vaavu, 22.4.2007 14:10:
---
Karski, 22.4.2007 11:26:
---
vaavu, 22.4.2007 11:15:
Omakohtaisen kokemuksen syvällä rintaäänellä: jos ei pidä viskeistä, on vain juonut vääriä viskejä. Tämä pätee myös konjakkiin.
Lagavulin ja Caol Ila todistivat minunkin viskinäkemykseni olleen väärän. Suosittelen kannanvaihtamista muillekin.
---
Yksi hyvä vaihtoehto viskiskeptikoille
on Scapa, poikkeuksellisen lempeä
single malt jossa on silti myös luonnetta.
Tuolla tutustutan itse ihmisiä single maltien
maailmaan ennen siirtymistä turpeisempiin
herkkuhin.
---
Pannaanpa korvan taakse, en olekaan maistanut! Mistä tätä jalojuomaa saa, Alkossa en muista törmänneeni?
Ensikertalaisen ehkä kannattaa noista kahdesta suosittelemastani kokeilla Caol Ilaa ensin, se on kuitenkin kevyehkö ja vain hieman savuinen. Itse aloitin oman mielipiteenmuutokseni Lagavulinista, ja olihan se kieltämättä aika voimakas kokemus, kun ei osannut odottaa niin intensiivistä makua.
Itse ainakin tutustutan kaverini viskiin helposti, viskipohjaisten drinksujen kautta :) Nyt voisi sanoa että hyi hyi pilataan hyvä viski tai että ne drinksut on kalliita, mutta toisaalta so wot ;).
Viski drinksut ja king shot on ne oikeat drinksut sekä ainoa oikea shotti ja niillä on hyvä aloittaa viskin kittaus ni tarvitse mennä suoraan hienostuneeseen kittaamiseen jos haluaa vain juoda päihdyttäviä aineita tms. :)