IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 280,871 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#61 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Tapsa, 14.1.2007 20:43:
---
Miinapiina, 14.1.2007 20:38:
" no sen mun singstar peli sit huijaa, mä voitan siinä joka kerta...!! "

no *reps* *tirsk*

---


olikse tyttö vai poika?

:D



ööö kait se tyttö oli... tai poika... paha mennä sanoo *nauru* *nauru* hihihi

--
pinkki on pop!!!

thomas

Posts: 5,618

#63 • • thomas
tyttö se singstarpeli"heppu". mut ibi love voi ei
Tarsu

Posts: 2,449

#64 • • Tarsu

thomas, 14.1.2007 21:18:
tyttö se singstarpeli"heppu".



miks se näytti- ja varsinkin kuulosti pojalta?

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Flügel

Posts: 212

#65 • • Flügel Leicht begeistert

Tapsa, 14.1.2007 21:22:
---
thomas, 14.1.2007 21:18:
tyttö se singstarpeli"heppu".

---


miks se näytti- ja varsinkin kuulosti pojalta?



Todellakin, mielenkiintoisia vaihtoehtoja ehti käväistä sen koelaulun aikana mielessä... mutta ei taida olla oikeita vastauksia, minulla ainakaan. Mutta siis jos kuitenkin näitä sukupuolenvaihtajia tai muita hormoonikummajaisia??

Kuinka tahansa - kamalaa se oli.

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Miinapiina

Posts: 3,494

#68 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Tapsa, 14.1.2007 21:22:
---
thomas, 14.1.2007 21:18:
tyttö se singstarpeli"heppu".

---


miks se näytti- ja varsinkin kuulosti pojalta?



jotkut vaan näyttää ja kuulostaa... *hih*

mä ootin koko ajan et ne kuvais sitä lähempää et pääsis selvyyteen siitä onko se tyttö vai poika ku kauempaa kuvattua ku näytettiin, ni ei ollut mitään mahista ratkasta tätä... *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Fornarina

Posts: 283

#69 • • Fornarina

Android, 14.1.2007 21:07:
Mä en alkuunkaan usko, että Ibby on niin häiriintynyt kuin moni olettaa. Vaikuttaa pikemminkin siltä että hän hyvin tietoisesti hakee julkisuutta, koska tietää tempauksillaan myös saavuttavansa sitä. Hänen vittuilunsa koko Idols-touhua kohtaanhan on ollut aika selvää jo vuosia. Hatunnosto hänen asenteelle täältä, olipa sitten miten sairas ämmä tahansa <3



Täysin samaa mieltä!
Hyvin osaa 'hommansa' ja uskon, että erittäin harvalla suomalaisella riittäis pokka vetämään samanlaista showta.
Ehkä itekkin olen hieman häiriintyny, mutta toivon että tulen kuulemaan beibsoukuulista tulevaisuudessakin. Mahtava eukko! *iloinen* *aplodit*
Pätkis

Posts: 1,038

#70 • • Pätkis Pikkis

Android, 14.1.2007 21:07:
Hänen vittuilunsa koko Idols-touhua kohtaanhan on ollut aika selvää jo vuosia. Hatunnosto hänen asenteelle täältä, olipa sitten miten sairas ämmä tahansa <3


En kyl tajua mitä helvetin hyötyä tostakin höyrypäisestä "asenteesta" sitten on, jos niikseen on että vittuilee formaatille eikä olekaan ihan täysin päästään vialla. En o ikinä jaksanut ymmärtää näitä pellejä jotka vetää kaiken överiks ja yrittää sillä tuoda jotain mielipidettään esille. Etenkään kun se mielipide jää aika pitkälti itse esityksen varjoon..

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Epailija

Posts: 5,636

#71 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Android, 14.1.2007 21:07:
Mä en alkuunkaan usko, että Ibby on niin häiriintynyt kuin moni olettaa.



