Tv sarjat

311 posts, 16 pages, 148,605 views

pirpeli

#41 • • Edited pirpeli
Alkuperäinen CSI<3, ja CSI Miami
Alias (oli hyvä)
Rooma
Minisarja Triangle
Simpsonit
Will&Grace
Matkapassi :)
Oz
Top Chef

käkääk. Unohtu Frendit ja Weeds*pökr* Ja Ilman johtolankaa!

Ja uutuutena Pahuuden jäljillä!
TOP GEAR!
Avara luonto!
Sinkkuelämää<3<3

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

vinsku

#42 • • vinsku huba huba
- Salkkarit
- Kaunarit
- Emmerdale
- House
- Simpsonit
- Frendit
- Ota tai jätä
- Jeopardy
- Vaimomatskua

:)

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

#43 • • sixs päck gigolo Guest
tere

meitsi on jäänyt ihan koukkuun tuhkimotarinaan. päivieni pelastus*sydän*
Verano

#44 • • Verano Merituuli
Topikin avausviesti:

RiD, 5.1.2007 11:12:

Musta on pikkuhiljaa tulossa todellinen tv-sarjanarkomaani, oon imutellut erinäisiltä torrent sivustoilta hirveän määrän kaikennäkösiä tv-sarjoja ja viettänyt satoja tunteja aikaa niitä katsellessa. Ajattelin perustaa tälläsen tv-sarja topicin koska en sellaista täältä löytänyt.

Nyt kun lostit, prison breakit, houset, roomat, weedsit, supernaturalit ja sunmuut loistavat sarjat rantautuivat televisioon, ja oon itse melkeenpä kaikki katsellu niin pitkälle kuin suinkin vaan pystyy, tahtoisin jotain uusia hyviä sarjoja katseltavaksi.

Suosittelen itse seuraavia sarjoja:

Jericho: Ameeriikan maan suurkaupungit ovat kopanneet yhdinohjuksia, sarjassa seurataan jericho nimisen pienen kylän selviytymistä fallout meiningeissä.

Heroes: Hieman erilainen supersankarisarja.

Dexter: Rikostutkija Dexter jolla on sairaalloinen mieltymys murhiin ja vereen, vapaa-ajallaan teurastelee rikollisia kohtuullisen brutaaleilla tavoilla.

Eligäs, jos ois jotain ehdoteltavia hyviä sarjoja niin otetaan ilomielin vastaan!

Sori oli tylsää ja Domikaan ei hoida hommiaan :/
Verano

#46 • • Verano Merituuli
Ohan toi otsake tietty huono, et saatte paljon anteeks kumminki. Et vaiks "Uudet tv-sarjat" tai jotain sinnepäin olis ollu toimivampi ratkaisu, pysys toi vääränlainen porukka poissa.

domi, 23.2.2007 14:21:
Mua kiusattiin liikaa ja oli pakko vähentää :(

Oothan jo kannellu Maijalle :/

Nii ja mä en sillei tiiä mitään uusii tulevii sarjoi, ku en osaa imuttaa netistä, enkä oo ollu jenkeis tai muual mis näkyis ennenku Suomes. Sitä paitsi nykyään noita kuuleja sarjauutuuksia tyrkytetään etukäteen niin hemmetisti et ei todellakaan tee mieli kattoo niitä ku menny maku ennen ku ne alkaakaan.

Mut tietty jos osais imutella ni sit ne näkis ennen ku tääl alkaa se tyrkytys joka mainostauol *ding*
#48 • • Fuzzy Guest
No nää on PAKKO kattoa:
South Park
OZ
Yöperho*lmao* !!!! Niin hyvä. Tulee tänää subilt!!!*sydän*
Simpsonit

Näitä "seuraan":
Täydelliset naiset
Dr. Phil (*nauru*)
E! entertainment
Frendit
Conan O'Brien
Pikku julmurit
Seksigurut
C.S.I. Miami ja C.S.I.
+kaiken maailman dokumentit! =)
Jinx

#49 • • Jinx Superfeminine
Twin Peaks
Jericho
Frendit

--
Pyllykkä

Kon-tiki

#50 • • Kon-tiki The Unsinkable

tahtoisin jotain uusia hyviä sarjoja katseltavaksi.

