Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,336,621 views

Damien

Posts: 2,882

#3964 • • Edited Damien [tr3ox]

gnomex, 4.11.2008 11:48:
---
Damien, 4.11.2008 11:47:
---
*pepsodent*

Ooks varma kans?

---

Jep! I'm the sickest sonofabitch alive!



Hehe, ei tartte esittää, kuhan vaan tuplavarmistin :)

Totta kai mä autan tiedonnälkäisiä matkalla, eikä tuo aikuisia ihmisiä skitsoksi tee. . .
Pistääpähän vaan oikeasti puun ja kuoren väliin, selvittelemään tunteitaan ja omaa itseään. Voihan sen tahtiin kätevästi runkatakkin, itselleni tuo nekrofilia ei vaan koskaan ole ottanut eteen :(I)

Puol'kolmeen mennessä löytyy osoitteesta *Cencored*

Reilu pari tuntia menee megasella upatessa.
Amuck

Posts: 2,396

#3967 • • Amuck dub-i-dub

yertle, 4.11.2008 12:10:
Kertokaa nyt hyvät ihmiset leffan nimi! Ei töissä aukee noi laittomat sivut (*nauru*) ni en nää sitä nimeä ja halkeen mielenkiinnosta!


Terrorists Killers & Middle-East Wackos

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Damien

Posts: 2,882

#3968 • • Damien [tr3ox]

yertle,
Kertokaa nyt hyvät ihmiset leffan nimi! Ei töissä aukee noi laittomat sivut (*nauru*) ni en nää sitä nimeä ja halkeen mielenkiinnosta!



Bumfights -tuotantotiimin kasaama shokumentary: Terrorist, Killers and Middle-East Wackos. Kaikkea skeidaa mikä kameran linssiin tallentunut 1970-2000 -lukujen välissä.
ezzy

Posts: 8,060

#3969 • • ezzy Droid-pappa

Damien, 4.11.2008 12:07:
---
gnomex, 4.11.2008 11:48:
---
Damien, 4.11.2008 11:47:
---
*pepsodent*

Ooks varma kans?

---

Jep! I'm the sickest sonofabitch alive!

---


Hehe, ei tartte esittää, kuhan vaan tuplavarmistin :)

Totta kai mä autan tiedonnälkäisiä matkalla, eikä tuo aikuisia ihmisiä skitsoksi tee. . .
Pistääpähän vaan oikeasti puun ja kuoren väliin, selvittelemään tunteitaan ja omaa itseään. Voihan sen tahtiin kätevästi runkatakkin, itselleni tuo nekrofilia ei vaan koskaan ole ottanut eteen :(I)

Puol'kolmeen mennessä löytyy osoitteesta http://damien.pp.fi/X.rar

Reilu pari tuntia menee megasella upatessa.



Tää on ehkä vähän väärä paikka jakaa tollasia. miten olis vaikka /b/ ?
Damien

Posts: 2,882

#3970 • • Edited Damien [tr3ox]

ezzy, 4.11.2008 12:54:
---
Damien, 4.11.2008 12:07:
---
gnomex, 4.11.2008 11:48:
---
Damien, 4.11.2008 11:47:
---
*pepsodent*

Ooks varma kans?

---

Jep! I'm the sickest sonofabitch alive!

---


Hehe, ei tartte esittää, kuhan vaan tuplavarmistin :)

Totta kai mä autan tiedonnälkäisiä matkalla, eikä tuo aikuisia ihmisiä skitsoksi tee. . .
Pistääpähän vaan oikeasti puun ja kuoren väliin, selvittelemään tunteitaan ja omaa itseään. Voihan sen tahtiin kätevästi runkatakkin, itselleni tuo nekrofilia ei vaan koskaan ole ottanut eteen :(I)

Puol'kolmeen mennessä löytyy osoitteesta *Cencored*

Reilu pari tuntia menee megasella upatessa.

---


Tää on ehkä vähän väärä paikka jakaa tollasia. miten olis vaikka /b/ ?



Ihan vaan uteliaisuudesta, öh tota miten niin? Eiköstä klubbarissa olla totuttu warettamaan, ainakin mitä musiikkiin tulee ja se nyt on jokaisen oma asia imeekö tota vai ei.

