Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,306,369 views

Zeni-

Posts: 1,104

#4401 • • Zeni- Funky Little Man
Madagascar Escape 2 Africa
Ei niin hyvä kuin ykkönen, mutta tykkäsin kovasti.

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

dB

Posts: 1,317

#4403 • • dB Digital Beat Music
Hancock. Puolet filmistä hyvä ja loppuosa muuttuu genrellisesti ihme trilleriksi ja huumori katoaa.
Aika paska filmi kokonaisuutena.
paupau

Posts: 655

#4404 • • paupau Tuhma Bambi

Umbala, 30.1.2009 10:21:
The Boys And Girls Guide To Getting Down
Kaveri suositteli ja ei todellakaan turhaan. Hyvin tehty pätkä, jota oikeestaan voin suositella jokaiselle, joka yöelämää harrrastaa.


Tuli kans katsottua vloppuna. Herätti hilpeyttä ja tuli naurettua itsellekin ku tätä katsoi *hih*
ETJ

Posts: 1,229

#4405 • • ETJ Failed specimen
Gingerdead man 2 - Siis jos elokuvan ykkösosa kertoo siitä miten sarjamurhaaja telotetaan sähkötuolissa ja sit sen tuhkasta leivotaan piparkakku-ukko, joka sit ryhtyy tappamaan jengiä, niin ei kyl kakkososa voi olla huono. No kyllähän se oli :D Huonosti näytelty ja ohjattu, eikä se edes ollut hauska. Aika samaa tasoa troma-tuotannon kanssa.
calvin

Posts: 513

#4406 • • calvin

paupau, 1.2.2009 16:33:
---
Umbala, 30.1.2009 10:21:
The Boys And Girls Guide To Getting Down
Kaveri suositteli ja ei todellakaan turhaan. Hyvin tehty pätkä, jota oikeestaan voin suositella jokaiselle, joka yöelämää harrrastaa.

---

Tuli kans katsottua vloppuna. Herätti hilpeyttä ja tuli naurettua itsellekin ku tätä katsoi *hih*



Katoin kans tän ja oli kyl viihdyttävä pätkä. Tää olis hyvä opetusfilmi yläaste ikäsille naperoille *nauru*
eugina

Posts: 898

#4407 • • eugina YleX tt-i *sydän*
Operaatio Valkyrie - oli yllättävän positiivinen kokemus!!,
(tosin ainainen häiritsevyys, että saksalaiset puhuvat englantia sotaelokuvassa rapistaa hieman uskottavuutta *hymy*)

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

rec

Posts: 2,923

#4408 • • rec
Danny The Dog --- tyylikäs Jet Li -toimintapläjäys! :)
thomas

Posts: 5,618

#4409 • • thomas

mange, 2.2.2009 22:30:
Disaster Movie, tavallaan tästä pitäisi antaa tähtiä siitä kuinka uskomattoman huono elokuva tämä on mutta en vaan kuitenkaan pysty. 0/5



mielessä on vaan yks kysymys: miksi katsoit ?
ezzy

Posts: 8,060

#4410 • • ezzy Droid-pappa
Zodiac - liki kolme tuntia täyttä paskaa. Voi jeesus sentään ja joku vielä kehuu noin kuolettavan tylsää roskaa.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#4411 • • Kon-tiki The Unsinkable
Ketkä asuu Welhon kaapeliverkon alueella saa huomiseen klo 10:een asti kaikki kanavat ilmaiseksi. Katelkaahan jos ette ole vielä nähneet dokumentti Miamin 80-luvun huumesodista Cocaine Cowboys. Se tulee tänään Canal+ Drama-kanavalta klo 14.35. Näin sen R&A:ssa ja siinä jäi Miamivicet niiiin kakkosiks *hikoil*

Mun vikoin on Raja 1918. Parempi kuin luulin. Draama Suomen ja Neuvostoliiton uudesta rajasta Suomen ekana itsenäisenä kesänä ja kuinka sotilaat jaotteli paikallisasukkaat ja pakolaiset rajan eri puolille. Minna Haapkylä sahaa kommari- ja oikeistomiehen välillä. 3 *tähti*
Yallu

Posts: 1,910

#4412 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Katsoin tuossa viikonloppuna kolme leffaa ja laitan ne nyt tähän siinä järjestyksessä kuin katsoin:

Zohan****½
Tää oli pitkästä aikaa positiivinen yllätys. En tiennyt leffasta mitään muuta, kuin että Adam Sandler esittää Israelilaista agenttia (?) joka haluaa kampaajaksi. Tämä oli oikeasti hauska ja tässä pilkattiin aika surutta lähi-idän asukkeja. Elokuvassa oli paljon pieniä juttuja, jotka voi mennä ohi jos elokuvaan ei keskity..



