Paikka on kyl testaamisen arvonen jos joku ei ole vielä käynyt Tosi tyylikäs mesta
64 posts, 4 pages, 9,722 views
Jammailija, 3.8.2007 11:12:
Vaikken kiksuihmisiä olekaan, tsekkailin näiden starojen pätkiä netistä ja olin kyl vakuuttunut. Samoin vakuutti, että kiksuilun lisäks soundi tulee olee snadisti tuimempaa. Joten vois kokeilla*jiihaa*!
Mä olin viimevuonna yllättynyt miten kiva mesta oli. Tila on kuin sekoitus reivihallia ja vanhan talon arkkitehtuuriayoni k, 3.8.2007 15:30:
Pitääpi heti alkuillasta yrittää paikalle tällä kertaa.
Ja ootan innolla, et millanen toi Whiteroom todella on, kun ei kuvista niin hyvää selkoa ikinä saa.
Jago, 3.8.2007 21:32:
---
yoni k, 3.8.2007 15:30:
Ja ootan innolla, et millanen toi Whiteroom todella on, kun ei kuvista niin hyvää selkoa ikinä saa.
---
Mä olin viimevuonna yllättynyt miten kiva mesta oli. Tila on kuin sekoitus reivihallia ja vanhan talon arkkitehtuuria
Ainut huvitava puoli siinä on että lattia on kun koulun liikkasalista ja siellä on ne puolapuut seinillä
mutta sehän vaan lisää fiilistä siinämielessä että huomaa että noi ei oo baaribileet(vaikka on siellä kyllä ihan toimivat baaritiskitkin)
Duukkis, 3.8.2007 21:59:
---
Jago, 3.8.2007 21:32:
---
yoni k, 3.8.2007 15:30:
---
Mä olin viimevuonna yllättynyt miten kiva mesta oli. Tila on kuin sekoitus reivihallia ja vanhan talon arkkitehtuuria
Ainut huvitava puoli siinä on että lattia on kun koulun liikkasalista ja siellä on ne puolapuut seinillä
mutta sehän vaan lisää fiilistä siinämielessä että huomaa että noi ei oo baaribileet(vaikka on siellä kyllä ihan toimivat baaritiskitkin)
---
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Ehkei lattia ole _ihan_ täynnä lasimurskaa tällä kertaa.
sapeli, 3.8.2007 22:14:
---
Duukkis, 3.8.2007 21:59:
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Ehkei lattia ole _ihan_ täynnä lasimurskaa tällä kertaa.
---
Joo siis tuollahan järjestetään ihan sikaharvoin mitään bileitä, eli siinä mielessä paikka on ihan tip top En kyl viime vuonna nähny yhtä ainoota lasinsirua koko paikassa, tais käyttää muovituoppeja?
sapeli, 3.8.2007 22:14:
En kyl viime vuonna nähny yhtä ainoota lasinsirua koko paikassa, tais käyttää muovituoppeja?