Itse asiassa duunikaverin mukaan se on livenä pitkälti samanlainen sekopää (omaavat yhteisiä tuttuja ja wotnot). Jos taas ei ole, niin Jussi-patsaan arvoisia suorituksia on kyllä ollut.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Tarsu

Posts: 2,449

#72 • • Tarsu
siis onhan toi muikki aivan täysi vitsi!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Android

Posts: 3,908

#73 • • Android

Pätkis, 14.1.2007 21:44:
---
Android, 14.1.2007 21:07:
Hänen vittuilunsa koko Idols-touhua kohtaanhan on ollut aika selvää jo vuosia. Hatunnosto hänen asenteelle täältä, olipa sitten miten sairas ämmä tahansa <3

---

En kyl tajua mitä helvetin hyötyä tostakin höyrypäisestä "asenteesta" sitten on, jos niikseen on että vittuilee formaatille eikä olekaan ihan täysin päästään vialla. En o ikinä jaksanut ymmärtää näitä pellejä jotka vetää kaiken överiks ja yrittää sillä tuoda jotain mielipidettään esille. Etenkään kun se mielipide jää aika pitkälti itse esityksen varjoon..



Hyötyä? Tuskinpa mitään. En minä usko että Ibby tai kukaan muukaan koko konseptille vittuilevalle nyt oikeasti uskoo että siitä on jotain suoranaista hyötyä kenelläkään. Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
MiMoSa

Posts: 1,664

#74 • • MiMoSa

Tapsa, 14.1.2007 20:43:
---
Miinapiina, 14.1.2007 20:38:
" no sen mun singstar peli sit huijaa, mä voitan siinä joka kerta...!! "

no *reps* *tirsk*

---


olikse tyttö vai poika?

:D


Mä kyl veikkaisin et se oli poika. Mut ei voi kyllä varmaks mennä sanomaan, sen verran epäselvä tapaus se oli..*lmao*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Pätkis

Posts: 1,038

#75 • • Edited Pätkis Pikkis

Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".


Hö?

*ding*

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

kap-pu

Posts: 1,167

#76 • • kap-pu the amazing suction cup boy
eiköhän Singstar-tyttö ollut ihan tyttö.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#77 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Pätkis, 14.1.2007 22:03:
Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja... sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.



my point exactly! *piis*

--
dasinoaisnvs

hallucinogen

Posts: 8,190

#78 • • hallucinogen Edain

Pätkis, 14.1.2007 22:03:

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.


Osa pitää koko tota konseptia niin läppänä kun olla ja voi niin, ehkä se on sellainen pieni protesti ja kiusanteko mennä sinne ja vetää koko homma ihan läskiksi? =D Tosin koko homman ainoa viihdeominaisuus on juuri noi huonot esiintymiset. Omaan makuun noi laulukilpailut ei tuonu mitään hyvää musaa markkinoille.

--
pikku-*possu*

Sallakat

Posts: 2,220

#79 • • Sallakat jungle, baby !

Android, 14.1.2007 21:07:
Mä en alkuunkaan usko, että Ibby on niin häiriintynyt kuin moni olettaa. Vaikuttaa pikemminkin siltä että hän hyvin tietoisesti hakee julkisuutta, koska tietää tempauksillaan myös saavuttavansa sitä. Hänen vittuilunsa koko Idols-touhua kohtaanhan on ollut aika selvää jo vuosia. Hatunnosto hänen asenteelle täältä, olipa sitten miten sairas ämmä tahansa <3



mä uskon ett se on just niin häiriintynyt. Alpparissa toissa kesänä se tuli selittämään jotain aivan käsittämätöntä meille ku chillattiin siinä rauhassa. Sen 15 minuutin monologin aikana mitä se siinä elämöi, mulle valkeni ett se oli saletisti ihan vitun matkoilla, koska sitä tekstiä ei yksikään normaalilla päällä varustettu ihminen keksi. Mä en ainakaan kunnioita yhtää tollasta rehaamista mitä se tuolla telkassa heittää, enkä tosin niitä jänis istui maassa- laulajiakaan ketkä on luultavasti lyöny tyhmien kavereidensa kanssa vetoa ett uskaltaa mennä "protestoimaan tätä systeemiä vastaan". Ibby nyt on sentään jotenkin sairaalla tavalla mielenkiintoista katsottavaa telkassa, ei ne jänis istui maassa tyypit.