Tropic Thunder****
Odotin paljon tältä elokuvalta ja kyllähän se täytti odotuksia. Ei ehkä niin hyvä elokuva kuin olisi voinut olla, mutta edellisen kanssa kaksi parasta komediaa pitkään aikaan.. Robert Downey Jr. oli kyllä huippu..


Disaster Movie*sars*
Tämä on ehkä täydellinen ekatreffi-elokuva. Voi keskittyä täysin muhinointiin, kun elokuva on niin hirveää kuraa, ettei sitä jaksa katsoa.

Ikäväkseni pitää todeta, että naurahdin kaksi kertaa..
Bio

Posts: 4,429

#4413 • • Bio The Bullies / Pinky

Yallu, 3.2.2009 09:45:
Tropic Thunder****
Odotin paljon tältä elokuvalta ja kyllähän se täytti odotuksia. Ei ehkä niin hyvä elokuva kuin olisi voinut olla, mutta edellisen kanssa kaksi parasta komediaa pitkään aikaan.. Robert Downey Jr. oli kyllä huippu..



Kaikki oli tätä niin paljon kehunu, joten mun odotukset ei täyttyneet. Pari kertaa sai naurahtaa, mut siin se oli. Downey Jr. oli kyllä ihan hyvä ja samoin Cruise.

Disaster Movie*sars*
Tämä on ehkä täydellinen ekatreffi-elokuva. Voi keskittyä täysin muhinointiin, kun elokuva on niin hirveää kuraa, ettei sitä jaksa katsoa.

Ikäväkseni pitää todeta, että naurahdin kaksi kertaa..



Hyvä tietää, olin jo tätä viime sunnuntai hankkimassa :)
Yallu

Posts: 1,910

#4414 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Bio, 3.2.2009 09:51:
---
Yallu, 3.2.2009 09:45:
Tropic Thunder****
Odotin paljon tältä elokuvalta ja kyllähän se täytti odotuksia. Ei ehkä niin hyvä elokuva kuin olisi voinut olla, mutta edellisen kanssa kaksi parasta komediaa pitkään aikaan.. Robert Downey Jr. oli kyllä huippu..

---


Kaikki oli tätä niin paljon kehunu, joten mun odotukset ei täyttyneet. Pari kertaa sai naurahtaa, mut siin se oli. Downey Jr. oli kyllä ihan hyvä ja samoin Cruise.


---
Disaster Movie*sars*
Tämä on ehkä täydellinen ekatreffi-elokuva. Voi keskittyä täysin muhinointiin, kun elokuva on niin hirveää kuraa, ettei sitä jaksa katsoa.

Ikäväkseni pitää todeta, että naurahdin kaksi kertaa..

---


Hyvä tietää, olin jo tätä viime sunnuntai hankkimassa :)



Joo, Cruisen Tomppa oli loistava!! Se on mun uus idoli!! (Ei parane mennä kattomaan Valkyrietä ollenkaan, ettei palaa maanpinnalle..)
Bio

Posts: 4,429

#4415 • • Bio The Bullies / Pinky

Yallu, 3.2.2009 09:53:
---
Bio, 3.2.2009 09:51:
---
Yallu, 3.2.2009 09:45:
Tropic Thunder****
Odotin paljon tältä elokuvalta ja kyllähän se täytti odotuksia. Ei ehkä niin hyvä elokuva kuin olisi voinut olla, mutta edellisen kanssa kaksi parasta komediaa pitkään aikaan.. Robert Downey Jr. oli kyllä huippu..

---


Kaikki oli tätä niin paljon kehunu, joten mun odotukset ei täyttyneet. Pari kertaa sai naurahtaa, mut siin se oli. Downey Jr. oli kyllä ihan hyvä ja samoin Cruise.


---
Disaster Movie*sars*
Tämä on ehkä täydellinen ekatreffi-elokuva. Voi keskittyä täysin muhinointiin, kun elokuva on niin hirveää kuraa, ettei sitä jaksa katsoa.