No offense, since none taken, just interested in...

edit: totta kai sen voi myös pistää suoraan privaan, musta on vaan hauskempaa laittaa houkutin näin julkisesti esille ja katsoa kuinka moni lankeaa *pahis*
Jinx

Posts: 2,615

#3971 • • Edited Jinx Superfeminine
Woody Allenin uutuus Vicky Cristina Barcelona *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

--
Pyllykkä

Bio

Posts: 4,429

#3972 • • Bio The Bullies / Pinky
007 Quantum of solace

Oltiin DNA:n houstaamassa ennakossa. Samaa linjaa kuin eka Craigin leffa. Tohon ekaan leffaan oli hieman tottumista ja tästä uudesta jäikin tosi hyvät fiilikset. Pari tuntia meni tosi nopeasti ja sitten leffa loppuikin. Toivottavasti Craig jatkaa vielä ja sama linja jatkuu :)
twistedsushi

Posts: 211

#3973 • • twistedsushi Nihil declaro
ihan muutama tunti sitte katoin ekaa kertaa Lord of War in... PAITSI et muutaman kerran leffan aikana tuli kyl sellanen olo et Ei hemmetti, mä oon kyl nähny tän aiemmin.. mut sit en kumminkaan muistanu sen enempää et en sit tiedä missä kunnossa oon nähny sen Jos edes olen *ding*
noh anyway, hyvä leffa oli, pidin siitä juu kiitti ja mooooi *hih*

--
Itse valitset puolesi.

Cloudberry

Posts: 493

#3974 • • Cloudberry
Låt den rätta komma in, ruotsalaista draamaa/kauhua. Tullut ulos joskus tänä vuonna. Yllätyin positiivisesti monesta seikasta. *hymy*
Slim_Jim

Posts: 573

#3975 • • Slim_Jim
The Mutant Chronicles
Yllättävän viihdyttävä leffa, kiintoisaa scifiä = höyryvoimalla toimivia koneita jotka lentää

*** / *****
ezzy

Posts: 8,060

#3977 • • ezzy Droid-pappa
Taken - huh Liam Neeson ON FIRE! daaaaaaamn. Tässä olis ollu äijää uudeks bondiks 10x mitä Craigissä. Mainio toimintapätkä.
Slim_Jim

Posts: 573

#3978 • • Slim_Jim
Tropic Thunder.

Tom Cruise: "First take a big step back and literally FUCK YOUR OWN FACE!!!!" :DD
"Now I dont know whatkind Pan-Pacific bullshit powerplay you trying to pull here, but Asia, Jack, is my territory, so whatever you're thinking you're better think again, otherwise Im gonna have to head down there and I will rain down on a godly fucking firestorm down upon you, you gonna have to call to fucking United Nations to get fucking binding resolution to keep me from fucking destroying you. Im talking about scorched earth, motherfucker, I will massacre you. I WILL FUCK YOU UP!!!!"

*terot meni hiljaseksi*

En edes ekana tajunnut että kyseessä on Tom Cruise, piti vähän kelailla ja todeta uudelleen.

Toinen mahtisuoritus on Downeyn rooli Kirk Lazaruksena joka on näyttelijä joka näyttelee mustaa miestä, ei helvetti repeili sille matalalle mörinälle.

**** / *****
Jutu

Posts: 3,054

#3979 • • Jutu Blondi
James Bond: Quantum of Solace. En tykännyt. Ohjaus oli liian pätkittäistä mun makuun ja en oikein sen takia päässyt hyvin mukaan siihen leffaan. Äijä ja sen kaveri jotka on Bond-faneja nukahtivat kesken leffan. Jotenkin jäi sellanen tunne, että toi oli väkisin väännetty jatko-osa. Ja edelleen se Daniel Craig r ei sovi Bondiksi. Vai onko siitä tarkotuksella tehty niin jäätävä? Onneks kolmonen näyttää miljoonannen kerran niitä vanhojen Bondien uusintoja.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Snaggo

Posts: 1,147

#3980 • • Snaggo ;__;

Jutu, 8.11.2008 19:46:
James Bond: Quantum of Solace. En tykännyt.



Second that.
Ajanhaaskausta. En kyl tosin oo ikinä sillee pahemmin bondeista tykänny, mut tää nyt vaa oli muutenkin kökkö.

--
bojoing.