7,277 posts, 364 pages, 2,453,452 views
kuilun partaalla, 27.1.2009 13:12:
Slumdog millionaire, http://www.imdb.com/title/tt1010048/
Umbala, 30.1.2009 10:21:
The Boys And Girls Guide To Getting Down
Kaveri suositteli ja ei todellakaan turhaan. Hyvin tehty pätkä, jota oikeestaan voin suositella jokaiselle, joka yöelämää harrrastaa.
paupau, 1.2.2009 16:33:
---
Umbala, 30.1.2009 10:21:
The Boys And Girls Guide To Getting Down
Kaveri suositteli ja ei todellakaan turhaan. Hyvin tehty pätkä, jota oikeestaan voin suositella jokaiselle, joka yöelämää harrrastaa.
---
Tuli kans katsottua vloppuna. Herätti hilpeyttä ja tuli naurettua itsellekin ku tätä katsoi
mange, 2.2.2009 22:30:
Disaster Movie, tavallaan tästä pitäisi antaa tähtiä siitä kuinka uskomattoman huono elokuva tämä on mutta en vaan kuitenkaan pysty. 0/5
Yallu, 3.2.2009 09:45:
Tropic Thunder****
Odotin paljon tältä elokuvalta ja kyllähän se täytti odotuksia. Ei ehkä niin hyvä elokuva kuin olisi voinut olla, mutta edellisen kanssa kaksi parasta komediaa pitkään aikaan.. Robert Downey Jr. oli kyllä huippu..
Disaster Movie
Tämä on ehkä täydellinen ekatreffi-elokuva. Voi keskittyä täysin muhinointiin, kun elokuva on niin hirveää kuraa, ettei sitä jaksa katsoa.
Ikäväkseni pitää todeta, että naurahdin kaksi kertaa..
Bio, 3.2.2009 09:51:
---
Tropic Thunder****
Odotin paljon tältä elokuvalta ja kyllähän se täytti odotuksia. Ei ehkä niin hyvä elokuva kuin olisi voinut olla, mutta edellisen kanssa kaksi parasta komediaa pitkään aikaan.. Robert Downey Jr. oli kyllä huippu..
---
Kaikki oli tätä niin paljon kehunu, joten mun odotukset ei täyttyneet. Pari kertaa sai naurahtaa, mut siin se oli. Downey Jr. oli kyllä ihan hyvä ja samoin Cruise.
---
Disaster Movie
Tämä on ehkä täydellinen ekatreffi-elokuva. Voi keskittyä täysin muhinointiin, kun elokuva on niin hirveää kuraa, ettei sitä jaksa katsoa.
---
Hyvä tietää, olin jo tätä viime sunnuntai hankkimassa :)
Yallu, 3.2.2009 09:53:
---
---
Tropic Thunder****
---
Kaikki oli tätä niin paljon kehunu, joten mun odotukset ei täyttyneet. Pari kertaa sai naurahtaa, mut siin se oli. Downey Jr. oli kyllä ihan hyvä ja samoin Cruise.
---
Disaster Movie
---
---
Joo, Cruisen Tomppa oli loistava!! Se on mun uus idoli!! (Ei parane mennä kattomaan Valkyrietä ollenkaan, ettei palaa maanpinnalle..)
Kon-tiki, 3.2.2009 09:25:
Ketkä asuu Welhon kaapeliverkon alueella saa huomiseen klo 10:een asti kaikki kanavat ilmaiseksi. Katelkaahan jos ette ole vielä nähneet dokumentti Miamin 80-luvun huumesodista Cocaine Cowboys. Se tulee tänään Canal+ Drama-kanavalta klo 14.35. Näin sen R&A:ssa ja siinä jäi Miamivicet niiiin kakkosiks
Mun vikoin on Raja 1918. Parempi kuin luulin. Draama Suomen ja Neuvostoliiton uudesta rajasta Suomen ekana itsenäisenä kesänä ja kuinka sotilaat jaotteli paikallisasukkaat ja pakolaiset rajan eri puolille. Minna Haapkylä sahaa kommari- ja oikeistomiehen välillä. 3
Yallu, 3.2.2009 09:53:
---
---
Tropic Thunder****
---
---
Disaster Movie
---
---
Joo, Cruisen Tomppa oli loistava!! Se on mun uus idoli!! (Ei parane mennä kattomaan Valkyrietä ollenkaan, ettei palaa maanpinnalle..)