mutta jos haluu lähtee hardikseen käyttää ja on varaa siitä vaan.
71 posts, 4 pages, 18,868 views
Corydalics, 15.5.2007 08:35:
kunnon väittelyy...jooh kyllä mäkin basso saundeja lähtisin vääntelee mielummin hardiksella.mutta kyllä mä oon sitä mieltä että nykypäivän vst:llä saa samaa ku hardiksella.
mutta jos haluu lähtee hardikseen käyttää ja on varaa siitä vaan.
antonsonin, 16.5.2007 13:57:
---
Corydalics, 16.5.2007 13:16:
Maor Levi (fruity)
---
Mun käsityksen mukaan Maor tekee nykyään livellä.
remotion, 16.5.2007 14:09:
eikös prodigy vääntänyt viimesimmän albumin pelkällä softalla?
kosmo, 16.5.2007 14:49:
---
...mutta muistaakseni peräti Noisia tekee bassosoundinsa softalla ja se onki sitten jo jotain.
LooPy, 16.5.2007 14:59:
---
---
...mutta muistaakseni peräti Noisia tekee bassosoundinsa softalla ja se onki sitten jo jotain.
---
Albino3:ssa on Noisian presettejä.
Tosin CM:n haastattelussa jätkät sanoivat käyttävänsä koko CPU:n bassosoundin tekemiseen
kosmo
Näin tais Liam jossain haastiksessa sanoa mutta ilmeisesti kyseessä oli ainakin osittain propellerheadin mainos ja osittain kyse siitä että ihan sama millä ne ideat lentokoneessa kirjaa ylös tai latoo raidalle oberheimista nauhotetut lainit. :)
Funktion, 16.5.2007 15:20:
---
kosmo
---
Eikös nuo myöskin jossain videossa soittele bassosoundiansa sillä Rolandin uudella SH-201(?):llä...?
LooPy, 16.5.2007 15:27:
---
Funktion, 16.5.2007 15:20:
---
kosmo
---
Eikös nuo myöskin jossain videossa soittele bassosoundiansa sillä Rolandin uudella SH-201(?):llä...?
---
Eiköhän toi(kin) syna toimi tarvittaessa vaikka midikontrollerina.
kosmo, 15.5.2007 09:40:
Mä olen perinteisesti neuvonut aina kaikkia hommaamaan midikontrollerin ja logicin. Palkitsee kyllä vaikka aluksi vähän tökkisikin... mutta mä en kyllä juurikaan tiedä nuista fruityista / reason +2 versioista.
Daniel Braun, 14.5.2007 12:24:
En todellakaan halua lähteä dissaamaan softaa, itsekkin pelkällä softalla työstävänä...
Mut halusin tarttua vaan tohon Gerryn kommentiin...
Karski, 18.5.2007 11:24:
sit yks mikä nykyään tuntuu jääneen ihan
suotta vähälle kannatukselle kaiken tän
syntetisoinnin keskellä on samplaaminen,
joka kuitenkin on ollu yks konemusiikin
innovaation moottoreista. Siis se että mistä
tahansa voi löytää sointia ja musiikkia.
CM, 18.5.2007 11:27:
---
Karski, 18.5.2007 11:24:
sit yks mikä nykyään tuntuu jääneen ihan
suotta vähälle kannatukselle kaiken tän
syntetisoinnin keskellä on samplaaminen,
joka kuitenkin on ollu yks konemusiikin
innovaation moottoreista. Siis se että mistä
tahansa voi löytää sointia ja musiikkia.
---
Juurikin näin. Oon aika monta kertaa tuota itsekin painottanut näissä keskusteluissa :)
Hyvillä sämpleillä rakennettu musa kuulostaa paljon paremmalta, kun rupusilla plugareilla tuotettu saha/kantti/jne aalto.. Tämä ongelma näkyy aika selkeesti kiksussa ja nykyprogessa läpi, kun porukka ei näköjään vaan tajua sämplätä
gge, 18.5.2007 10:56:
Ainahan sä tartut mun kommenteihin;) Ja olen aika varma et jäbä ei ole ittekkä päässy testaa/kuuntele kaikkia noit listaamasi laitteit (en epäile etteikö noi saundais hyvälle).
Erikoista et mun tarvii aina ymmärtää sun pointti mut mun pointin missaat toistuvasti. Kuten jo kerran sanoinki niin esim. uudet rolandit/korgit/yamahat eivät tarjoa saundillisesti paljon mitään uutta mitä softat ei tarjoais nyt.
Ja mihin muka softat ei pystys jos nyt edelleenkä ei oteta huomioon noit analogipöristimiä? Kaikki VA synat ne hakkaa ainaki 10-0 jos ei muuten niin hinta laatusuhteellaan.
Hanki itte ensiks kunnon softat niin keskustellaan tuosta aiheesta lisää:)