---
Porukka tamppaa rivissä, kädet heiluu joko kuin painoja nostellen tai ostoksia kaupasta keräten.
Auta armias jos satut tanssimaan jotenkin muuten kuin katse vain ja ainoastaan dj:tä kohden... :(
tomii, 12.6.2008 22:23:
---
---
Porukka tamppaa rivissä, kädet heiluu joko kuin painoja nostellen tai ostoksia kaupasta keräten.
Auta armias jos satut tanssimaan jotenkin muuten kuin katse vain ja ainoastaan dj:tä kohden... :(
---
Tuli tuossa pari viikkoa sitten oltua Thaimaassa viidakkobileissä (Half-Moon Party, suosittelen). Nyt kun luin ton sun kommentin ja katsoin reissusta kuvia, niin tosiaan tajusin, että tuolla tosi moni tanssi niin, että ei tapittanut sitä dj:tä. Mikään ei oo musta perseempää, kuin jengi tapittaa dj:tä haltioissaan ja pitää kahta kättä ja ns. kiksusormea pystyssä, hyi helvetti (ja kyllä, olen ihan tosissani) Mut toisaalta: ne tyypit pitää varmaan mun meininkiä tanssilattialla yhtä oksettavana :D
Daniel Braun, 12.6.2008 22:47:
---
tomii, 12.6.2008 22:23:
---
---
---
Tuli tuossa pari viikkoa sitten oltua Thaimaassa viidakkobileissä (Half-Moon Party, suosittelen). Nyt kun luin ton sun kommentin ja katsoin reissusta kuvia, niin tosiaan tajusin, että tuolla tosi moni tanssi niin, että ei tapittanut sitä dj:tä. Mikään ei oo musta perseempää, kuin jengi tapittaa dj:tä haltioissaan ja pitää kahta kättä ja ns. kiksusormea pystyssä, hyi helvetti (ja kyllä, olen ihan tosissani) Mut toisaalta: ne tyypit pitää varmaan mun meininkiä tanssilattialla yhtä oksettavana :D
---
Kyl.
Ja useesti siel lattialla ei olla sen takia että diggais tanssia vaan jotenkin se "deejiin fanittaminen" on se pääjuttu.
Mä en näe siinä mitään tanssinintohimoa jos nytkyy puolelta toiselle, heiluttelee käsiä edestakaisin ja välillä kädet ilmassa kiksusormet ojossa...
---
---
Kyl.
Ja useesti siel lattialla ei olla sen takia että diggais tanssia vaan jotenkin se "deejiin fanittaminen" on se pääjuttu.
Mä en näe siinä mitään tanssinintohimoa jos nytkyy puolelta toiselle, heiluttelee käsiä edestakaisin ja välillä kädet ilmassa kiksusormet ojossa...
Sallakat, 12.6.2008 22:53:
mutta kun ajattelee sitä niin päin, että on kova tungos bileissä, paljon porukkaa tanssilattialla jne niin on tilan käytöllisesti järkevämpää tanssia rivihkösti samaan suuntaan seisten sillä ne ihmisringit vie tilaa enemmän kuin sama määrä rivissä tanssien ;P
glxblt, 13.6.2008 08:22:
1.) Jos satun soittamaan bileissä levyjä, niin mun on pakko biisin tai muutaman aikana mennä tanssilattian puolelle joraa "ihan hetkeks vaan" ja sit tulee hirvee kiire juosta takas dekeille suorittaa seuraava vaihto. Joka jostain syystä menee yleensä ihan hyvin, oli aika kuinka tiukilla tahansa.
2.) Useammat lähteet vahvistavat, että näytän todella vihaiselta kun soitan levyjä. drum & bass is serious business. Jos on oikein tarkka paikka, niin kieli pulpahtaa väkisinkin suusta ulos.
3.) Tykkään etkoilusta yli kaiken. Monesti harmittaa lähteä bileisiin "kesken" etkojen, vaikka itse bileitä olisikin odottanut kuin kuuta nousevaa. Etkoillessa kerkee puhua asiat halki ni bileissä ei sit tarvii huutaa kenenkään korvaan musiikin yli vaan voi keskittyä bisseen ja joraamiseen. Yleensä etkoilla soitellaan levyjä ja "vielä yksi biisi" -ilmiö varmistaa että tulee kiire bileisiin ja halvemmat alkuillan liput tai ilmaiset drinksut jää saamatta. Tekisi mieli joskus aloittaa etkot jo jossain klo 15 aikaan iltapäivästä, kunhan noi kaveritkin sais messiin..
tomii, 13.6.2008 08:38:
1.) Olen lukenut aikoinaan jutun Sashasta (vai olikohan se Digweed? Muistelisin kuitenkin, että Sasha), että herra on takavuosina nipsupäissään soittanut isoissa bileissä, lähtenyt fiilistelee tanssilattialle jotakin biisiä setistään, yhtäkkiä havahtunut siihen, että musiikki loppui ja kaikki kattelee sitä, tajunnut, että "voi vittu mähän tääl soitan!" ja nopeesti takas dekkien taakse. :D Tiedä häntä sitten jutun totuudenmukaisuudesta. Ton jutun luin joskus vuosituhannen vaihteessa. :)
JussiS, 13.6.2008 08:49:
---
tomii, 13.6.2008 08:38:
1.) Olen lukenut aikoinaan jutun Sashasta (vai olikohan se Digweed? Muistelisin kuitenkin, että Sasha), että herra on takavuosina nipsupäissään soittanut isoissa bileissä, lähtenyt fiilistelee tanssilattialle jotakin biisiä setistään, yhtäkkiä havahtunut siihen, että musiikki loppui ja kaikki kattelee sitä, tajunnut, että "voi vittu mähän tääl soitan!" ja nopeesti takas dekkien taakse. :D Tiedä häntä sitten jutun totuudenmukaisuudesta. Ton jutun luin joskus vuosituhannen vaihteessa. :)
---
mm. Oakenfold teki tuon Suomessa.
Ja pari suomalaistakin dj:tä on fiilistellyt seuraavaa levyä luureista ja PA:sta soiva biisi on ehtinyt loppua. Jätetään nyt nimet kertomatta kuitenkin :)
Nasutin, 13.6.2008 13:56:
Kuulostaa ihan kuin itelleskin jotain vastaavaa joskus sattunut!?!
ville, 13.6.2008 14:27:
Seuraavaksi varmaan määrittelet virallisen "Daniel Braun" tanssityylin, joka on se ainoa ja oikea tapa :D
Daniel Braun, 13.6.2008 15:24:
---
ville, 13.6.2008 14:27:
Seuraavaksi varmaan määrittelet virallisen "Daniel Braun" tanssityylin, joka on se ainoa ja oikea tapa :D
---
Sulla rakas Ville on kauheesti varaa sanoa...
ville, 13.6.2008 17:54:
No selkeästi enemmän kun sulla :P
mikke, 12.6.2008 22:58:
Tietty ainahan voi vetää kunnon pissistyyliin ringissä siellä pyörien muita tönien ja laukkuja heilutellen lasi kädessä. Se on oikeata tanssin intohimoa
edit:
mku,
Setin jälkeen on aina kusihätä