Tv sarjat

311 posts, 16 pages, 143,183 views

RiD

Posts: 2,817

#1 • • RiD Nukemi
Musta on pikkuhiljaa tulossa todellinen tv-sarjanarkomaani, oon imutellut erinäisiltä torrent sivustoilta hirveän määrän kaikennäkösiä tv-sarjoja ja viettänyt satoja tunteja aikaa niitä katsellessa. Ajattelin perustaa tälläsen tv-sarja topicin koska en sellaista täältä löytänyt.

Nyt kun lostit, prison breakit, houset, roomat, weedsit, supernaturalit ja sunmuut loistavat sarjat rantautuivat televisioon, ja oon itse melkeenpä kaikki katsellu niin pitkälle kuin suinkin vaan pystyy, tahtoisin jotain uusia hyviä sarjoja katseltavaksi.

Suosittelen itse seuraavia sarjoja:

Jericho: Ameeriikan maan suurkaupungit ovat kopanneet yhdinohjuksia, sarjassa seurataan jericho nimisen pienen kylän selviytymistä fallout meiningeissä.

Heroes: Hieman erilainen supersankarisarja.

Dexter: Rikostutkija Dexter jolla on sairaalloinen mieltymys murhiin ja vereen, vapaa-ajallaan teurastelee rikollisia kohtuullisen brutaaleilla tavoilla.

Eligäs, jos ois jotain ehdoteltavia hyviä sarjoja niin otetaan ilomielin vastaan!

--
*super* *possu*

Avatar
#2 • • Annakins Guest
Studio 60 on the Sunset Strip: West Wingin tekijöiden uusi sarja. Kertoo Saturday Night Live -tyyppisen shown kuvauksista. Tähtinä Matt Perry ja Bradley Whitford (+ pari muuta West Wingistä tuttua pienemmissä rooleissa).
Avernian

Posts: 7,451

#3 • • Avernian Kerettiläinen

RiD, 5.1.2007 11:12:
Jericho: Ameeriikan maan suurkaupungit ovat kopanneet yhdinohjuksia, sarjassa seurataan jericho nimisen pienen kylän selviytymistä fallout meiningeissä.



Fallout-meininki: Brahmineita ja powersuitteja? :p~

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

RiD

Posts: 2,817

#4 • • RiD Nukemi

Avernian, 5.1.2007 11:29:
---
RiD, 5.1.2007 11:12:
Jericho: Ameeriikan maan suurkaupungit ovat kopanneet yhdinohjuksia, sarjassa seurataan jericho nimisen pienen kylän selviytymistä fallout meiningeissä.

---


Fallout-meininki: Brahmineita ja powersuitteja? :p~



Ei ihan niin fallout meininki, mut sellai "kaikki on nihkeetä, lol apua" fallout meininki .D

--
*super* *possu*

Avatar
#5 • • Kiito Guest

RiD, 5.1.2007 11:12:
Heroes: Hieman erilainen supersankarisarja.



Mä olen katsellut tästä nyt muutaman jakson
läpeensä ja eipä vielä ainakaan sytyttänyt
liekkeihin.
mashka

Posts: 20

#6 • • mashka
ehdottomasti Grey's anatomy (netist saa imuroituu 1.1.-3.15 jakosja,ku Suomes on menneillää vasta 2.15.

ihana sarja.OOn niin koukus että näen uniakin siitä miltei päivittäin.. *sydän**iloinen*
onni3mk

Posts: 3,973

#7 • • onni3mk Onni on.

RiD, 5.1.2007 11:12:
Heroes: Hieman erilainen supersankarisarja.



Yhen jakson nyt nähneenä, ei kyl kauheesti sykähdyttäny. Mut kyl sitä pitää seurailla, kuhan ne tuolta Canalilta tulleepi.

RiD, 5.1.2007 11:12:
Dexter: Rikostutkija Dexter jolla on sairaalloinen mieltymys murhiin ja vereen, vapaa-ajallaan teurastelee rikollisia kohtuullisen brutaaleilla tavoilla.



Tykkään kans. Kiero sarja jotenki, mut hyvä.

Canalilta tuli kans eka jakso Thief nimistä minisarjaa. Siinä ei oo kun kolme osaa, mut eka osa vaikutti kyl aikas hyvältä.

Mä en muuten mitään sarjoja tai leffojakaan imuttele netistä, vaan venaan aina et tulee ihan laillisia väyliä.

--
Onni on.

ella_

Posts: 1,329

#8 • • ella_

mashka, 13.2.2007 18:41:
ehdottomasti Grey's anatomy (netist saa imuroituu 1.1.-3.15 jakosja,ku Suomes on menneillää vasta 2.15.

ihana sarja.OOn niin koukus että näen uniakin siitä miltei päivittäin.. *sydän**iloinen*



ihana ihana ihana. en kyl viiti netistä imeä kun rakastan keskiviikkoiltoja just ton sarjan takia :)

--
Elementary, my dear.

onni3mk

Posts: 3,973

#9 • • onni3mk Onni on.
Ella_n avataresta tuli mieleen House! Aivan loistava.

--
Onni on.

hallucinogen

Posts: 8,190

#10 • • Edited hallucinogen Edain

onni3mk, 13.2.2007 19:01:
Ella_n avataresta tuli mieleen House! Aivan loistava.


Mä katoin 5 jaksoa kun jengi kehus et kuin hyvä se on mut en vaan tajua mikä siitä tekee _niin_ hyvän? Ainoa hauska siinä on se kramppaava lääkäri. Mielenkiinto jaksossa lopahtaa 15min jälkeen kun aletaan hoitaa potilaita koska jutut menee aina samaa rataa. Kokeillaan kokeillaan kokeillaa AHAAAA nyt oot terve! Ehkä en oo vaan lääkärisarjojen ystävä :P

--
pikku-*possu*

enrg

Posts: 2,040

#11 • • enrg
Jericho sais jo jatkua pikkuhiljaa*grr*
asdf

Posts: 3,155

#13 • • asdf

ella_, 13.2.2007 18:59:
---
mashka, 13.2.2007 18:41:
ehdottomasti Grey's anatomy (netist saa imuroituu 1.1.-3.15 jakosja,ku Suomes on menneillää vasta 2.15.

ihana sarja.OOn niin koukus että näen uniakin siitä miltei päivittäin.. *sydän**iloinen*

---


ihana ihana ihana. en kyl viiti netistä imeä kun rakastan keskiviikkoiltoja just ton sarjan takia :)



Komppaan molempia. Pitkästä aikaa sarja, johon oon oikeesti koukussa ja minkä jaksoja otan nauhalle sillon kun ei ole mahdollisuutta nähä niitä himassa tai muuallakaan. :)
hallucinogen

Posts: 8,190

#14 • • hallucinogen Edain

enrg, 13.2.2007 19:09:
Jericho sais jo jatkua pikkuhiljaa*grr*


Totta, todella mielenkiintoista seurata mitä tommosessa maailmassa tapahtuu kun iso osa järjestelmää tuhoutunut ydiinhyökkäyksen takia ja jengi selviytyy miten parhaaksi näkevät :).

--
pikku-*possu*

onni3mk

Posts: 3,973

#15 • • onni3mk Onni on.

hallucinogen, 13.2.2007 19:06:
Mä katoin 5 jaksoa kun jengi kehus et kuin hyvä se on mut en vaan tajua mikä siitä tekee _niin_ hyvän? Ainoa hauska siinä on se kramppaava lääkäri. Mielenkiinto jaksossa lopahtaa 15min jälkeen kun aletaan hoitaa potilaita koska jutut menee aina samaa rataa. Kokeillaan kokeillaan kokeillaa AHAAAA nyt oot terve! Ehkä en oo vaan lääkärisarjojen ystävä :P



Mä meinasin kyllästyä kans ton saman jutun takia, mut nyt ne on ruvennu syventää niitä hahmoja tai emmä tiedä. Kuitenki kertoo niistä enemmän ja luo niiden välille muitakin kun työsuhteita.

--
Onni on.

enrg

Posts: 2,040

#16 • • enrg

hallucinogen, 13.2.2007 19:11:
---
enrg, 13.2.2007 19:09:
Jericho sais jo jatkua pikkuhiljaa*grr*

---

Totta, todella mielenkiintoista seurata mitä tommosessa maailmassa tapahtuu kun iso osa järjestelmää tuhoutunut ydiinhyökkäyksen takia ja jengi selviytyy miten parhaaksi näkevät :).



IMDB:n mukaan 21.2 jatkuu
MiMoSa

Posts: 1,664

#17 • • MiMoSa
Ihan ykkönen on Täydelliset Naiset!*sydän* Harmi kun se jäi just tauolle, se oli aina maanataipäivien pelastus. Joutuu ehkä hakee netistä kolmannen tuotantokauden jaksoja pahimpiin vieroitusoireisiin. Greyn anatomiasta tykkään kans tosi paljon. Lisäks tulee seurattua Lostia. Siinäpä ne sit tais ollakin. Housea seurasin aluks jonkin aikaa, mut se ei säväyttäny mitenkään erityisesti ja sit se vaan jäi kun aina oli siihen aikaan muutakin tekemistä.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Hansu

Posts: 481

#18 • • Edited Hansu
[sekalaista mölinää]
Pinnalla juuri NYT: Deadwood. Loistokauraa, odotan aina keskiviikkoiltaa. Sopranosin voisivat kyllä näyttää viimeinkin loppuun asti, kyseessä on kuitenkin mielestäni 2000-luvun THE telkkarisarja. Desperate Housewives on aika koukuttava, tykkään kovasti vaikka aika saippuaahan se kieltämättä on. Lääkärisarjat genrenä ei vois juuri vähempää kiinnostaa, kuten ei myöskään oikeussalidraamat. Innolla odotan ens ma alkavaa Big Lovea, vaikuttaa kiinnostavalta. Musta hevonen: YLE1:n Kamrat, jossa kymmenen eri teemajakson voimin ruoditaan suomalaisten ennakkoluuloja venäläisistä. Mielenkiintoinen ja hauska puolituntinen.
[/sekalaista mölinää]
Zeni-

Posts: 1,104

#19 • • Zeni- Funky Little Man
Sledgehammer! kunnon kasaripoliisisarja takas ruutuun ja äkkiä!
Trust me, I know what i'm doing tjtn sinnepäin. DVD taitaa olla jo jossain myynnis mut en tiiä onko tekstejä.
Heti kun sellanen löytyy ni ostan heti

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

onni3mk

Posts: 3,973

#20 • • onni3mk Onni on.
Nii ja Weeds. Harmi, et seki jäi heti tauolle.

Ah ja Gilmoren tytöt. loistavaa dialogia. Loistava käsis.

--
Onni on.