Luin tän topicin läpi, mutta nyt joutuu kyllä suosittelee vanhoja hyviä brittisarjoja, joissa ihmiset on ihmisen näköisiä ja huumori on hyvää (HUOM. ei koske Seinfeldiä, Ozia eikä American Idolia, jotka ovat mun ihania lempisarjoja USA:sta *sydän*

Yleissivistykseen kuuluvat:
1. Monty Pythonin lentävä sirkus (tulee Yle Teemalta ma n. klo 22 ja pe klo 20.00)
2. Fawlty Towers = Pitkän jussin majatalo (tähtenä MP:n John Cleese dvd:tä saa Anttilan alelaarista)
3. Blackadder = Musta kyy (tähtenä Rowan Atkinson eli "Mr Bean", mukana myös Hugh Laurie eli "Gregory House", alelaarista tätäkin on saanu)
4. Office = Konttori (ja siitä ehdottomasti alkuperäinen brittiversio)

Muita:
UK Celebrity Big Brother 4 (viime vuodelta, best of netistä. Aikuiset ihmiset vittuilee sikana)
AbFab = Todella upeeta (UK:n paras ysärisarja)

Jos ei noi naurata, niin oot aivokuollut
a-j

#51 • • a-j
mi gorda bella! *sydän*

lopultakin löytynyt passionsin
veroinen sarja, jota seurata päivittäin *plur* *nauru*

eli siis suomeksi tuhkimotarina subilla,
arikipäivisin 18.00, uusinnat aamuisin 9.35 *piis*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Samu81

#52 • • Samu81 kokolihaa

Verano, 23.2.2007 14:28:
Ohan toi otsake tietty huono, et saatte paljon anteeks kumminki. Et vaiks "Uudet tv-sarjat" tai jotain sinnepäin olis ollu toimivampi ratkaisu, pysys toi vääränlainen porukka poissa.

---
domi, 23.2.2007 14:21:
Mua kiusattiin liikaa ja oli pakko vähentää :(

---

Oothan jo kannellu Maijalle :/

Nii ja mä en sillei tiiä mitään uusii tulevii sarjoi, ku en osaa imuttaa netistä, enkä oo ollu jenkeis tai muual mis näkyis ennenku Suomes. Sitä paitsi nykyään noita kuuleja sarjauutuuksia tyrkytetään etukäteen niin hemmetisti et ei todellakaan tee mieli kattoo niitä ku menny maku ennen ku ne alkaakaan.

Mut tietty jos osais imutella ni sit ne näkis ennen ku tääl alkaa se tyrkytys joka mainostauol *ding*

Ei se sarjojen netistä imuttaminen kovinkaan vaikeaa ole *pepsodent*

Tässä eräs mainio sivu:
http://www.eztvefnet.org/

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

#53 • • Annakins Guest
Kannattaa katsastaa BBC:n The State Within, joka kertoo terrori-iskusta, salaliitosta ja Ison-Britannian USA:n suurlahettilaasta. Loistava!
ezzy

#54 • • ezzy Droid-pappa
Aiemmin katsellut Smallvilleä sunnuntaisin subilta ja nyt tuli 5. kauden vika jakso ja se oli niin täjunnan räjäyttävä, että piti imuttaa koko tähän astinen 6. kausi (16 jaksoa) ja katsoa ne parissa päivässä :D Alkaa oleen kuumat paikat ko. sarjassa.

Näitä tulee kurkittua aina kun mahdollista, suurimmasta osasta kaikki jaksot:
Penn & Teller:Bullshit!, Scrubs, 24, Jericho, Galactica, Heroes, Stargate Atlantis, Mythbusters, Jay Leno, Conan O'Brian, American Dad, Family guy, Fifth Gear, Top Gear, Robot Chicken, American Chopper, American Hot Rod, Pinks, WWE Raw, Smackdown.

