311 posts, 16 pages, 148,593 views
RiD, 5.1.2007 11:12:
Musta on pikkuhiljaa tulossa todellinen tv-sarjanarkomaani, oon imutellut erinäisiltä torrent sivustoilta hirveän määrän kaikennäkösiä tv-sarjoja ja viettänyt satoja tunteja aikaa niitä katsellessa. Ajattelin perustaa tälläsen tv-sarja topicin koska en sellaista täältä löytänyt.
Nyt kun lostit, prison breakit, houset, roomat, weedsit, supernaturalit ja sunmuut loistavat sarjat rantautuivat televisioon, ja oon itse melkeenpä kaikki katsellu niin pitkälle kuin suinkin vaan pystyy, tahtoisin jotain uusia hyviä sarjoja katseltavaksi.
Suosittelen itse seuraavia sarjoja:
Jericho: Ameeriikan maan suurkaupungit ovat kopanneet yhdinohjuksia, sarjassa seurataan jericho nimisen pienen kylän selviytymistä fallout meiningeissä.
Heroes: Hieman erilainen supersankarisarja.
Dexter: Rikostutkija Dexter jolla on sairaalloinen mieltymys murhiin ja vereen, vapaa-ajallaan teurastelee rikollisia kohtuullisen brutaaleilla tavoilla.
Eligäs, jos ois jotain ehdoteltavia hyviä sarjoja niin otetaan ilomielin vastaan!
Verano, 23.2.2007 14:14:
Sori oli tylsää ja Domikaan ei hoida hommiaan :/
domi, 23.2.2007 14:21:
Mua kiusattiin liikaa ja oli pakko vähentää :(
tahtoisin jotain uusia hyviä sarjoja katseltavaksi.
Verano, 23.2.2007 14:28:
Ohan toi otsake tietty huono, et saatte paljon anteeks kumminki. Et vaiks "Uudet tv-sarjat" tai jotain sinnepäin olis ollu toimivampi ratkaisu, pysys toi vääränlainen porukka poissa.
---
domi, 23.2.2007 14:21:
Mua kiusattiin liikaa ja oli pakko vähentää :(
---
Oothan jo kannellu Maijalle :/
Nii ja mä en sillei tiiä mitään uusii tulevii sarjoi, ku en osaa imuttaa netistä, enkä oo ollu jenkeis tai muual mis näkyis ennenku Suomes. Sitä paitsi nykyään noita kuuleja sarjauutuuksia tyrkytetään etukäteen niin hemmetisti et ei todellakaan tee mieli kattoo niitä ku menny maku ennen ku ne alkaakaan.
Mut tietty jos osais imutella ni sit ne näkis ennen ku tääl alkaa se tyrkytys joka mainostauol
ezzy, 27.3.2007 03:13:
Aiemmin katsellut Smallvilleä sunnuntaisin subilta ja nyt tuli 5. kauden vika jakso ja se oli niin täjunnan räjäyttävä, että piti imuttaa koko tähän astinen 6. kausi (16 jaksoa) ja katsoa ne parissa päivässä :D Alkaa oleen kuumat paikat ko. sarjassa.
Musta on pikkuhiljaa tulossa todellinen tv-sarjanarkomaani, oon imutellut erinäisiltä torrent sivustoilta hirveän määrän kaikennäkösiä tv-sarjoja ja viettänyt satoja tunteja aikaa niitä katsellessa. Ajattelin perustaa tälläsen tv-sarja topicin koska en sellaista täältä löytänyt.
Nyt kun lostit, prison breakit, houset, roomat, weedsit, supernaturalit ja sunmuut loistavat sarjat rantautuivat televisioon, ja oon itse melkeenpä kaikki katsellu niin pitkälle kuin suinkin vaan pystyy, tahtoisin jotain uusia hyviä sarjoja katseltavaksi.
Suosittelen itse seuraavia sarjoja:
Jericho: Ameeriikan maan suurkaupungit ovat kopanneet yhdinohjuksia, sarjassa seurataan jericho nimisen pienen kylän selviytymistä fallout meiningeissä.
Heroes: Hieman erilainen supersankarisarja.
Dexter: Rikostutkija Dexter jolla on sairaalloinen mieltymys murhiin ja vereen, vapaa-ajallaan teurastelee rikollisia kohtuullisen brutaaleilla tavoilla.
Eligäs, jos ois jotain ehdoteltavia hyviä sarjoja niin otetaan ilomielin vastaan!