Mitä? Tää ei koskaan ole ollut hyvää!

162 posts, 9 pages, 39,890 views

Epailija

Posts: 5,636

#121 • • Epailija Physicist, 2nd class.

2la, 21.4.2007 22:34:
En toimi logiikalla ollenkaan.



Äläs nyt.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Slim_Jim

Posts: 573

#122 • • Slim_Jim
Konjakki.
Ensin tekee pirullisen vaikeata ettei sitä ainetta, joka sopisi kyllä myös liuottimena, puklaa pihalle juodessa. Sitten kun siihen makuun alkaa tottua (aka makuaisti palaa karrelle viinahöyryissä) ei känni meinaa tulla millään. Sitten kun sitä känniä on odoteltu pari tuntia, iskee se sellaisella pirun lekalla että krapulakin iskee samalla, sitten on darra ja känni samaanaikaan.

Mitä ihmeen hifisteltävää tässä konjakissa muka on?
Nauskiss

Posts: 532

#123 • • Nauskiss

Slim_Jim, 22.4.2007 03:14:
Konjakki.
Ensin tekee pirullisen vaikeata ettei sitä ainetta, joka sopisi kyllä myös liuottimena, puklaa pihalle juodessa. Sitten kun siihen makuun alkaa tottua (aka makuaisti palaa karrelle viinahöyryissä) ei känni meinaa tulla millään. Sitten kun sitä känniä on odoteltu pari tuntia, iskee se sellaisella pirun lekalla että krapulakin iskee samalla, sitten on darra ja känni samaanaikaan.

Mitä ihmeen hifisteltävää tässä konjakissa muka on?



Känni = hifistelyä? *tirsk*

Sijota kalliiseen konjakkiin ja nauti sen mausta pienin siemauksin.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Heli

Posts: 1,489

#124 • • Heli vai kuka se oli
- happy hc (ok, on pari poikkeusta)
- hardstyle/-core
- Anttila- house


- koirat


- liptonin tee
- hedelmä- ja marjateet
- rusinoitu suklaa
- kirsikat

- permanentit what so ever

--
ei se väärin ole.

Heli

Posts: 1,489

#126 • • Heli vai kuka se oli

JohnnyBash, 22.4.2007 09:05:
---
H3li, 22.4.2007 08:25:




---


dirty low slut tramp bitch whore, suck my motherfucking dick, hardcore will never die!!! We will not go away.. No one likes us - we don't care! *pahis**uros**känni*



niin mäki sua *plur*

--
ei se väärin ole.

vaavu

Posts: 1,324

#127 • • vaavu vara-vana

kala, 21.2.2007 14:36:
Ruoka/juoma/yms.:

    [li]Viski[/li]



Omakohtaisen kokemuksen syvällä rintaäänellä: jos ei pidä viskeistä, on vain juonut vääriä viskejä. Tämä pätee myös konjakkiin.

Lagavulin ja Caol Ila todistivat minunkin viskinäkemykseni olleen väärän. Suosittelen kannanvaihtamista muillekin.
Karski

Posts: 6,049

#128 • • Karski Pomon kätyri

vaavu, 22.4.2007 11:15:
---
kala, 21.2.2007 14:36:
Ruoka/juoma/yms.:

    [li]Viski[/li]

---


Omakohtaisen kokemuksen syvällä rintaäänellä: jos ei pidä viskeistä, on vain juonut vääriä viskejä. Tämä pätee myös konjakkiin.

Lagavulin ja Caol Ila todistivat minunkin viskinäkemykseni olleen väärän. Suosittelen kannanvaihtamista muillekin.



Yksi hyvä vaihtoehto viskiskeptikoille
on Scapa, poikkeuksellisen lempeä
single malt jossa on silti myös luonnetta.
Tuolla tutustutan itse ihmisiä single maltien
maailmaan ennen siirtymistä turpeisempiin
herkkuhin.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Android

Posts: 3,908

#130 • • Edited Android

2la, 21.4.2007 21:06:
---
Mellu-, 21.4.2007 21:02:

emmä oikee tajuu mite noi ees voi liittyy toisiinsa..kai siin o joku sellai et se ihminen salaa jotai omasta persoonastaan tjsp.. hankala selittää :DDD

---

Niin. Minkäänlaisia huumeita ei saa käyttää mutta viinaa on pakko vetää. On varmasti hankala selittää :D



Minä tässä myös yritän ymmärtää, mutta ei suju niin hyvin. Yritän myös miettiä, mitä salaan persoonastani olemalla absolutisti. Omasta mielestäni toimin jopa ajoittain logiikalla, mutta nyt sekään ei auta. Ehkä minun pitäisi juoda itseni humalaan jotta ymmärtäisin? Samalla minusta tulisi (kai?) luotettava ihminenkin.
vaavu

Posts: 1,324

#131 • • vaavu vara-vana

Karski, 22.4.2007 11:26:
---
vaavu, 22.4.2007 11:15:
Omakohtaisen kokemuksen syvällä rintaäänellä: jos ei pidä viskeistä, on vain juonut vääriä viskejä. Tämä pätee myös konjakkiin.

