Maksa, Vihannekset (tomaatti, kurkku ja jäävuorisalaatti veks kuvioista!), '80- luvun Ärjy karkit (..KYLLÄ, nimi oli tosiaankin Ärjy), Englantilainen aamupala, Kirsikat, Kukkakaali (HYI VITTU ja JUMALAUTA), Oluet (kaikki), Röökinkatkuiset Pubit (pitäisi lailla kieltää!), Breakbeat, Räkälettiset äijät (PARTURIIN PERKELE!!!), Fitnessfasistit (lähimetsään, 9mm. niskalaukaus ja 3m. multaa päälle, ikään tai sukupuoleen katsomatta!), Punaiset omenat (EI ne ole "omenia"!!!), TV:n Kokki ja urheilu ohjelmat (TÖPSELI SEINÄSTÄ!), Feminismi / Sovinismi..
- Jäätelö (kaikissa muodoissa..hrrrr..kaameeta tavaraa)
- Kakut,Pullat,Keksit...ylipäätään kaikki tämän suuntaiset.
- Hedelmä karkit (kirpeet on ok)
- Maustamattomat sipsit
- Automaatti/murukahvi
- Suklaa kaikissa muodoissa
- kaikki light-tuotteet
- Mainokset,varsinkin suomeksi dubatut esim.eniro
- Dubatut tv-ohjelmat,sarjat jne
- Kaiken kieliset/maalaiset saippuasarjat,hyvänä esimerkkinä : salkkarit --> vois vaan tämän ohjelman takia heittää tv:n ulos ikkunasta ja kusta sen päälle.
- Saamattomuus
- Laiskuus
- nillittäminen
- nillittäminen ku on pyöree tai pullukka..lenkille siitä saatana.tarvii mulle nillittää omasta pyöreydestään ja ihailla kuinka laiha jnejnejne satun itse olemaan,15v päivittäistä urheilua KYLLÄ NÄKYY.
- 4h kestävä valmistautuminen...
- Huumeet
- Oriflame,Herbalife..jne
- Hanna Pakarinen
- Irina (etenki tää uusi biisi..hyi VITTU!)
- Uusiorokkarit
- Bondit
- "uudet piirretyt"
- Ihmiset ilman omaa mielipidettä
- Banaani (kaikissa muodoissa)
- Shoppailu
- nyky muoti (mikä vitun idea siinä vyössä paidan päällä tissien alla oikeen on?!)
- Luonnoton rusketus
- Semi-kuntoiliat (mennään salille esittelemään deividin sävysävyyn omistamiaan vaatteita ja laukkua)
- "mä oon hei MALLI!" -tyyliset ja luontoiset ihmiset
- "sä kuuntelet paskaa musaa,tää ja tää on parempaa" -tyyliset ihmiset (makuasioistahan parhaat riidat saadaan..joojoo)
- greenpeace yms aktivistit
- Hipit
- Keskieurooppalaiset aamupalat
- 80% mitä tv:stä tulee..(ruoka ja sisustusohjelmat..hyi vttuuu)
- Liköörikarkit
- Kotikalja
--- Mellu-, 21.4.2007 16:26:
- Huumeet
- Absolutismi (en voi luottaa ihmiseen joka hinnailee,sry ei henkilökohtasuuksia)
---
Et voi luottaa?
Irinan uudesta biisistä olen kyllä samaa mieltä :S
emmä oikee tajuu mite noi ees voi liittyy toisiinsa..kai siin o joku sellai et se ihminen salaa jotai omasta persoonastaan tjsp.. hankala selittää :DDD
emmä oikee tajuu mite noi ees voi liittyy toisiinsa..kai siin o joku sellai et se ihminen salaa jotai omasta persoonastaan tjsp.. hankala selittää :DDD
Niin. Minkäänlaisia huumeita ei saa käyttää mutta viinaa on pakko vetää. On varmasti hankala selittää :D
---
Niin. Minkäänlaisia huumeita ei saa käyttää mutta viinaa on pakko vetää. On varmasti hankala selittää :D
tais osuu arkaan kohtaan =) no eipä mun tarvitse tuota selitellä tuon enempää.
poro, 27.3.2007 22:41:
hohhoh, jos house on paskaa niin konemusiikki on paskaa.
Sinä sen sanoit..
Emmä keksi enää mitään omaperäistä. Kaikki on jo varmaan sanottu..
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Varmasti moneenkin kertaan sanottu, mutta SINAPPI. Siis lähes mihin tahansa makuun tottuu ja melkein mitä vaan voi pitkin hampain syödä mutta tämä on ja pysyy. Aiheuttaa oksennusrefleksin jo ajatuksen tasolla.