Lost ja prison break jäi suurimmalta osin väliin, Lost turhauttavana koukuttajana ja junnaajana ja prison break ei vaan sytyttänyt. S1 tuli lostia katottua ja joku 10+ jaksoa Prisonia.

Kotimaisten kanavien tarjonnasta riittää mulle MTV:n Headbanger's Ball, jos muistan. Töllö lähtee 31.8.2007 analogilähetysten loppuessa kaatopaikalle. Eikä tu uutta.
akir0

#55 • • akir0 idleRPG champion 2009

ezzy, 27.3.2007 03:13:
Aiemmin katsellut Smallvilleä sunnuntaisin subilta ja nyt tuli 5. kauden vika jakso ja se oli niin täjunnan räjäyttävä, että piti imuttaa koko tähän astinen 6. kausi (16 jaksoa) ja katsoa ne parissa päivässä :D Alkaa oleen kuumat paikat ko. sarjassa.

Joo, Smallville on menny aika loistokkaaseen suuntaan.
#56 • • jesus Guest

akir0, 27.3.2007 08:23:
Smallville on menny aika loistokkaaseen suuntaan.

*joo* Smallville rokkaa
Samu81

#57 • • Samu81 kokolihaa

Musta on pikkuhiljaa tulossa todellinen tv-sarjanarkomaani, oon imutellut erinäisiltä torrent sivustoilta hirveän määrän kaikennäkösiä tv-sarjoja ja viettänyt satoja tunteja aikaa niitä katsellessa. Ajattelin perustaa tälläsen tv-sarja topicin koska en sellaista täältä löytänyt.

Nyt kun lostit, prison breakit, houset, roomat, weedsit, supernaturalit ja sunmuut loistavat sarjat rantautuivat televisioon, ja oon itse melkeenpä kaikki katsellu niin pitkälle kuin suinkin vaan pystyy, tahtoisin jotain uusia hyviä sarjoja katseltavaksi.

Suosittelen itse seuraavia sarjoja:

Jericho: Ameeriikan maan suurkaupungit ovat kopanneet yhdinohjuksia, sarjassa seurataan jericho nimisen pienen kylän selviytymistä fallout meiningeissä.

Heroes: Hieman erilainen supersankarisarja.

Dexter: Rikostutkija Dexter jolla on sairaalloinen mieltymys murhiin ja vereen, vapaa-ajallaan teurastelee rikollisia kohtuullisen brutaaleilla tavoilla.

Eligäs, jos ois jotain ehdoteltavia hyviä sarjoja niin otetaan ilomielin vastaan!

Kiitos tosta Jericho -vinkistä! *hymy*

Yleisesti ottaen, paljon mielummin latailee noita sarjoja netistä (jopa HD -formaatissa, esim. Lost) ja katselee ilman typeriä mainoskatkoja kuin odottelee kotimaamme x -tuotantokautta jäljessä tulevia lähetyksiä. Siis jos ko. sarja rantautuu laisinkaan tänne..

Lisäksi tuo digi-tv:n kuvanlaatu on aivan käsittämätöntä kuraa nykypäivän mittapuun mukaan. Frendit valitelleet jo 42-50" töllöillä siitä, mutta en oikein osannut kuvitella ennenkuin heitin digiboksin kiinni tykkiin. Kuvanlaatu on melkein kuin Xboxia S-videolla, eli skeidaa.
~100" kuvaa katsellessa ei kyllä mitään kovin mairittelevia kommentteja voi Digitan riistolle lausua. MTV3 & kumppanit ostavat juuri ja juuri joillekin 37" töllöttimille välttävää bittivirtaa.. *dissaa*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Jusuplussa

#59 • • Jusuplussa UG-///
prison break
heroes
jericho
lost

dexteriä pitäis varmaan alkaa tsiigaa, ku porukka on kehunu.