Lagavulin ja Caol Ila todistivat minunkin viskinäkemykseni olleen väärän. Suosittelen kannanvaihtamista muillekin.
---


Yksi hyvä vaihtoehto viskiskeptikoille
on Scapa, poikkeuksellisen lempeä
single malt jossa on silti myös luonnetta.
Tuolla tutustutan itse ihmisiä single maltien
maailmaan ennen siirtymistä turpeisempiin
herkkuhin.



Pannaanpa korvan taakse, en olekaan maistanut! Mistä tätä jalojuomaa saa, Alkossa en muista törmänneeni?

Ensikertalaisen ehkä kannattaa noista kahdesta suosittelemastani kokeilla Caol Ilaa ensin, se on kuitenkin kevyehkö ja vain hieman savuinen. Itse aloitin oman mielipiteenmuutokseni Lagavulinista, ja olihan se kieltämättä aika voimakas kokemus, kun ei osannut odottaa niin intensiivistä makua.
m1kk3

Posts: 5,560

#133 • • m1kk3 no-life
Frendit *toktok*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Heli

Posts: 1,489

#134 • • Heli vai kuka se oli
- weed

--
ei se väärin ole.

Epailija

Posts: 5,636

#135 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Android, 22.4.2007 14:09:
Minä tässä myös yritän ymmärtää, mutta ei suju niin hyvin. Yritän myös miettiä, mitä salaan persoonastani olemalla absolutisti. Omasta mielestäni toimin jopa ajoittain logiikalla, mutta nyt sekään ei auta. Ehkä minun pitäisi juoda itseni humalaan jotta ymmärtäisin? Samalla minusta tulisi (kai?) luotettava ihminenkin.



No ei siinä ole mitään ymmärrettävää. Se nyt vain on huonosti perusteltu mielipide. Alkoholi ei ole mikään totuusseerumi, joka toisi ihmisestä kaikki tämän salatut puolet esiin. Joissain ihmisissä se toki tuo joitain uusia puolia esiin, mutta valitettavasti joskus nämäkin puolet olisi parempi pitää piilossa ja jos joku haluaa esim. lopettaa juomisen sen takia, että alkoholi tekee hänestä ikävän henkilön, kasvattaa tämä päätös kyseisen henkilön luotettavuutta ainakin minun silmissäni.

Ehkä tuossa tavoiteltiin jotain känniavautumisten aiheuttamaa lisääntynyttä läheisyyttä tai sitten yhteisten paheiden luomaa yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, ken tietää. Molemmat vähän huonoja perusteita luottamukselle, jos minulta kysytään.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Android

Posts: 3,908

#136 • • Android

Epailija, 22.4.2007 15:03:
Ehkä tuossa tavoiteltiin jotain känniavautumisten aiheuttamaa lisääntynyttä läheisyyttä tai sitten yhteisten paheiden luomaa yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, ken tietää. Molemmat vähän huonoja perusteita luottamukselle, jos minulta kysytään.



"Vähän" huonosti perusteltua siinä tapauksessa kieltämättä.

Minulle luottamuksen perusta on rehellisyys. Jos siihen tarvitaan alkoholia, lienee asiat aika huonolla mallilla. Ehkä se ryyppääminen sitten joissakin piireissä on niin olennainen ja tärkeä osa elämää, että niitä jotka eivät juo alkoholia pidetään epärehellisinä kummajaisina.
Karski

Posts: 6,049

#137 • • Karski Pomon kätyri

vaavu, 22.4.2007 14:10:


Pannaanpa korvan taakse, en olekaan maistanut! Mistä tätä jalojuomaa saa, Alkossa en muista törmänneeni?



Ainakin Kampin Alkosta saa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Mellu-

Posts: 4,006

#138 • • Edited Mellu-
olen pahoillani kun en osaa selittää tuota mieltymystäni absolutisteihin..ei se ei tee teistä pahempia ihmisiä mun silmissä jos ette juo mutta omakohtasesti olen huomannut että ihmiset salaavat jotain ja sitten kun tämä iso paha peikko tuleekin esiin niin olisi ollut kiva tietää se ennen kuin esim. ko ihmistä jeesaa jossai ja saakin sitten vaan paskaa niskaan.

voitte pitää mua pahana ihmisenä mielipiteeni takia,en teille sitä viinaa tuputa enkä tuputa sitä kenellekkään joka sitä ei itse halua juoda.Ehkä poistan tuon maininnan tuolta ni kaikilla on hyvä mieli sitten..

edit: tietysti on hienoa jos ihminen kokee alkoholin ongelmaksi ja lopettaa sen käytön jos huomaa olevansa idiootti tjsp väkivaltanen jne.Mutta siis tarkoitankin lähinnä näitä "juominen on vaa tyhmää ja saa ihmiset käyttäytymään alkukantaisesti"


ööö..en mä tajuu..mun pää ny vaa tyhjeni *uuh*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#140 • • Mellu-

Lumpy, 23.4.2007 13:11:
---
Mellu-, 21.4.2007 16:26:

-Absolutismi

---


Alankii absolutistiks*lmao*



oos ny apina *släp**nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER