Kicks You Too 07: White Room - Episode II 4.8.2007 @ Helsinki

64 posts, 4 pages, 9,727 views

Steven Hoaks

#21 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tänne pitäis vissiin tulla joo *jiihaa*

Paikka on kyl testaamisen arvonen jos joku ei ole vielä käynyt *vink* Tosi tyylikäs mesta *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

yoni k

#22 • • yoni k disko
Niin täällä. *tanssittel*

Pitääpi heti alkuillasta yrittää paikalle tällä kertaa.
Ja ootan innolla, et millanen toi Whiteroom todella on, kun ei kuvista niin hyvää selkoa ikinä saa. *hymy*
Jago

#23 • • Jago un-trained monkee

Jammailija, 3.8.2007 11:12:
Vaikken kiksuihmisiä olekaan, tsekkailin näiden starojen pätkiä netistä ja olin kyl vakuuttunut. Samoin vakuutti, että kiksuilun lisäks soundi tulee olee snadisti tuimempaa. Joten vois kokeilla*jiihaa*!

No nyt kyllä harmittaa jos en pääse tänne.
Kai sitä pitää tulla vaikka puolikuntosena*joo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

#24 • • Edited Jago un-trained monkee

yoni k, 3.8.2007 15:30:
Ja ootan innolla, et millanen toi Whiteroom todella on, kun ei kuvista niin hyvää selkoa ikinä saa. *hymy*

Mä olin viimevuonna yllättynyt miten kiva mesta oli. Tila on kuin sekoitus reivihallia ja vanhan talon arkkitehtuuria
Ainut huvitava puoli siinä on että lattia on kun koulun liikkasalista ja siellä on ne puolapuut seinillä*hihu*
mutta sehän vaan lisää fiilistä siinämielessä että huomaa että noi ei oo baaribileet(vaikka on siellä kyllä ihan toimivat baaritiskitkin)*joo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Duukkis

#25 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Jago, 3.8.2007 21:32:
---

---
Mä olin viimevuonna yllättynyt miten kiva mesta oli. Tila on kuin sekoitus reivihallia ja vanhan talon arkkitehtuuria
Ainut huvitava puoli siinä on että lattia on kun koulun liikkasalista ja siellä on ne puolapuut seinillä*hihu*
mutta sehän vaan lisää fiilistä siinämielessä että huomaa että noi ei oo baaribileet(vaikka on siellä kyllä ihan toimivat baaritiskitkin)*joo*

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Ehkei lattia ole _ihan_ täynnä lasimurskaa tällä kertaa. *tähti*
sapeli

#26 • • sapeli jokukukamikä?

Duukkis, 3.8.2007 21:59:
---
Jago, 3.8.2007 21:32:
---
---
---
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Ehkei lattia ole _ihan_ täynnä lasimurskaa tällä kertaa. *tähti*

Joo siis tuollahan järjestetään ihan sikaharvoin mitään bileitä, eli siinä mielessä paikka on ihan tip top *hymy* En kyl viime vuonna nähny yhtä ainoota lasinsirua koko paikassa, tais käyttää muovituoppeja?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

#27 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 3.8.2007 22:14:
---
Duukkis, 3.8.2007 21:59:

---

Joo siis tuollahan järjestetään ihan sikaharvoin mitään bileitä, eli siinä mielessä paikka on ihan tip top *hymy* En kyl viime vuonna nähny yhtä ainoota lasinsirua koko paikassa, tais käyttää muovituoppeja?

joo muistan kyllä että yhessä kohtaa oli märkää, mutta sielläkään ei ollut lasia, joten taisi tosiaan olla muovituopit

--

hallucinogen

#28 • • Edited hallucinogen Edain
Mulla olis 1 lippu myytävänä omakustannushintaan (10e) kun en itse paikalle pääse joten jos joku on kiinnostunut ottakoon yksityisviestillä/kommentilla yhteyttä. Voin tuoda illalla keskustaan mutta jos voi hakea Jumbosta päivällä niin se ois kaikkein paras :). Ois kiva päästä turhasta lipusta eroon.

--
pikku-*possu*

I Love Kiksu

#29 • • I Love Kiksu
--> News Flash <--

Last but not least:

Special live stage show by Hermosaha during the Denis Vakulin performance!

This is will worth to see and hear!
Marjo

#30 • • Marjo pupuTupuna
Tänne tänään. *tanssittel*
Steven Hoaks

#31 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

sapeli, 3.8.2007 22:14:
En kyl viime vuonna nähny yhtä ainoota lasinsirua koko paikassa, tais käyttää muovituoppeja?

Johtuisko siitä ettei tanssilattialle saanut mielestäni viedä juomia viimeksi. Siinähän on kaksi ovea josta pääs saliin ja siinä oli poke käännyttämässä mielestäni kaljatuopilliset pois. Muistako nyt ihan väärin *ding*

BTW:
Viime kemuistahan löytyy kuvia fröm here: http://klubitus.org/kuvasto.php?id=1017

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

KiimanenKurre

#32 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
hihii...kiva päästä tännekkin tänään...*iloinen**pepsodent**jiihaa**aplodit*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Saara

#33 • • Saara #2970
Oujee <3.

Kohta pääsee nostaa jalkaa.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Mar6

#34 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Kiitos bileistä..
Sen kerran kun tuolla järkätään hyvät kekkerit niin kannattaa käydä koska ainutlaatuisen kaunis paikka tuollaiselle tapahtumalle. Hyvin järkätyt bileet! Kesäfiilis! Hetkeksi kävin tutut moikkailemassa ja alakerran saundia fiilistelemässä. Miolta tuli taas takuuvarmaa saundia *hymy*
Ulkomaalaisia vähänaikaa kuuntelin ja verrattain hyvältä kuulosti, tarpeeksi tanakkaa tavaraa. Lämminhän siellä ylhäällä kovin oli :D

--
-Where there is house there is a home-

#35 • • Dorka Guest
Puuh, 11h hääkuvaamisen jälkeen ja Teatterin jatkoista tänne sitten vähän ennen kolmea mielenkiinnosta katsomaan mikä on meininki ja venue. Puoli tyhjää, baarit mitä lie ja hallisoundi (kaiut, pahasti puuroutunu basso) yms. niin eka ja viimeinen kerta tässä paikassa. Se mikä oli positiivista oli valot, ne oli hienot kyllä.
#36 • • Fuzzy Guest
Jose Amnesia ja Fierce*sydän* Ihan loistavaa!
Ihana paikka tosiaan pitää bileet. Kiitos*hymy*
Smorb

#37 • • Edited Smorb
Ronaldin setti oli sika jeeez *joo* mut bileet tuntu aika vaisuilt ihan ku jengi ei oikein ois päässy kunnol messii :D plus et paikka oli puol tyhjä ja "baaritarjonta" oli aika mitätön.......mut kylhän siel tuli jalkoi heiluteltuu ihan kiitettävästi ettei tarvii varmaa viikkoo taas kävellä yhtää mihkää :D

ainiiiiiiii ja semmonen ihana hien haju pisti kyl pään sekasin :D
Jammailija

#38 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Paikka toimii ja oli tyylikkääksi laitettu. Deejiit rokkas niin ylä- kuin alakerrassakin. Deniksen soundi on napakoitunut ja se kuulostaa erittäin tykättävältä. Kiksubileiksi soundi oli luvatun tiukkaa ja tykkäsin erittäin paljon*super*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

ElNiño

#39 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Ronald van Gelderen! *sydän* *super*
Oli kyl yllättävän hyvä dj ja fiiliksennostattaja, ihan oma soundinsa. Aikamoista tykitystä, jäi kyllä J. Amnesia kakkoseksi.
Alakerran Looney & Mio toimi myöskin *aplodit*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

Samu81

#40 • • Samu81 kokolihaa
Olipahan tyhjää. Vielä reippaasti 0.30 jälkeen jolloin itse saavuin kulmille, oli yläkerrassa ehkä kourallinen ihmisiä tanssimassa. Ja muutenkin koko illan oli puolityhjää.. Tuo hieman latisti omia fiilareita, varsinkin koska olin yksin liikenteessä.

Tuosta akustiikasta en mene sanomaan mitään, mutta kummankin hepun ulosanti upposi kyllä aivan huolella :) Niin ja tämä pidemmän puoleinen blondi, joka siellä veti ihan mielettömän hyvin *jiihaa* *aplodit* Hänen tanssimisensa seuraaminen veti kyllä hymyn naamalle ja piristi kivasti *hymy* *iloinen*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*