Ikäväkseni pitää todeta, että naurahdin kaksi kertaa..

---


Hyvä tietää, olin jo tätä viime sunnuntai hankkimassa :)

---


Joo, Cruisen Tomppa oli loistava!! Se on mun uus idoli!! (Ei parane mennä kattomaan Valkyrietä ollenkaan, ettei palaa maanpinnalle..)



Meinas kyl tukehtuu leipään, kun se alkoi joraamaan siin lopussa :D
Lyylikki

Posts: 2,975

#4416 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Kon-tiki, 3.2.2009 09:25:
Ketkä asuu Welhon kaapeliverkon alueella saa huomiseen klo 10:een asti kaikki kanavat ilmaiseksi. Katelkaahan jos ette ole vielä nähneet dokumentti Miamin 80-luvun huumesodista Cocaine Cowboys. Se tulee tänään Canal+ Drama-kanavalta klo 14.35. Näin sen R&A:ssa ja siinä jäi Miamivicet niiiin kakkosiks *hikoil*

Mun vikoin on Raja 1918. Parempi kuin luulin. Draama Suomen ja Neuvostoliiton uudesta rajasta Suomen ekana itsenäisenä kesänä ja kuinka sotilaat jaotteli paikallisasukkaat ja pakolaiset rajan eri puolille. Minna Haapkylä sahaa kommari- ja oikeistomiehen välillä. 3 *tähti*



Onneksi on tallentava diogiboxi. Laitoin tänään molemmat nauhoittumaan, niin voi sitten joskus paremmalla aikaa ne katsoa. Kiitos Welho. Harmi vaan, että olisi tällekin päivälle aika paljon puuhaa, joten jää Animal Planet katsomatta.
Wolverine

Posts: 1,860

#4417 • • Wolverine

Yallu, 3.2.2009 09:53:
---
Bio, 3.2.2009 09:51:
---
Yallu, 3.2.2009 09:45:
Tropic Thunder****
Odotin paljon tältä elokuvalta ja kyllähän se täytti odotuksia. Ei ehkä niin hyvä elokuva kuin olisi voinut olla, mutta edellisen kanssa kaksi parasta komediaa pitkään aikaan.. Robert Downey Jr. oli kyllä huippu..

---


Kaikki oli tätä niin paljon kehunu, joten mun odotukset ei täyttyneet. Pari kertaa sai naurahtaa, mut siin se oli. Downey Jr. oli kyllä ihan hyvä ja samoin Cruise.


---
Disaster Movie*sars*
Tämä on ehkä täydellinen ekatreffi-elokuva. Voi keskittyä täysin muhinointiin, kun elokuva on niin hirveää kuraa, ettei sitä jaksa katsoa.

Ikäväkseni pitää todeta, että naurahdin kaksi kertaa..

---


Hyvä tietää, olin jo tätä viime sunnuntai hankkimassa :)

---


Joo, Cruisen Tomppa oli loistava!! Se on mun uus idoli!! (Ei parane mennä kattomaan Valkyrietä ollenkaan, ettei palaa maanpinnalle..)



sehän on tossa valkyriessä ihan helvetin hyvä. ja onhan toi aina ollu hyvä näyttelijä, sen Oprah-sekoilut ja muu siviilielämä on vaan saanu ihmiset unohtamaan sen.
Noble Jr

Posts: 81

#4418 • • Noble Jr
Pineapple Express! oli kyl hauska ja viihdyttävä pätkä,Seth Rogenin kaikki leffat kyllä uppoo mulle,ainaki tähä asti. *iloinen*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#4419 • • Lost-Soul los pallos
You dont mess with Zohan

Oli kyl hulvaton leffa ja sopii hyvin zoolanderin yms sarjaan. Vähän väsyneenä ja mitää ei kannata odottaa ni toi voi hyvin viihdyttää..

3/5

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

akir0

Posts: 2,554

#4420 • • akir0 idleRPG champion 2009
015 - My Best Friends Girl

Romanttinen jenkkikomedia, joka oli oivallisen räävitön ja meni yli rajojen. Parissa paikassa iski kyllä niin rankka myötähäpeän tunnekin, että oksat pois.

Näyttelijätkin oli valittu ja onnistuivat pääosin tosi hienosti.